субота, 22.09.2018. ✝ Верски календар € Курсна листа
Последња измена 09:08

Театар апсурда у Инфостану

четвртак, 09.08.2018. у 08:39

Са Инфостаном никад није досадно, па и по цену лаког апсурда. Рачун за јун, истина – нешто мањи него што је уобичајено, али истоветан по форми и садржају као сви претходни, дакле аутентичан, уплатио сам у целости како је било уписано на уплатници и у року. А онда је стигао рачун за јул – увећан баш за онолико, за колико је јунски био умањен, али без икаквог попуста, који већ годинама, као савршено уредан платиша, уживам!

После неуспешног телефонског разговора, запутио сам се у експозитуру у Улици кнегиње Љубице да рекламирам изостављање попуста, иако сам уредно платио претходни рачун. На моје питање зашто ми је укинут попуст, после дугог разгледања и претраживања у компјутеру, службеница на шалтеру је пронашла – неко је грешком уплатио Инфостану своју обавезу уписујући позив на број, који се сасвим случајно а на моју жалост поклопио са позивом на број у мом рачуну. На основу те погрешне уплате, Инфостан ми је умањио рачун за јун, али је „грешник” своју забуну рекламирао и спорни износ је са мог рачуна пребачен на његов, где и припада. После те операције, Инфостан установљује да је мој рачун у минусу и укида ми попуст, а да ме није обавестио ни о новонасталом минусу, ни о последицама, а да не кажем да је могао да ме замоли да доплатим разлику, насталу пуком грешком особе са којом немам никакве везе.

И сада на шалтерима у експозитури Инфостана настаје позориште апсурда: ја кажем – пошто је грешка у вашем рачуну – службеник ме исправља – рачун није наш него је ваш. Ја кажем – у реду, рачун је мој али сте га ви направили, испринтали и мени послали и ја га исплатио у динар, у дан како сте написали а ви ме ипак кажњавате укидањем попуста без икаквог упозорења. Шефица (до ње сам стигао) каже – требало је да рекламирате умањени, јунски рачун! Добро, нема се куд, прихватио сам да платим спорни износ, чијој појави нисам ни на који начин допринео, али сам захтевао да ми врате попуст. Шефица ме је, међутим, обавестила да је систем обраде уплата такав да не дозвољава ту интервенцију! На моју наивну констатацију да не може систем Инфостана да ме кажњава због грешке треће, мени непознате особе, у Инфостану сам сазнао да – може!

Систем је решио да немам право на попуст!

Слободан Ракетић,
Београд


Коментари1
10962
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

Miki
neuki ljudi zaposleni po preporuci a ne struci nisu u stanju da rese slozene situacije

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Почетна / Погледи /

Архива Импресум О нама Контакт Претплата Оглашавање Правила коришћења Бизнис Клуб

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља