недеља, 18.11.2018. ✝ Верски календар € Курсна листа
Последња измена 23:35

Михајловић: У Грделици се ради, допуна пријаве за рушење зида

петак, 31.08.2018. у 14:05
(Фото Танјуг)

ЛОЗНИЦА – У Грделичкој клисури се ради 24 сата дневно, а Коридор 10 биће безбедно пуштен у саобраћај до краја године, изјавила је данас министарка грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре Зорана Михајловић.

„Уведен је нови подизвођач радова. На косини на којој се срушио зид постављена су два шипа, а данас ће бити постављен и трећи. Итекако се ради на Коридору 10 и саобраћај ће бити пуштен до краја године безбедно и квалитетно као што смо и најавили”, рекла је Михајловић новинарима коментаришући снимак који се појавио у медијима и на друштвеним мрежама, а који показује да на месту обрушавања потпорног зида на Коридору 10 у Грделичкој клисури нема радника.

Министарка је напоменула да Србија први пут гради такав коридор и додала да је то најтеже градилиште у Европи.

„Ова влада је на Коридору 10 пустила 200 километара ауто-путева, а најтежи делови Коридора се раде у последњих годину дана”, рекла је Михајловић.

Додала је да ће бити утврђена и одговорност за рушење потпоеног зида на косини у Грделичкој клусури.

„Ко је погрешио треба да одговара”, поручила је Михајловић у Лозници где је присусгвовала пуштању у саовраћај железничке пруге Шабац-Лозница-Брасина.

На питање новинара зашто се на списку потенцијално одговорних за рушење зида налазе само они који су радили основни пројекат, а не и они који су га изменили, министарка је рекла да је поднета пријава Инжењерској комори да се преиспита одговорност свих лица који су радили основни пројекат, као и ревизије пројекта.

„Допуна пријаве комори је направљена. Тражила сам да се преиспитају сви који су радили и на основном пројекту, на ревизији или препројектовању”, рекла је Михајловић. (Танјуг)


Коментари7
f69a8
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

Zoran Markovic
Autoput mora biti otvoren do kraja godine, rece ministarka. PO svaku cenu, sta god to znacilo. Pre pola veka jedan drug rece "P{rozor nocas mora pasti. Po svaku cijenu." I prozor je pao, stotine partizana izginulo, da bi neko sigurno prosao laksim putem, da se ne vere po planinama, a i da pobegne iz obruca. A ljudski zivoti su tek broj u statistici. Kako se istorija ponavlja.
Gagi, dipl. ing. saobraćaja
Da ne bi resorna ministarka i dalje obmanjivala javnost u Srbiji, da je izgradnja auto-puta kroz Grdeličku klisuru najteže gradilište u Evropi, predložiću joj da se malo provoza nekim deonicama ranije izgrađenih auto-puteva i to ne u Evropi, već u našoj blizini. Tako bi mogla na osnovu viđenog, izgrađene deonice auto-puta i njenog umeštanja u teren, da stekne utisak o težini samog terena na kome su deonice izgrađene, a pri tome mogu da joj pomognu i podaci o ceni tih deonica. Tako su za deonicu auto-puta Vransko–Trojane dužine 8,6 km otvorene za saobraćaj 28.06.2002., »pedantni« slovenci izračunali da je koštala 196,52 mil. €, odnosno 22,9 mil. €/km, dok je deonica Trojane–Blagovica dužine 8,2 km. otvorena 12.08.2005. koštala 209,82 mil. €, odnosno 25,6 mil. €/km. Pošto su težina gradilišta i cena izgradnje auto-puta u korelaciji; što teže gradilište, skuplji je auto-put, evidento je da su napred navedeni delovi auto-puta imali teže gradilište nego što je to u Grdeličkoj klisuru.
Milan Avramovic
Ovo je nastavak mog komentara. Iz svega recenog u mom prethodnom komentaru evidentno jeda u ministrarstvu vlada totalan haos. Jasno je takodje i ko mora za to da bude odgovoran a to je ministarka Zorana Mihajlovic koja je pokazala totalno neznanje i nesposobnost. Zbog toga treba ne da podnese ostavku nego da bude smenjena. Koliko znam ona nema nikakve relevantne kvalifikacije za ministarstvo kome je na celu. I svi drugi treba da odgovaraju ali tek kada se utvrde cinjenice sto sada sigurno nije slucaj. A ukljucivanje BIA u ovoj fazi je nevidjena blamaza zbog koje nam se ceo svet smeje. Jos jedan razlog za hitnu smenu ministrarke. Ima valjda u Srbiji kompetentnih ljudi iz struke da vode to ministrarsvo kome je ocigledno potrebno veliko ciscenje i uvodjenje reda. Nazalost nisam optimista da ce se to i desiti. Naprotiv.
Ирена
U Bugarskoj trojica ministara podnela ostavke i pre nego što je utvrđen uzrok izletanja autobusa sa puta.
simon
nadam se samo da ce Yorana istrajati u tome ali i da ce odoleti pritiscima svoje stranke da se sakriju odgovorni "kadrovi" koji su iy SNSa a direktno su trayili promene projekata i materijala kako bi dobili tal i procente

ПРИКАЖИ ЈОШ

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Почетна /

Архива Импресум О нама Контакт Претплата Оглашавање Правила коришћења Бизнис Клуб Правила о приватности

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља