уторак, 20.11.2018. ✝ Верски календар € Курсна листа
Последња измена 08:14

Вода на приступним путевима „Жежељу”

Проблем возачима стварају одводи који не могу да приме обимне падавине, разни отпад који бујица нанесе и који загуши проток...
Аутор: Снежана Ковачевићчетвртак, 06.09.2018. у 21:21
(Фото С. Ковачевић)

Нови Сад – Прва јача киша у Новом Саду показаће треба ли ванредно бити опрезан у саобраћају приликом улаза возилом на нови Жежељев мост са петроварадинске стране. Једна таква киша пала је ту почетком августа док мост још није био отворен за друмски саобраћај и то је на новоизграђеном приступном путу створило „каду” пуну кишнице. Пут је у том делу пред сам мост улегнут и, мада постоји сливник, вода неко време није могла да отекне.

Новом Саду нису непознате сличне ситуације у разним деловима града и предграђа. Често после јаког невремена возила остају заглављена у нагомиланој, дубокој води. Понекад испод надвожњака вире само кровови аутомобила, а недавно су ватрогасци морали да пливају да би из камиона који је стао у води извукли непливача. Кажу да су проблем одводи који не могу да приме обимне падавине, разни отпад који бујица нанесе и који загуши проток...

Код новог моста, „када” није толико екстремна, али напуњена водом свакако јесте небезбедна. То је правац којим се крећу и тешки теретни камиони. Зашто се створила, није јасно. У међувремену је са тог места уклоњен један сегмент ивичњака пута и прокопан је канал на околном земљишту, вероватно да би вода лакше отицала.

У Градској управи за грађевинско земљиште и инвестиције, која се води као инвеститор, док је Делегација ЕУ у Србији финансијер ових радова, за наш лист је саопштено да нису у могућности да одговоре на питања о проблему са одводом воде, јер наведена проблематика није у њиховој надлежности.

Информације не могу да се чују ни од извођача радова, аустријске компаније „Штрабаг”.

„Нико од нас не може да се изјашњава о радовима без сагласности инвеститора. То је наша уговорна обавеза, не можемо ништа без њих”, каже нам један од одговорних извођача радова, дипломирани грађевински инжењер Мишко Гуњача.

Главном одговорном пројектанту приступних саобраћајница Ђорђу Павкову, дипломираном грађевинском инжењеру из новосадске фирме „Евро гарди груп” која је урадила техничку документацију, није познато да постоји проблем са одводом воде.

„У нашем решењу, вода се прикупља и одводи у канализациони систем, а пре тога у сепаратор. Нема слободних изливања, све је контролисано”, казао је за наш лист Павков.

Ових дана на терену са петроварадинске стране моста поново су упаљене машине и радници настављају изградњу приступних саобраћајница. Оне нису завршене, мада је мост 1. септембра отворен да би друмска возила коначно, после шест година градње, могла да њиме пролазе. Околни путеви раде се по посебном пројекту који у свом називу помиње одводњавање. Исти пројекат обухвата и изградњу кружног тока неколико стотина метара даље, а ти обимни радови тек следују након што стари монтажно-демонтажни мост, који се од 1. септембра више не користи за друмски и железнички саобраћај, буде расклопљен и однет на неко друго место. 


Коментари0
8fdeb
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Почетна /

Архива Импресум О нама Контакт Претплата Оглашавање Правила коришћења Бизнис Клуб Правила о приватности

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља