среда, 21.11.2018. ✝ Верски календар € Курсна листа
Последња измена 23:41

Око 6,5 милиона видео прегледа који промовишу Србију

Аутор: П. О.петак, 07.09.2018. у 15:57
(Фото ТОС)

Видео „моменти” у којима се промовише туристички потенцијали Србије, током овог лета, имали су преко 6,5 милиона прегледа на друштвеним мрежама, а највише из Индије, Турске, Немачке, Русије, САД и земаља региона. Истовремено је, како истичу у Туристичкој организацији Србије, број пратилаца на друштвеним мрежама Инстаграм и Твитер, током двоипомесечне кампање увећан за 30 одсто (Инстаграм), односно 35 процената (Твитер).

У оквиру овогодишње летње кампање, ТОС је посебну пажњу посветио промоцији Србије као пожељне дестинације за домаће туристе. Тим поводом је, од 2. јула до 25. августа, покренут наградни конкурс „Које моменте ћеш памтити овог лета?” У том је периоду на ТОС-овом хештегу „видисрбију” подељено је близу 8. 000 видео и фото „момената” снимљених у Србији, од којих су изабрана три победничка.

За ауторе најбољих видео садржаја обезбеђена су викенд путовања у Сокобању, Сјеницу и Београд.

Септембарском мини кампањом на друштвеним мрежама - Месец вина у Србији, Туристичка организација Србије наставиће промоцију туристичких потенцијала земље како на иностраним, тако и на домаћем тржишту, додаје се у саопштењу.


Коментари1
1c132
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

Miloš
Treba promovisati domaći turizam pre svega prema našim turistima, a dosta manje ka stranim. U situaciji smo da se ponekad zapitam jel ja živim u Srbiji.

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Почетна /

Архива Импресум О нама Контакт Претплата Оглашавање Правила коришћења Бизнис Клуб Правила о приватности

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља