среда, 19.09.2018. ✝ Верски календар € Курсна листа
Последња измена 23:45

Швајцарска планира градњу двоспратних аутопутева

уторак, 31.07.2018. у 10:35
Предлог о изградњи двоспратних путева већ је одобрила влада (Фото Пиксабеј)

БЕРН – Швајцарска, у циљу решавања проблема са гужвама у саобраћају, намерава да гради аутопутеве на два спрата.

Пројекат двоспратних аутопутева, каквих већ има у азијским земљама, прошао је владу.

Број сати проведених у саобраћајним застојима у Швајцарској континуирано расте, па је влада одлучила да реши тај проблем.

Према прорачунима Швајцарци су на аутопутевима стајали око 26.000 сати због гужви.

Шеф Савезне службе за саобраћај Јирг Ретлисбергер намерава да један део аутопута А1 у Лиматалу буде двоспратни.

Влада је већ одобрила један пројекат, који треба да повећа капацитет возила на аутопуту А4 у Шафхаузену.

Реакције на најаву су подељене, јер Зелени одбијају двоспратне аутопутеве, оптужујући Ретлисбергера да „има више бензина у крви него будућности у глави”.

Зелени сматрају да су двоспратни аутопутеви гигантска погрешна инвестиција, која је у супротности са Споразумом о борби против климатских промена из Париза.

Међутим Удружење увозника аутомобила указује да су Швајцарској одавно потребни двоспратни аутопутеви.

Они истичу да су такви аутопутеви решење за проблем гужви.

Из Удружења указују да би горњи спрат могао бити експертни-аутопут са мање излаза и улаза, а да би доњи могли користити камиони. (Танјуг)


Коментари13
66af7
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

ivan
Mislim da je takvo resenje moglo biti primenjeno na autoputu koji prolazi kroz Beograd i takav aotoput bi mogao da se koristi za tranzit.Gradnja bi bila skuplja ali bi se ustedelo na otkupu zemljista itd.
АЛЕКСАНДАР
Успјех те државе не зависи од тотално другачијих ствари. У рату против Бургундије у 15. вијеку су се докопали огромне количине злата, коју су знали искористити. Њихове природне одлике су их увелико спасили, а развој банкарства неколико вијекова прије нас су им донијели све што данас имају. Швајцарска се састоји од, ако се не варам, 13 кантона који не теже аутономији већој него што имају, јер су економски везани, али да су јединствени око свега, нису. За разлику од БиХ, економска моћ им дозвољава да их нико не дира.
Aleksandar
Svajcarska ima 26 kantona. Te bajke o burgundijskom ili jevrejskom zlatu su smesne. To je narod koji je od uvek imao etiku rad na najvisem nivou, nikad osim pre 100 godina nije imao toliki socijalni razdor kao sto je bio 3-dnevni generalni strajk. (Ovde je bilo toliko revolucija, ustanaka i ratovanja, da svako gleda drugog da iskoristi jer zivi u polu Hobzijanskoj prirodnoj drzavi gde nema zakona ni policija gde je svako svakom vuk kako bi on to lepo obrazlozio.) Institucije koje su mnogo puta starije od svojih gradjana. (Ja sam tehnicki samo 11 godina stariji od Republike Srbije kao nezavisne drzave) Da ne nabrajam cinjenicu da je zbog svog siromastva kao i Japan morala da postane industrijska i trgovinski orijentisana zemlja.
Препоручујем 1
danilo obradovic
@Bosanac,vi vidite ono sto drugi ne vide tj. kljuc uspeha Svice .Pozeljno da i BH gradjani nesto prisvoje iz sadasnjeg funkcionisanja Alpske drzave ,time vam je uspeh zagarantovan .
Препоручујем 2
Ladislav Zulj
No, problem nije u gradnji vise puteva i auto puteva na sprat, vjerovatno sirotinja dole bogatasi gore :-))) salim se. Tako smo izmanipulisani da niko nevidi stvarni problem a to definitivno nije u gradnji novi puteva il dodavanjem jedne trake vise na auto put.... Problem je u Globalizaciji i nekontrolisanom useljavanju ljudi oni koji to sve guraju neidu tim zagusenim putevima na poso nego ili nerade il s nekog egzoticnog otoka vode poso il u najgorem slucaju Helikopterom :-). Sta se “dole” desava gdje nas vecina obicni ljudi se bori za opstanak njih nije briga, ustvari neznaju ni da postojimo..... Tu je problem, ukidanje granica, ukidanje drzave ko entiteta, svi smo EU... nismo bili niti cemo ikad biti, al trenutno danasnjoj Globalnoj bolesnoj politici to pase i tako nam i pedaliraju zivot... Dupli auto put ce rjesit nesto? NISTA garant ovde u USA je dosta uradjeno na modernizaciji Auto mreze cemu sve to kad svake godine milioni novi ljudi dolaze ...... Jos jedna extra traka? Smjesno
Vladan
Kada u CH kupite elektricni bicikl koji kosta oko 3000 chf, istog dana odete do posebne gradske sluzbe koja vam nadoknadi oko 500 chf kao podsticajna ekoloska mera. Takva je ekoloska svest u CH.
danilo obradovic
@Evropa je vodeca svetska regija po svim parametrima daleko nedostizna .Zastita zivotne sredine ,ekologija i tehnologija imaju nadu za bolju buducnost svojih gradjana .Svica je samo jedna karika u mozaiku .Infrastruktura u takvim planinskim predelima je inpozantna .Uspeh zasniva se na svesti gradjana u pogledu na zivot .Mozemo nauciti dosta ,nazalost mi se drzimo svog tradicionalizma ,mitomanije i drugioh nejasnih predrasyda ..
Nebojsa Stepanovic
Какве везе има митоманија са мањком свести Српског народа о екологији и животном напретку?
Препоручујем 7

ПРИКАЖИ ЈОШ

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Почетна /

Архива Импресум О нама Контакт Претплата Оглашавање Правила коришћења Бизнис Клуб

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља