субота, 17.11.2018. ✝ Верски календар € Курсна листа
Последња измена 23:54
РАДОВИ НА ГРАДСКИМ УЛИЦАМА

Мајстори стигли у Таковску

Тролејбуси 28 и 40 и даље не возе јер су се радови из Светогорске преселили у доњи део Таковске, на потез од Џорџа Вашингтона до Јаше Продановића
Аутор: Дејан Алексићпетак, 03.08.2018. у 19:11
Таковска без саобраћаја (Фото Д. Мучибабић)

После двадесетак дана радова, Светогорска улица коначно је саобраћајно продисала. Нови, свеж асфалт и нову хоризонталну сигнализацију у њој први су почели да „троше” возачи аутомобила, мотоциклисти и бициклисти. Уочљиво је да је у овој улици, ипак, и даље мање возила него пре обнове коловоза.

Главни разлог за то је што, иако се у Светогорску вратио јавни превоз, нека возила и даље нису на својим трасама. Тролејбуси 28 и 40 и даље не саобраћају јер су се радови из Светогорске преселили у доњи део Таковске, на потез од Џорџа Вашингтона до Јаше Продановића.

Као што су се почетком јула многи суграђани, у првим данима радова у Светогорској, снебивали када су схватили да је она затворена за саобраћај и увелико раскопана, сличне реакције су се у последња два дана могле видети у разрованој Таковској.

Уз незаобилазно гунђање, заобилазиле су се грађевинске машине и ходало се преко раскопане саобраћајнице да би се прешло на другу страну улице. За саобраћај затворена улица, чини се, највише је нервирала грађане који се свакодневно ослањају на јавни превоз.

– Од 28 и 40 сам се већ одвикла. Не иду скоро месец дана. Сад су нам увели аутобус 28 А, као неку замену, али њега више нема него што га има. Ово је, бре, безобразлук. Ми што смо остали у Београду као да смо кажњени због тога – гунђала је, руку-подруку са другарицом, средовечна Београђанка.


Светогорска оживела (Фото М. Величковић)

Чини се да житељима престонице који су упућени на аутобус 23 његова измењена траса, због радова у Таковској, није најјаснија, односно многи међу њима ни не знају да је промењена.

Он је због радова, који би у доњем делу Таковске требало да трају до 3. септембра, тренутно преусмерен, односно вози делимично измењеном трасом у оба смера: Булевар деспота Стефана – Браће Југовић – Дечанска – Трг Николе Пашића – Булевар краља Александра – Кнеза Милоша и даље редовно.

Тренутно није свеједно ни Београђанима из Кнегиње Зорке и возачима који кроз њу свакодневно пролазе. У њој се ради од 20. јула, а мајстори би и ту улицу, према најавама, требало да напусте исто до 3. септембра. Кнегиње Зорке се ради у неколико фаза.

Прва је од Булевара краља Александра до Крунске, и та деоница ће бити завршена за четири дана, а 7. августа, како је истакао заменик градоначелника Горан Весић, започеће се правац од Крунске до Његошеве. Та фаза трајаће две недеље.

Трећа, од Његошеве до Макензијеве, почеће 9. августа и исто ће трајати две седмице, као и наредне две фазе, од Макензијеве до Светог Саве и од Светог Саве до Булевара ослобођења. Завршени делови по фазама биће отварани за саобраћај чим радови у њима буду окончани. У првим данима септембра Улица кнегиње Зорке требало би да осване са новим асфалтом, измештеним сливницима и сређеним тротоарима.

До трећег септембарског дана мајстори би требало да напусте и Булевар ослобођења где се сређује једна трака, док је друга урађена прошле године. Као у овом булевару, и радови у Таковској подељени су на две године. Следеће ће се, како су навели надлежни, сређивати преостали, односно горњи део ове прометне улице.


Коментари3
a6c6f
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

Бранислав
Веома ме нервира утисак да за 9 од 10 улица у којима се у последњих пар година мења асфалт то уопште није било неопходно, док друге које су име нешто компликованије - не пипају. Вишњичка, Светогорска, Звездарских јелки, Димитрија Туцовића ... су могле да сачекају. За то време важне и оптерећене улице су у распаду: Дунавска, Цара Душана, Француска, Булевар Драгослава Срејовића, горњи део Таковске, онда раскрсница Кнеза Милоша и Немањине где шине откидају амортизере. У центру на станици 27 на Тргу републике рупача дубине преко 25 цм у коју аутобус кад упадне точом, задњи део удари у асфалт! ... и на даље булевар деспота Стефана као велеслалом. Друго што ужасно иритира је што само одједном затворе улицу и промене саобраћај. Да ли ће некад најавити 5 дана унапред коју ће улицу радити и како ће саобрћај бити измењен. Треће - да ли ће икад схватити да решетке за кишницу треба да ставе у ивицу тротоара а не да ставе шахте по сред улице, који или потону или штрче.
Ненад Димитријевић
Када ће контејнери и камиони градске чистоће из којих цури смрдљиво ђубре, престати да буду преносиоци несносног смрада и извора заразе. То се, поготову лети не може издржати. Дал неко води рачуна и о овом сегменту градског живота
Milan
Svetogorsku ulicu uopste nije bilo potrebno raditi. Ta ulica je nedavno sredjena i nije imala ni jednu jedinu rupu. Barem da su napravili neku podzemnu garazu koje ovde nema nigde, biciklisticku stazu ... Ali NISTA od toga! U Beogradu ima mnooogo glavnih ulica kojima pod hitno treba renoviranje kolovoza i trotoara zbog gomile rupa (Dusanova, Dunavska, Francuska, Dzordza Vasingtona, Bulevar Despota Stefana ....). Ovo je opet, ocigledno, staro dobro pranje para, namestanje poslova gradjevinskim firmama, prioriteti koje odredjuje stranacka pripadnost itd. Sve po starom.

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Почетна /

Архива Импресум О нама Контакт Претплата Оглашавање Правила коришћења Бизнис Клуб Правила о приватности

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља