субота, 15.12.2018. ✝ Верски календар € Курсна листа
Последња измена 23:45
ЛЕТЊЕ СРЕЂИВАЊЕ ГРАДА

Мајстори од Светогорске до обилазнице

У центру престонице и њеној околини градска и друга предузећа тренутно обављају радове у више од 20 саобраћајница због чега су укинуте или преусмерене бројне линије јавног превоза и измењен је режим саобраћаја
Аутор: Дејан Алексићпонедељак, 16.07.2018. у 22:00

„Лето треба да се искористи за сређивање саобраћајница јер су тада временски услови добри за овакве радове и знатно је мање суграђана у престоници”, ово је један од главних аргумената надлежних сваке године када у току јуна, јула и августа мајстори изађу на улице. Сређивање не нервира толико Београђане колико то што су сваког лета истовремено укинута или преусмерена бројна возила јавног превоза, али и што су због обнове у исто време многе улице затворене.

За разлику од прошлог лета, када се радила Рузвелтова, Бранков мост и Славија, сада су изостале крупне реконструкције, али не мањкају саобраћајне измене и затварање саобраћајница. Јер, тренутно је у престоници истовремено укинуто или преусмерено више од 30 градских линија, а режим саобраћаја је измењен на више од 20 саобраћајница.

 

Како суграђанима недостају тролејбуси

Да је нередован јавни превоз бољи него никакав, чини се, у овом моменту најбоље потврђује Светогорска кроз коју већ недељу дана не пролазе тролејбуси и аутобуси који иду ка Бањици, Звездари, Новом Београду... Колико је важна једна од прометнијих централних улица, која ће се радити до краја прве декаде августа, тренутно схватају и власници четвороточкаша који су је редовно користили да би пресекли или скратили пут. Сличну муку тренутно имају и возачи који користе Балканску. Истовремено са Светогорском радови су почели и у овој улици која је одлична веза између Савског амфитеатра и најужег центра града, и они неће бити готови пре јесени, што значи да ће саобраћајне измене у њој до тада важити.

Изненађење за бројне суграђане био је прошлонедељни почетак радова у Радничкој, на њених пола километра, због чега се већ неколико дана у том делу града, где је врло интензиван градски и приградски превоз, саобраћај успорено одвија. Ако је за утеху грађанима који свакодневно пролазе овом саобраћајницом, њихове муке требало би да се заврше крајем ове недеље. До тада би требало да буду окончани и радови које на Гундулићевом венцу од Венизелосове до Комнен Барјактара већ десетак дана изводе „Београдске електране”.

Врло живо је и на вождовачким саобраћајницама. Једна од улица у којој се већ неко време санирају саобраћајне површине је Богдана Поповића. Радови у њој коначно би требало да буду завршени до краја ове недеље.

Сличан тајминг је и за Београђане који пролазе Булеваром ослобођења, односно потезом од Лепеничке до атлетске дворане. Сређивање тог дела булевара требало би да буде окончано у првој половини наредне седмице. Истовремено се очекује да буду отворени за саобраћај већ неко време, због радова „Београдских електрана”, затворени делови Билећке и Отокара Кершованија, улице која управо излази на Булевар ослобођења, и Војводе Степе.

А, на потезу од Војводе Степе до Кумодрашке, у Улици Трише Кацлеровића, већ дуже ради „Београдски водовод и канализација”. Тамо се ради по фазама па се тако постепено затварају делови ове улице. Све ово би требало да буде окончано у првих десетак дана августа.

Због радова на коловозу које изводе „Путеви Србије” режим саобраћаја је већ дуже измењен и у Аце Јоксимовића. Друга фаза на овој саобраћајници, којом је обухваћен део од Трговачке до Спасовданске и Репишке, требало би да буде завршена до краја месеца.

Радови на секундарној кишној канализацији и измештање корита Топчидерске реке разлози су због којих важе бројне измене на линијама јавног превоза у Мишка Крањца и Пере Велимировића. Житељи овог дела града на измене ће морати да рачунају још коју недељу јер се ти радови неће завршити пре половине августа.

На Чукарици већ неколико седмица „Електране” су на терену и због тога саобраћајне измене важе у улицама Жарковачкој, Мире Попаре и Петра Лековића. Измене за возаче у овом делу Чукарице требало би да буду окончане до краја јула.

Недалеко одатле, у Улици Жарка Вуковића Пуцара, од краја јуна су мајстори „Београд-пута”. У овој улици ради се по деоницама па се тако она сукцесивно и затвара за саобраћај. Мајстори би из ње требало да оду до краја августа.

Измене и на ауто-путу и у Реснику

На укрштају кружног пута и Улице Славка Миљковића уређује се кружни ток због чега од прошле седмице у овом делу града другачије саобраћају возила јавног превоза. Ове измене дотичу три линије и оне ће важити, ако не буде одлагања, до почетка школске године.

Јавни превоз функционише другачије и у Великом Мокром Лугу због радова у Улици Милошев кладенац, а измене ће на снази бити до краја ове недеље.

Нешто дуже, до половине августа, на измене ће морати да рачунају путници који користе линије 72 и 607 због радова на путу Сурчин – Аеродром „Никола Тесла”.

И неке од саобраћајница на територији престонице које су под управом „Путева Србије” тренутно се раде, па ће до прекосутра стрпљења морати да имају грађани који користе ауто-пут од „Сава центра” до скретања за Нови Сад. Четвртак  је рок и за завршетак поправке коловозног застора на деоници Орловача – Рушањ.

До почетка августа мораће да се стрпе и возачи који користе обилазницу око Београда због уклапања новоизграђене леве коловозне траке са постојећом рампом на делу петље „Остружница”. До тада ће важити и измена режима саобраћаја на новом Обреновачком путу због изградње моста преко Саве.

Државни пут код грочанског Дражња се проширује, а то је разлог за саобраћајне измене које би требало да важе до краја септембра.

 

Линије за које важи привремена измена

Светогорска: 28, 40, 41, 65 и 77

Радничка: 55, 56, 56Л, 89, 581, 581А, 860, 860А, 860Б, 860Е, 860Ј, 860М, 860С и 861А

Славка Миљковића: 47, 94, 503

Мишка Крањца и Пере Велимировића: 37, 42, 47, 54, 94, 501, 505

Аце Јоксимовића: 37, 50, 52, 89

Пут за Аеродром: 72 и 607

Милошев кладенац: 38 Антрфиле

Радови и у Кијеву

У Кијеву код Летићеве улице због реконструкције пружног прелаза од данас до суботе ова улица ће бити затворена. Због тога ће бити укинута и линија 501.


Коментари4
b8f90
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

Boris
Na ovoj mapi Novi Beograd kao da ne postoji?!
Иван
Никад се више није причало о унапређењу инфраструктуре, а ситуација никада није била гора! Добро, јесте, али тада нису била златна времена :-P Живим у Калуђерици и на путу до посла на Душановцу често помислим да се управо завршио неки рат. А надлежне институције се праве мртве (морално сигурно и јесу).
Dejana
Treba, ali ti radovi treba da se izvode nocu, kada je mali ili nikakav saobracaj i kada zbog radova nece biti guzvi u saobracaju . A i radnicima na gradilistima ce biti bezbednije obzirom da su manje izlozeni opasnostima od saobracaja. Svuda u svetu se tako radi. Samo jos kod nas radnici na odrzavanju infrastrukture imaju radno vreme kao i svi ostali !!! Razliciti poslovi imaju razlicita radna vremena, da bi sve funkcionisalo. Kod nas to jos nikako da zazivi. Ako treba, izglasati, promeniti, prilagoditi zakon objektivnoj realnosti, jer ce ovakvih radova stalno biti. Ima kompresora koji tiho rade, neprave buku. Ali kod nas se koriste stalno neki "razbijaci" bubnih opni. Usloviti izvodjace zakonom da se prilagode vremenu u kome zivimo a ne samo da daju najjevtinija resenja. Tacno da se usvajaju najnize ponude ali postoji i dno uslova rada. To treba regulisati, ako treba i subvencionisati po lokacijama. Umesto da se svadjaju poslanici moraju o ovakvim stvarima da misle i to da resavaju.
Milos
Kad ce na red stici podzemni prolazi ruglo u centru Beograda?

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Почетна /

Архива Импресум О нама Контакт Претплата Оглашавање Правила коришћења Бизнис Клуб Правила о приватности

Developed by: NewTec Solutions & TNation

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља