петак, 21.09.2018. ✝ Верски календар € Курсна листа
Последња измена 09:06
ЦРТИЦА

Упаљач или преса

Аутор: М. Момчиловићнедеља, 12.08.2018. у 21:51
(Фотодокументација „Политике”)

„Кад пођете на технички, обавезно понесите и упаљач”. Духовиту досетку смислили су дежурни коментатори актуелних догађаја на друштвеним мрежама, а поводом неколико случајева паљења аутомобила који нису прошли на техничком прегледу.

Али, по правилу, кад једном смркне, другом сване. Ригорозне мере које је законодавац донео у циљу повећања безбедности у саобраћају, показале су се као прилика сакупљачима секундарних сировина да зараде. Ових дана, у Нишу се појавило више огласа за откуп аутомобила који не прођу технички преглед. Није важно у каквом стању су кола, која марка је у питању, колика им је кубикажа, коју врсту горива користе.

„Купујем сва она аута што не могу да прођу на технички, плаћам као за отпад, искључиво Ниш. Плаћам одмах”, огласио је на „Фејсбуку” Кемал Д. А.

Прва понуда стигла је од Слободана С.

„’Опел кадет’, суза, регистрована још три-четири месеца, 1,3, бензин, чист бензин. Слупан пре два дана, цена?”

„По сто евра плаћам”, одмах је одговорио Кемал.

Умешао се Ђорђе Т.

„Ово није отпад. Ово је талијано боксер, „алфа ромео” 33, 1,5 ие боксер. Имао сам исту, нема јој равна, иде као промаја.”

Кемал: „Јесте, али сад није за вожњу”.

Ђорђе се још једном огласио, а Кемал му је показао слику, уз опаску: „А ова је завршила у пресу”.

Ђорђе сматра да је Кемал погрешио: „Ниси смео то да урадиш. Да си је пробао, не би је испресовао.”

„Ако ти наиђе неки ’хјундаи’, немој га под пресу, ја ћу да га купим од тебе”, поручио је Кемалу извесни Сале.

„Нема проблема, важи”, узвраћа Кемал.

Стиже нова понуда од Марка В. „’Опел астра’, 1,7 исузу караван?”

Кемал: „ Може, али само за отпад”.

Марко: „Добра ти рачуница. Нек ти је са срећом. Не можеш сва кола у исти ранг сврстати друже”.

Кемал: „Разумем све, али морате да разумете и ви мене, колико ми треба док дођем до празне шкољке.”

Марко: „Све ја то разумем и знам како иде, али нису сва кола исте тежине, немају исте делове који могу да се искористе, није исто ’југо’ и ’ауди’”.

„Јесте, то сте у праву, али ја за сваки плаћам сто евра”, категоричан је Кемал.


Коментари3
c0885
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

Sloba
Očigledno je da je ovo sve peviše u državi koja je u totalnom haosu. U svakom slučaju ne treba mešati ne prolaženje na tehničkom sa time ko je na vlasti. Polu razvaljeni automobili jednostavno ne treba da se voze, prvenstveno zbog sebe, pa zbog drugih, pa onda i zbog zakona. Ako smo siromašni i nemamo za bolje, treba da se zapitamo za koga glasamo, kako smo uredili društvo, šta mi uopšte radimo, a ne da se traži da se puštaju kola bez kočnica i bez pola karoserije, samo da se ne ide peške. Po jedan se vozi i juri negde... Ovde se prodaju kola koja bi na zapadu išla na otpad, lepo dovezu, malo nalickaju i sad svi za po 500 evra voze kola na kojima piše da su prešla 150 000 km. Danas je javni prevoz dostupan većini, u nekim zemljama je zabranjeno voziti kola u užem centru. Ne treba auto po svaku cenu. To nije smelo da se dozvoli iz ekoloških i iz ekonomskih razloga, a ovde se zarad politike dozvoljava svašta da narod ćuti, da bi se stvarao privid boljitka i tako već decenijama.
Саша Микић
@Milos У саобраћају нема угрожавања ''само себе''. Колико је људи настрадало возећи правилно са исправним аутомобилом и прописаном брзином, само зато што је оном који је долазио у сусрет отказао неки од уређаја за управљање или је направио кардиналну грешку у процени брзине или неког другог елемента вожње. Најпростији (најглупљи) разлози за саобраћајну незгоду су: испала упаљена цигарета, мењање станице на радију, а шта би тек проузроковало испадање кроз под, прскање шофершајбне итд.
Препоручујем 6
Milos
Po meni, ne bi smelo da bude tolerancije po pitanju tuđe bezbednosti ( neispravan katalizator, kočnice, gume, amortizeri, upravljanje) ali ako neko hoće da vozi truo auto ( rupa na patosu, krovu itd) i time ugrožava sebe - pa neka mu bude. Ali za ono prvo bih bio još rigorozniji ( za sada se toleriše i trovanje ljudi, to jest neispravan katalizator)
Препоручујем 10

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Почетна /

Архива Импресум О нама Контакт Претплата Оглашавање Правила коришћења Бизнис Клуб

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља