понедељак, 24.09.2018. ✝ Верски календар € Курсна листа
Последња измена 09:29

Трговци најуслужнији у Македонији, Србија на трећем месту у региону

У истраживању агенције „Херакле” тајни купци обишли 800 различитих објеката и оцењивали пет елемената добре и квалитетне услуге
Аутор: И. Албуновић / Ј. Антељнедеља, 26.08.2018. у 22:00
Србија је заузела прво место када је реч о поздрављању купаца, док је у овој категорији најлошији резултат остварила Босна и Херцеговина с тек 57 поена (Фото Пиксабеј)

Србија се налази на трећем месту по квалитету услуга у земљама региона, показало је истраживање које је недавно спровела агенција „Херакле”. Тајни купци су у оквиру овог истраживања обишли 800 различитих објеката, као што су ауто-салони, банке, бензинске пумпе, малопродајни објекти, супермаркети, оператери мобилне телефоније, туристичко-угоститељски објекти и друге услужне радње.

А оцењивало се пет елемената квалитетне услуге – да ли трговац поздравља купца, како утврђује његове потребе у куповини, познавање производа, нуђење додатног производа током куповине и поздрав и захвалност при одласку купца.

Македонија је укупно остварила најбољи резултат, односно 78,96 поена. Словенија је на другом месту са резултатом од 75,60 поена, што је пад од 3,43 процента у односу на прошлу годину. Србија је са резултатом од 74,73 поена заузела треће место, али је овај резултат за 1,33 одсто бољи у односу на претходно истраживање. Иначе Србија је заузела прво место када је реч о поздрављању купаца, док је у овој категорији најлошији резултат остварила Босна и Херцеговина са тек 57 поена.

– С обзиром на то да поздрав представља први контакт с купцем или гостом, потребно је континуирано унапређивати то подручје – наведено је у саопштењу агенције која је спровела ово истраживање.

У категорији љубазности приликом испраћања купца Словенија је већ пету годину заредом заузела водећу позицију, док су трговци у БиХ и у овом случају заузели последње место.

– Као и претходних година, најлошије рангирана категорија је нуђење додатних производа са резултатом од само 40,76 одсто. На првом месту је Словенија са 50 процената. Македонија се најбоље показала у оцењивању потреба купаца, док је другорангирана Словенија на првом месту по нуђењу додатног производа и захвалности приликом испраћања купаца из радњи – наводи се у истраживању. Када је реч о резултатима по делатностима, „Херакле” закључује да су се највише истакли ауто-салони са резултатом од 93,10 поена, док су супермаркети, као и претходне године, проглашени за делатност с доста могућности за унапређење услуге.


Коментари3
aec26
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

Pera
Naši te mrko pogledaju i traže nešto sitno ;)
Душан
@Дарик И онда лепо оставиш на поду, да нека сиротиња која се бори и храни троје деце скупља за истом таквом сиротињом која глуми господу и испробане ствари оставља на под уместо да врати. Слика и прилика капитализма. Још пишеш о томе као да је то нешто позитивно и нормално.
Препоручујем 9
Darik
A u shopping centrima na londonskom Oxford Street-u niko vas ni ne pogleda! Sami isprobate izlozenu odecu i ako vam ne odgovara samo je ostavite na podu … Ko ide u skupe butike, taj placa i smesak!
Препоручујем 7

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Почетна /

Архива Импресум О нама Контакт Претплата Оглашавање Правила коришћења Бизнис Клуб

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља