понедељак, 15.10.2018. ✝ Верски календар € Курсна листа
Последња измена 20:12

Новац од пресуде др Ленс уплатио малим пацијентима

Српски хирург светског реномеа Бојан Марко Ленс сав новац који је добио у спору против швајцарске авио-компаније „Свис интернешенал ерлајнс” поклонио Заводу за психофизиолошке поремећаје и говорну патологију
Аутор: Катарина Ђорђевићуторак, 17.07.2018. у 22:00
Бо­јан Мар­ко Ленс (Фото Д.Ј.)

Доктор Бојан Марко Ленс, специјалиста пластичне и реконструктивне хирургије, сем по послу којим се годинама врло успешно бави, пажњу јавности недавно је скренуо и као особа која је добила спор против швајцарске авио-компаније „Свис интернешенал ерлајнс”, због дискриминаторског поступања и неосноване забране лета авионима овог превозника. Сав новац који је добио овом пресудом уплатио је јуче на рачун Завода за психофизиолошке поремећаје и говорну патологију, ексклузивно сазнаје „Политика”.

Др Љиљана Аврамовић, директорка овог завода, у коме се годишње лечи око 44.000 деце са различитим врстама развојних и говорних поремећаја, не крије задовољство због чињенице што је овај хирург светског реномеа одлучио да сав новац који је добио на име накнаде нематеријалне штете због душевних болова, повреде права личности, части и угледа, уплати њиховим малим пацијентима.

– На рачун наше установе јуче је уплаћено 500.000 динара и то је сав новац који је др Бојан Марко Ленс добио у овом судском поступку. Ми смо и срећни и поносни што је овај лекар, светски ауторитет у лечењу малигних меланома, одлучио да донира новац нашем заводу. Искрена да будем, руководство наше болнице не зна шта ће пре са тим новцем, али мислим да ћемо га употребити за куповину нових металних кревета за малишане, јер дрвени брзо пропадају – говори наша саговорница и додаје да сваког дана ова медицинска установа прими око 250 нових пацијената.

– Расте број деце са говорним поремећајима због технолошких „играчки”, видео-игрица, таблета и мобилних телефона које одрасли купују малишанима уместо пластичних и плишаних играчака, па она касније проговарају, слабије комуницирају и имају све већи број говорних мана. Осим са малишанима, свакодневно радимо и са родитељима деце са сметњама у развоју, јер су нам они главни сарадници у лечењу – наглашава наша саговорница.

Подсећања ради, доктор Ленс је пре три године тужио компанију „Свис интернешенал ерлајнс” јер се није обазирала на његове жалбе да га особље вређа и дискриминише по личној и националној основи и да су му чак два пута неосновано забранили лет. Како се наводи у образложењу пресуде, проблеми су почели у марту 2011. године, када је шефица кабинског особља Митро Адвик др Бојана Марка Ленса назвала „српском свињом”. Представници ове компаније су током 2013. године Бојану Марку Ленсу изговорили различите дискриминаторске и увредљиве ставове о Србији и Србима, као што су „Срби су лењи”, „Срби су глупи”, „Људи из Србије уопште не би требало да путују”…

Након три године суђења пред Вишим судом у Београду, ова авио-компанија осуђена је због дискриминације и неосноване забране лета Бојану Марку Ленсу а пресуда је, по одлуци суда, у целости објављена у нашем листу на пуних 12 страна. Уз пола милиона динара одштете Бојану Марку Ленсу, компанија „Свис интернешенал ерлајнс” морала је да плати и 12 страница огласа у нашем листу на којима је објављена пресуда у целости, као и све трошкове суђења. То у преводу значи да је овај случај дискриминације познату швајцарску авио-компанију до сада коштао око три милиона динара.

Доктор Марко Ленс је дипломирао на Медицинском факултету у Београду, специјализирао пластичну хирургију на Универзитету у Верони, на Харварду је магистрирао клиничку епидемиологију, а на Оксфорду докторирао у области малигног меланома.


Коментари17
05f46
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

Olivera Vuletić
Svaka čast, iskreno sam dirnuta Vašoj hrabrosti i upornosti da zaštitite i to malo dostojanstva srpskog naroda, koji je nažalost i u sopstvenoj zemlji ponižen i omalovažavan. Želim Vam svaku sreću kako u poslovnom tako i u privatnom životu. Olivera,
sara
Divim se doktoru Lens, prvo kao velikom stručnjaku svoje profesije, a još više kao velikom čoveku. Retki su takvi ljudi. Želim mu svako dobro u životu i još mnogo uspeha u daljem radu. Ponosna sam na njega što je srbin. Zaprepašćena sam postupcima zaposlenih u kompaniji i to me podseća na hitlerovo vreme, o čistoj i nečistoj rasi.
Stankovic
@Dragan@ Prilikom apliciranja za rad u nekoj kompaniji traze vam naj cesce pismo sa preporukom i imena i kontakt telefone barem dve osobe koje mogu kontaktirati u vezi vaseg ponasanja, kao i podatke o ocenama na predhodnim treninzima. Za ovih 30 godina nisam se susretao sa vasim istomisljenicima , a diskreciono pravo svake kmpanije je da nekoga stavi na listu nepozeljnih putnka narocito ako je sklon pravljenju problema. Putnik u prvoj klasi kada dobije obrok koji je predvidjen politikom kompanije ne moze da krivi STW posadu za obim i vrstu obroka , ali moze da se obrati direktoru kompanije. Ne moze da okrivljuje posadu za kasnjenje , ali moze da se zali direktoru kompanije. Ne moze da na letu koji traje 1h i 30 miinuta 21 put da zove STW osoblje i nesto pita ili trazi. A sto se tice liste ne pozeljnih pilota, pa to postoji u svim ozbiljnijim zemljama ali u njihovim Direktoratima i CAA agencijama.
Jeremija
Nije problem u stavljanju na listu nepoželjnih, već vulgarnom vrijeđanju službenice Swiss Aira i njega i naroda kojem pripada. Od stavljanja na listu nepoželjnih putnika se ograđujem, pošto ne znam kako je to regulisao zakon u Srbiji. U svakom slučaju, ta žena mora napustiti Srbiju i biti stavljena na listu nepoželjnih bar dve godine.
Препоручујем 3
Sofija
Svaka cast doktore. Svis nije kompanija koja je najcenjenija u Evropi, Nemci govore o njoj sa podsmehom...inace, u Nemackoj (gde godinama zivim) ili u Svajcarskoj ima toliko bezobraznih i nepostenih ljudi da me cudi da kod nas jos uvek postoje predasude o tome da je ovo "zemlja Srbija" , a da je tamo bolje- zato sto su sebi uredili bolje uslove rada i zivota (a drugima zagorcali). Cestitam ovom samouverenom coveku koji ima integritet i koji je uz to i plemenit.
Monika Würtenberger
Bravo

ПРИКАЖИ ЈОШ

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Почетна /

Архива Импресум О нама Контакт Претплата Оглашавање Правила коришћења Бизнис Клуб Правила о приватности

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља