четвртак, 21.11.2019. ✝ Верски календар € Курсна листа
Последња измена 23:00

Брнабић: „Фијат” остаје у Србији, нема разлога за сумње

субота, 15.09.2018. у 20:11
(Фото ФАС)

Председница Владе Србије Ана Брнабић изјавила је да италијанска компанија „Фијат” остаје у Србији и да не постоји ниједан разлог да сумњамо у то.

„Током следеће недеље имам састанак са менаџментом Фијата. Замолила сам такође да се закаже и Надзорни одбор „Фијата” како би разговарали о даљим плановима”, рекла је Брнабић за дневник РТС.

Она је рекла да ће ускоро имати додатне информације које ће објавити. (Танјуг)


Коментари2
fe170
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

Miki
Koliko sam ispratio priču, 500L je loše rangiran na USA tržištu zbog zastarelog automatskog menjača (koji i nije Fiat-ov), dizajna koji uopšte nije privlačan prosečnom Američkom kupcu, i određenih nespretno konstruisanih detalja u enterijeru (kratka sedišta, komplikovano preklapanje zadnjih sedišta...). Sve to nema veze sa sklapanjem u Kragujevcu, niti sa radnicima. Sa druge strane, na Fiat vozila u poslednje duže vreme, nema nikakvih posebnih pritužbi na kvalitet izrade. Sasvim su u rangu ostalih Evropskih vozila. Ali spomenute mane su dovoljne da ga potisnu na dno liste. Slične primedbe na 500L su i u Evropskim zemljama. Na današnjoj savremenoj mass liniji za sklapanje vozila koju primenjuje Fiat, i koja je standard za današnju auto industriju, sami radnici na liniji nemaju gotovo nikakav uticaj na kvalitet konačnog proizvoda. Kvalitet zavisi najviše od kontrukcije i inženjerskih rešenja pojedinih sklopova, koje radnici samo "ređaju" na vozilo dok se kreće linijom za proizvodnju.
Nenad
500L u par listi koje sam vidjeo uvjek bio najlosije rangiran model po kvalitetu na americkom trzistu. Pitam se da li je to zbog lose Fijatove tehnologije ili je problem u radnicima. Rukuvodstvo Fiat Srbije ozbiljno trebalo da izanalizira problem ako misli da zadrzi proizvodnju. Model se slabo prodaje upravo zbot toga, a fabrika koja pravi auto koji se ne prodaju nikome netreba.

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Почетна /

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља