четвртак, 24.05.2018. ✝ Верски календар € Курсна листа
Последња измена 23:16

Фијатов профит скочио за 60 одсто

четвртак, 26.04.2018. у 15:05
(Фото Танјуг)

МИЛАНО - Нето профит аутомобилске компаније Фијат Крајслер Аутомобили увећан је за 60 одсто у првом овогодишњем кварталу, пре свега због боље продаје у Северној и Јужној Америци, али и раста глобалне тражње за његовим аутом марке „џип”.

Добит компаније је достигла 1,02 милијарде евра, што је значајно више у односу на 641 милион евра из истог квартала прошле године.

Истовремено, нето приходи компаније су пали за 2,0 одсто на 27,03 милијарде евра, али би у читавој 2018. години, како је саопштено из компаније, требало да буду остварени нето приходи од 125 милијарди евра.

У првом кварталу, ФКА је испоручио 1,2 милиона возила, за пет одсто више него у истом периоду прошле године, што је пре свега резултат боље продаје у Северној и Јужној Америци, као и 37-процентног скока испорука у Фијатовом огранку за производњу „џипова”.

Из ФКА је, такође, саопштено да је компанија смањила нето дуг за 1,1 милијарду евра на 1,3 милијарде евра, јавља АП а преноси Танјуг.


Коментари3
7f07e
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

živadin
Naravno, ovde se radi o celoj Fiat-Krajsler grupaciji. Koliko od te milijarde profita u prvom kvartalu otpada na srpske subvencije, teško je reci, ali bice da nije mnogo. Teško da se Fiat od modela 500l bogati, kad covek vidi da fabrika u KG svako malo stoji, zbog pada tražnje... Tu mi zaista ništa ne možemo, a Fiat cini mi se gubi bitku kao brend, dok se Markione zbog svega toga ne nervira previše. Cela grupacija živi od americkog tržišta i posebno brenda Jeep. Evropa izgleda više nije preterano bitna, a za Kinu su vec propustili silne vozove.
Mirko
Svako bi ostvarivao veliki profit ukoliko bi imao beneficije koje je država dala fiatu. Zato imamo prazne fondove i lokalne kase da bi FIAT imao tako veliki skok profita. Svako ko je investirao u Srbiju profitirao je zbog uslova i beneficija koje je dobio od države. Za razliku od stranih investitora kojima država daje olakšice, domaći investitori podkradaju državu sivom ekonomijom i niskim doprinosima i porezima na sramno zvanično niske plate. To je presedan u privredjivanju da jedna država daje stranim investitorima takve olakšice. To su veće beneficije za ulagače od onih koje su nametali turci tokom stotina godina robovanja, zato od privrednika koji se dovijaju na razne načine možete čuti da ovo što im nameće sopstvena država nisi ni turci radili.
Gradimir
Neverovatno je kako ljudi hrabro pisu komentare a da nisu ni procitali!, Ako su procitali a nisu razumeli kao sto Vi Mirko niste, onda su Vase pobude da napisete to sto ste napisali meni licno zaista nerazumljive! Molim Vas, koji se to Fiatov dzip proizvodi u Srbiji od drzavnih subvencija?
Препоручујем 10

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Почетна /

Архива Импресум О нама Контакт Претплата Оглашавање Правила коришћења Бизнис Клуб

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља