недеља, 18.11.2018. ✝ Верски календар € Курсна листа
Последња измена 23:35

Технички преглед возила најмање пола сата, уз фотографије

среда, 23.05.2018. у 10:35
(Фото Танјуг/Ф.К.)

Иако неће бити другог техничког прегледа за возила старија од 15 година, промена у процедури ће бити, каже Александар Раденковић из Управе саобрацајне полиције истичући да ће технички прегледи бити обавезни и детаљнији.

Одлука да се возила не подвргавају двоструком техничком прегледу донета је у интересу градана, рекао је Раденковић за РТС.

„Новина је да се од сада предвиђа пет фотографија са техничког прегледа возила. То је прелазно решење а у наредне три године биће и видео-запис. Ове контроле нису толико строже у односу на раније а оно што је битно је дужина трајања техницког прегледа, а то је минимум 30 минута. Тако да ће прегледи свакако бити детаљнији. Што се тиче корозије, она ће утицати само ако је реч о дубинској а не површинској корозији”, рекао је Раденковић.

Према његовим речима, постоји потреба да се наше законодавство усклади са законодавством ЕУ али и жеља да се смање несреће због техничке неисправности возила.

За готово месец дана колико се мери средња брзина на ауто-путевима у земљи, број несрећа је смањен за трећину, наводи он.

„Прекорачење брзине ће се и даље мерити радарима а реаговаће и пресретачи. Ако упоредимо са истим периодом прошле године, 29 лица је мање погинуло, а 500 је мање повређених на тим деоницама на којима се мери средња брзина”, појаснио је Раденковић.

Што се тиче почетка примене одлуке о брзини од 130 киломатара на сат на ауто-путу, Раденковић каже да је Нацрт закона тренутно у скупштинској процедури и да ће се та одлука примењивати када закон буде усвојен у Скупштини.

Одлука ће важити само на оним деоницама ауто-пута где то дозвољавају техничке карактеристике пута, рекао је Раденковић. (Танјуг)


Коментари5
eb40d
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

zoran
pa ovo nema nigde,pregled pola sata.pa to vam je kao kod doktora u austriji.pa ni u austriji i sloveniji tehnicki ne traje pola sata,maksimalno 15.minuta.ovi svi postase strucnjaci za auta i odmah ima da doktoriraju na tezi duzina tehnickog pregleda u minutima za auto fiat 126p!!!!pozdrav iz dezele.
dipl. agronom
Da li ce biti i foto-montaze...!! Morace MUP Srbije da uposli i filmske,te TV strucnjake,kad vec imaju PR experte...
Branko P
Neznam cemu sluze presretaci, jer ako jedna budala vozi 200 km/h zar treba jos jedna ili dve da ga jure. Kamere, koje beleze brzine slikanje i vlasniku vozila debela novcana kazna, i da mue poveca 3ili cetiri puta osiguranje vazila za naredne tri godine--primer Kanade. Nema nista dok ne ude po dzepu.
Boris
Da ga zaustave da ne ubije nekoga. To im je svrha.
Препоручујем 4
Nikola Nesic
U Srbiji se proda 30 000 novih vozila godišnje, a imamo oko 1.8 miliona registrovanih. Problem je što nemamo mogućnosti, a ne da se temeljnijim tehničkim pregledom utiče na bezbednost. Naša država smatra da vozači moraju platiti ceh lošim uslovima u saobraćaju, a zaboravljaju da su putevi i signalizacija njihov posao, a nama ostaju skromne kupovne mogućnosti. Ideja vlasti je da ko vozi i ima, a ko ima treba mu uzeti, jer je to način kako opstaju.

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Почетна /

Архива Импресум О нама Контакт Претплата Оглашавање Правила коришћења Бизнис Клуб Правила о приватности

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља