среда, 14.11.2018. ✝ Верски календар € Курсна листа
Последња измена 16:59

Трамвајски мост мења локацију

недеља, 29.07.2018. у 19:47
Радови на измештању требало би да почну у јуну следеће године (Фото А. Васиљевић)

Уклањање трамвајског моста почиње у јуну следеће године, а он ће потом бити постављен на месту између Новог Београда и Аде Циганлије, рекао је данас заменик градоначелника Горан Весић.

Весић је појаснио да је пре свега, неопходно завршити постављање шина на Мосту на Ади, како би трамвајска веза остала између новог и старог дела града.

„Када се 31. маја заврши постављање шина на Мосту на Ади, првог јуна ће почети уклањање старог Савског моста и изградња новог”, казао је заменик градоначелника.

Говорећи о радовима у Карађорђевој, Весић је рекао да ће реконструкција почети у септембру али да је пре тога морало да буде урађено много тога.

„Морали смо да укинемо камионски и железнички саобраћај, до краја године ће бити уклоњене шине и то већ растерећује улицу. Када то будемо завршили, моћи ћемо да приступимо реконструкцији Карађорђеве, која ће бити рађена у две фазе”, објаснио је.

Према његовим речима, прва фаза која почиње у септембру је од Бранковог моста до Београдске тврђаве и то плаћа Град Београд.

Истовремено, додаје, радиће се и Карађорђева и Савски кеј од Бранковог моста до Београдске тврђаве.

„Други део реконструкције од Бранковог моста али са друге стране, биће урађен о трошку инвеститора Београда на води, као и фасаде у том делу улице. Биће реконструисан и хотел Бристол, а у децембру ће почети обнављање Савског трга”, навео је Весић и додао да би требало да тај посао буде завршен до средине следеће године.

Такође, подсетио је да ће зграда железничке станице постати музеј, а на месту где су сада перони родиће се уметничка галерија.

„До краја године паралелно са Савском почеће изградња централног парка. Истовремено са реконструкцијом Савског трга предузеће Београд на води ће реконструисати Савску улицу. Булевар Вудро Вилсона биће пуштен и возачи ће имати паралелну везу током реконструкције Савске”, најавио је Весић.

Како је додао, долазни перон на аутобуској станици ће бити угашен током ове године, а измешта се на Нови Београд где је већ почела да се ради аутобуска станица. (Танјуг)


Коментари8
f7466
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

Milan Matić
Najpre je bila ideja da se mostom spoji Ratno ostrvo, a sada Ada ciganlija. Zar među odgovornima niko ne može da shvati da je ovo malo prirode koja nam je ostala svetinja i da se sa tima ne sme da igra. Automobilski saobračaj ne sme nikako da se pušta na ova predivna ostrva koja su nam još ostala dovoljno čista.
Mare
Bice pešački most.
Препоручујем 3
Muradin Rebronja
Ако се хотел "Бристол" "реконструише" споља а не модернизује (технологија, производи, менаџмент и запослени) унутра, добићемо "споља гладац а унутра јадац". Моја маленкост је још пре неколико година снимила тај хотел и идентификовала седам различитих ресторана са својим сателитским кухињама припремања хране пред гостима и са централном кухињом, као фабрика ресторанске хране која ће снабдевати поменуте сателитске кухиње. Наравно, ништа од тога јер војска нема никаквог предузетничког духа. А велика је штета по државу јер има огроман број објеката, од ресторана, као на пример онај у Скадарлији, "Скадарлијски боем", који зврји замандаљен и представљњ мртав капитал, где странци не могу да се начуде, до поменутих хотела широм Србије. Ресторан за боеме, алкохоличаре који немају пара, не зарађују а троше, нема никаквих шанси. Али, ресторан са два профитна центра, један са храном за понети кроз прозор а други, позади, са конобарском услугом халал здраве хране "за цара и султана" је решење.
dzordz
malo me cudi da se most, preko koga moze da se odvija saobracaj, postavlja za pesacki turisticki saobracaj!? zar nige u srbiji ne treba most? izmedju nbgda i ade je mogao da se izgradi neki fensi pesacki mostic, sa vidikovcem, 5m sirine.
Радомир М. Мисаљевић
Добро би било, да у комплексу пословних и стамбених зграда "Београд на води" буде изграђен храм Српске православне цркве.
aleksandarO
Još bolje bi bilo da se premesti neki postojeći hram po mogućstvu sa Kosmeta. Tako bi se uštedelo na materijalu a dobilo na kvalitetu.
Препоручујем 16
zoran
Bravo Radomire! Puna podrska ideji, i to ne samo hram nego i parohijski dom i jedan veci parking za vernike kada dodju u crkvu a i za svestenike. I ispred hrama jedan plato za procesije, a okolo svega veliki park da bude lepo i vernicima prijatno.
Препоручујем 21
Прикажи још одговора

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Почетна /

Архива Импресум О нама Контакт Претплата Оглашавање Правила коришћења Бизнис Клуб Правила о приватности

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља