уторак, 20.11.2018. ✝ Верски календар € Курсна листа
Последња измена 23:47

Нови Сад добија нови булевар

Аутор: С. Ковачевићпонедељак, 10.09.2018. у 16:33
(Фото Бета)

Нови Сад – Проширењем Сентандрејског пута, Нови Сад добија нови булевар. Радови треба да буду завршени за 210 дана или, како градоначелник Новог Сада Милош Вучевић каже, на пролеће. Већ је познато да ће назив бити задржан и да ће то бити Сентандрејски булевар. Мада се засад ради само део пута, километар и 330 метара, од Приморске до Велебитске улице, саобраћајница има велику вредност. Кошта око седамсто милиона динара и финансира се из чак три буџета, са три нивоа власти. Верује се да ће временом ова саобраћајница, када на једном њеном крају буде био изграђен и нови мост преко канала ДТД, паралелно са постојећим старим мостим, умногоме променити слику рубног насеља Клиса. Реч је о великој месној заједници кроз коју Сентандрејски пут пролази, водећи из Новог Сада ка северу, Темерину и Србобрану, а даље према граници.

То је последњи улазак у Нови Сад, који је у профилу обичне саобраћајнице, каже председник покрајинске владе Игор Мировић који је са вицепремијерком Зораном Михајловић и градоначелником Вучевићем обишао радове.

„Нови Сад ће имати стандард као велики градови, где сви саобраћајни улази, правци који воде ка центру града, имају четири траке са пешачким и бициклистичким стазама”, казао је Мировић који очекује да ће на тој локацији, удаљеној три километра од центра града, за годину-две порасти цене плацева и кућа због новог булевара и новог каналског моста, на коме ће три нивоа власти, како најављује, такође заједно радити.

Изградња булевара обухватиће још, према наводима градоначелника Новог Сада, изградњу паркинг места, канализације и јавне расвете, и створиће услове за даље ширење инфраструктурне мреже. Биће то прави, модерни булевар који ће потпуно променити конфигурацију овог дела Новог Сада. „Ово више неће бити приградско насеље већ део урбаног, развојног Новог Сада”, наглашава Вучевић.

Министарка Михајловић наводи да се на заједничким пројектима одлично сарађује и да су овај булевар и нови мост, „близанац” старом Сентандрејском мосту, веома потребни Новом Саду.

Покрајинска влада и Министарство грађевине, саобраћаја и инфраструктуре имају заједничко координационо радно тело за праћење инфраструктурних пројеката у Војводини. Ово тело је у покрајинској влади имало свој трећи састанак после кога је министарка на заједничкој конференцији са војвођанским премијером изјавила да су „Путеви Србије” уложили 2,6 милијарди динара у рехабилитацију путева на територији покрајине ове године, а у последње три године – 9,6 милијарди динара.

Фрушкогорски коридор и брзе саобраћајнице Нови Сад – Зрењанин и Зрењанин–Борча у врху су приоритета војвођанске владе. Мировић очекује да ће фрушкогорски коридор градити кинеска компанија ЦРБЦ са којом је у септембру обновљен меморандум, као и да ће се Влада Србије у наредних неколико месеци определити за модел финансирања за овај путни правац – кредит или концесију.

Најавио је почетак других мањих пројеката – рехабилитацију пута Ириг–Рума, Врбас–Кула–Сомбор, наставак радова од Бегеча до Бачке Паланке и реконструкцију пута од граничног прелаза Батровци до Кузмина. Наредних дана биће отворена, додао је, обновљена деоница од Сремских Карловаца преко Банстола до Инђије.

Заједнички су пројекти и на изградњи фабрика пијаће воде, а једно такво – у Вршцу, најављено је, биће пуштено у погон наредних дана.

Извођач да реши „језеро” код „Жежеља”

Министарка Зорана Михајловић изјавила је да је извођач радова дужан да реши проблем, уколико је постојао, са „језером” на новоизграђеном приступном путу новом Жежељевом мосту. Одговарајући на питање новинара „Политике” о томе, она је навела да није информисана да постоји проблем на приступном путу, али да зна да је све што се уради у гарантном року, као и да све мора да буде решено, односно урађено по стандарду и квалитету који је уговорен.

„Онај ко је радио – дакле, ако је то „Штрабаг”, а колико знам он је био извођач – дужан је да то погледа, прегледа и, наравно, одмах реши. Ми можемо, ако то већ, рецимо, град није урадио, да пошаљемо нашу инспекцију, што ћемо и учинити. Дакле, решићемо. 


Коментари4
1454d
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

Muzafer
700 miliona dinara (5,8 miliona evra) za kilometar i 300 metara prosirenja ulice? Ja mislio da vise nema gde, a ono moze. I vise i gore.
jeremija
Šta je sa putem N. Sad-Ruma? Potreban je most N. Sad-Beočin, u nastavku Bulevara Evrope, inače je ta saobraćajnica neiskorištena. Gradski putevi su u raspadu.
Срба
Госпоџа министарка под хитно да мења стилисту- бело још више укрупњава. И не носи се кад почне септембар ;)
Маја М.
Ако пробуши кашику - стилисту може и да задржи.
Препоручујем 5

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Почетна /

Архива Импресум О нама Контакт Претплата Оглашавање Правила коришћења Бизнис Клуб Правила о приватности

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља