четвртак, 15.11.2018. ✝ Верски календар € Курсна листа
Последња измена 23:33

Померен рок за завршетак радова на Славији

четвртак, 09.08.2018. у 16:32
Фотоа А.В.

Рок за завршетак радова на поправци платоа на Славији померен је за 31. август одлуком Секретаријата за инвестиције, који уједно тврде и да новог продужетка неће бити.

На платоу, на којем су бетонске плоче попуцале пет месеци након што је обимна реконструкција Трга Славија завршена 16. новембра, санација је почела 20. априла, а све је првобитно требало да буде завршено средином маја.

Рок је касније померен за крај јуна, а онда за 8. август, када је у Секретаријат за инвестиције од фирме задужене за обављање надзора, стигао извештај на основу којег је донета одлука о продужетку рока, преносе „Вечерње новости”.

„Ово је последњи пут да померимо рок за завршетак свих радова на платоу на Славији”, рекао је секретар за инвестиције Лука Петровић.

Како је навео, јуче су добили извештај фирме задужене за надзор и на њихов предлог одлучили су да извођачу дају још неколико дана да поправи плато, јер због лоших временских услова нису успели да испоштују рок.

„Због кише и лоших временских услова имали су потешкоћа, пошто технологија уградње полимер-бетона захтева суво време, односно после последњих падавина мора да прође 24 часа пре његовог наливања”, објаснио је Петровић.

Према његовим речима, уколико извођач не заврши радове до 31. августа, постоје две опције - или да плаћају пенале јер касне, па да им се исплати мања сума за оно што је урађено или да Град повуче банкарску гаранцију.

„Цео плато нас је коштао 1,5 милиона евра, док нас уградња тог полимер-бетона, који је и направио проблем, кошта нешто мање од 200.000 евра”, казао је Петровић.

Уколико Град реши да повуче банкарску гаранцију, следи расписивање јавне набавке како би се ангажовао нови извођач, а у том случају плато ће бити сређен тек на пролеће следеће године, због тога што јавне набавке и документација изискују време, а за то што нови извођач не би могао да почне са радовима на јесен, јер полимер-бетон не може да се излива по лошим временским условима. (Танјуг)


Коментари6
5d571
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

Andrej
Tadasnji gradonacelnik Beograda, g. Mali, dao je izjavu posle katastrofalne obnove ulice Vojvode Stepe (parafraziram): "Ako ista ne bude uradjadjeno kako bi trebalo pri obnovi Slavije, obesicu se na sred trga" -rece saljivdzija. Umesto toga unapredjen je za ministra finansija, valjda kao nagrada.
Zoki
Krajnje je vreme da se pristupi razmisljanju od pasarelama za pesake na tom trgu. To bi jedino rasteretilo saobracaj. I da idu uvis preko trolejbuskih, tramvajskih sina. Pesacima je sigurno bolje da za to malo "ekstra" pesacenja disu sveziji vazduh a i imaju lepsi pogled na okolinu. Bili bi i sigurniji prilikom pesacenja oko Slavije . Kada se dodje do para te bi pasarele mogle i da se povezu, natkriju a mozda kroz neku deceniju i po neki lift da se stavi, onako za starije. Tako bi se jedino resile guzve koje ce na jesen i za vreme kisa ( snega ) da naprave kolaps u saobracaju sa ovilikim brojem automobila . Samo iskopirati postojece pasarele koje postoje, prilagoditi malo visine . Projekti su u javnom vlasnistvu, konstrukcije su se dokazale pa nema sta mnogo da se radi osim da se to izglasa, napravi javna nabavka i to izmontira, NA VREME !!!
Milan Matić
Nikakvo pentranje ili silaženje ne dolazi u obzir. Stariji i žene sa kolicima ne smeju da se maltretiraju zbog tuđih gluposti. Jedino mogu da se prihvate pokretne stepenice i slično. Nigde gde su izgradili podzemne prolaze bez toga nije rešen problem. Ulice se pretrčavaju ili automobili naleću na starce.
Препоручујем 5
Бранислав Станојловић
Рођен сам и одрастао сам 200м одатле, па знам о чему говорим, али ми УОПШТЕ није јасно шта је постигнуто том СКУПОМ реконструкцијом. Ако је био циљ да се побољша ток саобраћаја, то НИЈЕ постигнуто. Гужве за скретање у Београдску улицу и ток ка Краља Милана су непромењени. Чија ли је она страћара на почетку Макензијеве? Да је била срушена, могла је да се направи посебна трака за скретање у Београдску и ТО би направило ВЕЛИКУ разлику.
Slavisha
Па боље да се одмах помери рок на пролеће идуће године. То је сигурније. Али не толико сигурно као пролеће 2020. године.
Milan
Izgradnja pasarela je spas za saobracaj ali time eliminisemo fontanu!Najnolje resenje je izgradnja pasarele sa pokretnim trakama i stepenicama i promena forme fontane!
Препоручујем 0

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Почетна /

Архива Импресум О нама Контакт Претплата Оглашавање Правила коришћења Бизнис Клуб Правила о приватности

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља