понедељак, 11.11.2019. ✝ Верски календар € Курсна листа
Последња измена 22:55

Таксисти напали возача превозника CAR:GO

субота, 14.04.2018. у 15:26
(Фото Фејсбук)

Возач „CAR:GO” лакше је повређен када су га физички напали таксисти код Вуковог споменика у Београду, а његово возило је оштећено, саопштила је та компанија. Како се наводи, до инцидента је дошло ноћас око 1.30, када су шесторица таксиста напала возача „CAR:GO”, уз претњу оружјем.

„Они су држали руке иза леђа симулирајући држање пиштоља. Дошло је и до вербалног напада, приликом чега су претили и казали да 'ће нас побитити', и да 'нисмо свесни шта радимо и не знамо шта нам се тек спрема'”, наводи се у саопштењу. 

„CAR:GO” је навео да су због тог инцидента послали обавештење Министарству унутрашњих послова, Канцеларији градоначелника Београда и свим београдским такси удружењима и позвали надлежне да реагују и спрече даље нападе и инциденте.

Како су навели, синоћни инцидент није први, јер се и раније дешавало да београдски таксисти ометају рад њиховим возачима и онемогућавају муштеријама да уђу у возило „CAR:GO”, снимају их, сликају и прате.

„CAR:GO” је први домаћи ауто превозник у Београду који омогућава наручивање вожње преко мобилног телефона, где возачи нису такси превозници. (Бета)


Коментари13
3845b
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

Samir
Ne vidim razlog da se ograničava broj taksi vozila u gradu. Mislim da je to u stvari način da se stvaraju monopoli. Tako da je sve ovo još jedna balkanska priča gde bi svi hteli da budu zaštićeni kao medvedi u šumi.
Nesa
Jel hoce neko da mi objasni sta je to taksi stanica ? Danaskada svi imamo mobilne i aplikacije bilo bi totalno suludo insistirati na vrsti usluge iz na primer, 1970 godine.....svi taksisti da naprave aplikacije , dok im ne dodje konkurencija inace gotovi su. Taksi prevoz nece postojati za 5 godina.....
Божидар
Кочијаши!
Dule
Aaaa, ... "Monopol", ... je'l??? ... A gde su nam sada bot-branitelji "slobodnog trzista i konkurencije"?! Tu su samo kada treba braniti kineski izvoz u EU?! Ili mozda Peking treba da nam otvori ovde svoj kineski "car:go" pa da nas nagrade svojim komentarima?!
Beli
Vozači CarGo-a isto kao i taxi vozači plaćaju porez drżavi i imaju registrovane firme.Drastično su jeftiniji od taksija.Niko ne może da vas prevari jer se se plaća preko računa i GPS jasno odredjuje dużinu i trajanje vożnje na osnovu koga se i odredjuje cena.Vozači su im veoma ljubazni i sa odličnim poznavanjem engleskog jezika a svi moraju da prodju testiranja pre potpisivanja ugovora tako da ta priča kako su oni nelojalna konkurencija ne pije vodu.Jedina istina je da taksisti deru kożu sa ledja. Najbolje je da pitate strance šta oni misle od CarGo-u a šta o taksistima.
dusan
Evo ja sam stranac i imam malo 'škole' po tom pitanju. U Italiji da bi neko bio profesionalni vozač ( i taksija) treba prvo da se ima položen ne B nego BK vozački ispit i CQC setrifikat koji je ujedno i kvalifikacija vozača.Taj CQC je vrlo teško položiti jer se polaže i pismeno i usmeno i sadrži razne stvari od matematike,tehnike,mehanike,prava,obaveza,ekonomije,knjigovodstva ... Tek posle toga možete da 'registrujete radnju' u opštini. Da bi vas u opštini registrovali treba i dozvola lokalnog udruženja taksista i autoprevoznika i uverenje da niste osuđivani ili pod istragom.Što znači da niko ne može da vozi taksi a da pri tome nije prethodno dobio saglasnost od 'kolega-esnafa'.To što u većim gradovima u Italiji te zakone malo ko poštuje pa ima svega i svačega i dešava se da taksista traži i stotine eura za par kilometara vožnje je posebna priča.
Препоручујем 6

ПРИКАЖИ ЈОШ

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Почетна /

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља