уторак, 18.09.2018. ✝ Верски календар € Курсна листа
Последња измена 22:04

БИП-у забрањена реклама за пиво

РЕМ обавестио медије да прекину емитовање спота у коме се чују стихови песме за децу Душана Радовића „Здравица”. – Произвођач поручио да ће се жалити и да песма, по њиховом мишљењу, није дечја
Аутор: И. Албуновић / Ј. Антељсреда, 06.06.2018. у 09:00
РЕМ обуставио спорну рекламу (Принтскрин)

Сви медији који су до сада приказивали рекламу за пиво БИП-а мораће да прекину емитовање тог спота, саопштио је Савет Регулаторног тела за електронске медије (РЕМ).

Ово тело донело је такву одлуку на јучерашњој седници, а у кратком образложењу послатом медијима наводи се да огласна порука садржи елементе који су у супротности са Законом о оглашавању.

– Став Савета је да је коришћењем препознатљиве  мелодије и стихова песме за децу у огласној поруци за БИП пиво, оглашавање алкохолних пића посредно усмерено на децу и малолетнике. Исто тако, огласна порука за БИП пиво садржи визуелно приказивање које може да наведе или асоцира на опасно или друго противдруштвено понашање – наводе у РЕМ-у.

Иако се у саопштењу РЕМ-а нигде не наводи који спот је забрањен, реч је о реклами БИП-а „Лепо је живети” која је недавно емитована на домаћим телевизијама. Специфична је по томе што је прати мелодија препознатљиве песме Душана Радовића „Здравица” (познатија као „Све што расте, хтело би да расте...”) коју је некада уз дечје хорове изводио легендарни Драган Лаковић. Међутим, у споту за БИП пиво сада је певају одрасли. Они су у секвенцама телевизијског спота обучени у ружичасте кабанице, а возе и минијатурне дечје бицикле.

Све ово је очигледно било спорно за РЕМ, чији представници јуче нису могли детаљније да образложе одлуку о забрани спота у домаћим медијима.

У БИП-у су јуче били изненађени овом информацијом, будући да их, како кажу, РЕМ није обавестио о својој одлуци. Ту информацију сазнали су од „Политике”, када смо их позвали да дају коментар на забрану спота.

За њих је посебно чудно то што оваква одлука РЕМ-а долази у тренутку када се реклама уопште не емитује у домаћим медијима.

– Прво емитовање имали смо 26. априла и спот је приказиван месец дана, до краја маја, уз позитивне реакције. Тренутно се не приказује у медијима, имамо паузу и планирали смо наставак кампање у јулу. Није било никаквих жаби, због тога смо сада изненађени – кажу представници познатог произвођача пива. Истичу да ће се сигурно жалити на одлуку о забрани рекламе, јер према њиховом тумачењу песма „Лепо је живети” која се чује у споту није дечја песма.

У БИП-у истичу да су откупили ауторска права за музику као и од Милоша Радовића (редитеља и сина песника Душана Радовића), који је, како тврде, чак рекао да речи песме долазе до пуног изражаја и смисла сада када је певају одрасли.

– Где пише да је ово дечја песма, када ју је Душко Радовић написао није се одредио да је то песма за децу – кажу БИП-у.


Коментари14
0f60a
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

ana dij
regulatorno telo se bavi glupostima, zašto ne ukine zadruge, farme i ostale gadosti koje više truju nego jedno pivo i "neadekvatna pesmica". Fuj bre
Радомир Остојић
Забраните онда парму, фарове и још један такав програм!
Goran I.
Na mestu su kritike upućene REM-u, ali vratimo se temi: pesma jeste dečija, glupo je pobijati nešto tako očigledno. I nije joj mesto u reklami za pivo.
Rastko
Reklama uzrokuje opasan transfer blama pa bih se zahvalio na ukidanju
nelica rakic
Namestila vam konkurencija

ПРИКАЖИ ЈОШ

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Почетна /

Архива Импресум О нама Контакт Претплата Оглашавање Правила коришћења Бизнис Клуб

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља