петак, 21.09.2018. ✝ Верски календар € Курсна листа
Последња измена 00:06

Ванредни инспекцијски надзор мостова у Србији

среда, 15.08.2018. у 12:46
(Фото Танјуг)

Потпредседница Владе и министарка грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре Зорана Михајловић наложила је ванредни инспекцијски надзор над свим мостовима у Србији дужим од 100 метара.

Ванредни надзор ће извршити тим који ће бити састављен од стручњака из Министарства грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре и предузећа из друмског и железничког саобраћаја.

Предмет контроле и провере биће мостови на путевима и пругама у Србији који су грађени пре више деценија, а који су у међувремену санирани и реконструисани, саопштено је из ресорног министарства.

Циљ ванредног инспекцијског надзора биће контрола како потребне документације, тако и конструкције мостова.

У саопштењу се напомиње да јавна предузећа „Инфраструктура Железнице Србије” и „Путеви Србије”, у складу са законом и својим надлежностима, редовно контролишу све мостове на пругама, ауто-путевима и регионалним путевима.  (Танјуг)


Коментари5
0b068
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

Milan Zelenović
Da li je u timu stručnjaka i g.Babić, dir Puteva Srbije?
milan
Vecina metalnih mostova u Srbiji sklono je padu. Neki nisu bili u antikorozivnoj zastiti (farbanju) vise od 40 godina. Kad se sruse svi cemo da se cudimo sto su pali a nista nismo ucinili da do toga ne dođe ..
Ljiljana Ilić
Neka konstruktivna rešenja su vrhunska ekstravagancija i slave se hrabri , moderni i maštoviti autori .Nije se planiralo a i nema u Zakonu , kada , kako i na koji način vršiti kontrolu , održavanje,sanacije . Poreznici računaju % amortizacije objekata 100 godina - ali priznaju samo 50 ?Građevinski objekti u Zakonu nemaju rok trajanja ?
Nedzad
Odlicna odluka ministarstva, ali vas molim krenite najpre od Pancevackog mosta, pusten je u saibracaj 1949 godine, do sada nije uradjena ni jedna ozbiljnija rekonstrukcija, promet preko mosta je visestruko uvecan, vizuelno je u ocajnom stanju a posledice u slucaju nesrece kao u Italiji bile bi uzasne i visestruko vece.
Miodrag
Odluka Ministarstva gradjevinarstva, saobracaja i infrastructure je od izuzetnog znacaja i treba je pozdraviti. Rusenje mosta na Floridi i u Djenovi su opomena celom svetu da mostove treba odrzavati jer mogucnost nesrece velikih razmera je uvek prisutna. Strucnjaci treba da pregledaju mostove i zapisnikom konstatuju sve nedostatke. Na kriticnim presecima mostova potrebni je postaviti ekstenzometre i proveriti naprezanja i deformacije za vreme maksimalnih opterecenja. Sigurno je da traskovi pregleda, ispitivanja i otklanjanja nedostataka nece biti mali ali odrzavanje mostova je neophodno i humani cin u cilju sprecavanja uzroka katastrofalnih posledica kod rusenja mostova. Pocnite sa mostom preko Tise kod Ade koji 25 godina nema upotrebnu dozvolu. S postovanjem za Srbiju i narod Srbije.

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Почетна /

Архива Импресум О нама Контакт Претплата Оглашавање Правила коришћења Бизнис Клуб

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља