недеља, 18.11.2018. ✝ Верски календар € Курсна листа
Последња измена 13:11

Тинејџери напуштају Фејсбук, одлазе на Ју тјуб и Инстаграм

субота, 02.06.2018. у 11:51

ЊУЈОРК - Број корисника Фејсбука међу тинејџерима знатно је опао од 2015. године док, с друге стране, друге друштвене мреже попут Ју тјуба, Инстаграма и Снепчета постају све популарније, показује најновија студија америчког истраживачког института.

Према резултатима студије Истраживачког центра Пју, данас Фејсбук користи 51 одсто тинејџера, док је ту друштвену мрежу 2015. године користило 71 одсто Американаца узраста од 13 до 17 година, што доводи до закључка да је реч о паду од чак 20 одсто, преноси Еј-Би-Си њуз.

Амерички институт оцењује да је проценат тинејџера међу корисницима Фејсбука „значајно нижи” у поређењу са 85 одсто Американаца истоветног узраста који користе Ју тјуб, док 72 одсто њихових вршњака користе Инстаграм, а 69 одсто Снепчет.

Фејсбук - некада најпопуларнија платформа према истраживањима - сада се, дакле, налази на четвртом месту по популарности, док је пре три године била доминантна онлајн платформа.

Твитер је остао са непромењен 32 одсто корисника међу тинејџерима.

У претходној студији, спроведеној 2015. године, само 52 одсто тинејџера је користило Инстаграм, а 41 одсто Снепчет, док Ју тјуб није ни био обухваћен тадашњим истраживањем.

Иначе, коришћење Фејсбука је уочљиво чешће међу тинејџерима с нижим приходима.

Приметне су и разлике везане за пол и етничку припадност па тако, на пример, девојчице чешће наводе Снепчет као свој најкоришћенији сајт, док дечаци више воле Ју тјуб.

Истовремено, Снепчет је омиљена платформа већине белих тинејџера, а њихови црни вршњаци су, пак, наклоњенији Фејсбуку.

Ово, иначе, није прва студија која показује да тинејџери све више окрећу леђа Фејсбуку, напомиње „Гардијан”, наводећи да је у фебруару ове године студија америчке компаније „еМаркетер” показала да је база корисница Фејсбука међу Американцима од 12 до 17 година старости опала за 9,9 одсто 2017, што је скоро трипут више него што је та компанија предвидела у августу те године.

Иста америчка истраживачка компанија предвиђа да ће Фејсбук ове године изгубити још 2,1 милион америчких корисника млађих од 25 година.

Ипак, упркос масовном одласку тинејџера, Фејсбук остаје највећа друштвена платформа у свету са 2,2 милијарде корисника, закључује британски дневник, преноси Танјуг.

  


Коментари3
2e5c5
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

Мирослав
Зарад математике, пад са 71/100 на 51/100 није 20%.Приближније је 28% и нешто кусура,али да не кварим премијере.
Neša
Konzumerizam profit stvara od uvek novih mamipara. Fejsbuk je postigao maksimum, treba potrošačima uvaliti neku novu glupost. Knjiga je neprevaziđen izum čoveka, ali opasan za poredak.
nina
Veoma bi me zanimalo koliko se povecao promet u ,na primer,kozmetickoj industrtriji (ili nekoj drugoj) od povecanja korisnika You Tube.
Препоручујем 3

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Почетна /

Архива Импресум О нама Контакт Претплата Оглашавање Правила коришћења Бизнис Клуб Правила о приватности

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља