среда, 14.11.2018. ✝ Верски календар € Курсна листа
Последња измена 23:30

Брзоплета одлука

недеља, 22.07.2018. у 08:00
(Фото Д. Жарковић)

Одлука власти да укине Главну железничку станицу у Београду, односно да је замени станицама Прокоп и Топчидер, донела је велике и непотребне невоље путницима који одлазе из Београда или стижу у њега. По свему судећи, ово решење смишљено је на брзину и без много размишљања о томе како ће се одразити на људе који користе услуге Железнице Србије. Требало је најпре потпуно изградити и оспособити нове станице и уредити градски саобраћај до њих, али је то онај коме се много журило потпуно заборавио, већ је препустио путницима да се сналазе како знају и умеју.

Божидар С. Јанковић,
Београд  


Коментари12
89ccf
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

Dragan
Hajde ljudi da malo spustimo loptu. Kao student davne 1977, radio sam leti preko studenske zadruge u BIP-u. Tada su već tekli radovi na prokopu. Ukoliko se sećam tada je glavni problem bilo klizište i opasnost da se zemlja ne uruši čak i na BIP. Kasnije sam čitao da je to sve sanirano i radovi su nastavljeni, zašto se stalo ne znam. Znači ovo je višedecenijski plan i u njegovom donošenju i realizaciji sigurno je da su učestvovali najeminetniji stručnjaci tog vremena. Ovaj posao bi verovatno bio završen mnogo ranije da nije bilo nesretnih dešavanja u predhodnom periodu. Sigurno je da prilikom preseljena nije bila rešena sva infrastruktura, ali vidim da se i to polako sređuje. Neko je u komentaru napisao da nema ni taksista, ima ih koliko želite. Nama je veći problem kako da od Niša do Beograda da stignemo za 1-1,5h. ili nekog drugog mesta...
Srboljb Nikolic
Pre neku nedelju iskrcah se na novu Prokop stanicu. Sa prtljagom (kao i vecina putnika) pokusavam da otkrijem gde je izlaz. I onda 3 nivoa/sprata stepenica do izlaska. Ko li je ovde lud a ko normalan da na stanici javnog transporta ne postoji mogucnost izgradnje lifta, pokretnih stepenica ili makar rampe za putnike sa prtljagom? A tek srece kad izadjoh. Nikakve konekcije. Nista ne ide od stanice. Nema nijednog taksija? Moze li gore i gluplje. Nije cilj samo doci negde vozom, vec omoguciti putnicima da stignu do svoje krajnje destinacije.
dzordz
Zasto ne objavite moj komentar, o tome da je ovo resenje predvidjeno jos pre 40 godina, dakle ni reci o brzopletosti. Nije lepo da se svaka vest zlokoristi za potrebe tzv demokratske opozicije.
Боб
Да али станица није завршена. Сви ми знамо да је ово због Београда на води да би ту неко масне паре узео.
Препоручујем 44
milan
Ministarka saobracaja ocevidno nije upoznata da u Beogradu postoji saobracajni fakultet. Svaki student bi pronasao bolje resenje od postojeceg i ne bi dozvolio da se Beograd u tolikoj meri urusi. Ali, nastupilo je novo doba . Politicari odlucuju gde ce sta da se gradi i kakva ce da bude glavna zeleznicka stanica. Oni ne putuju nigde vozom pa im ni gradski prevoz ne treba. Oni brukaju sve nas i nasu prestonicu..
Dusan T
"ово решење смишљено је на брзину и без много размишљања" Na zalost, to je nesto sto karakterise sva resenja trenutne vlasti. Problem je to sto ce oni otici, a njihova resenja, ukljucujuci ono za KiM koje po svaku cenu pokusavaju sebi da prisvoje, ce ostati.

ПРИКАЖИ ЈОШ

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Почетна / Погледи /

Архива Импресум О нама Контакт Претплата Оглашавање Правила коришћења Бизнис Клуб Правила о приватности

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља