понедељак, 10.12.2018. ✝ Верски календар € Курсна листа
Последња измена 19:05
„Политика” у „Лидлу”– два дана пре отварања

Цене првих дана до 50 одсто ниже

Аутор: Ј.А.–И.А.уторак, 09.10.2018. у 13:33
(Фотографије „Потрошач”)

Немачки „Лидл” ће у четвртак, у осам часова, отворити првих 16 дисконата у 12 градова Србије. Та немачка компанија је најавила да ће имати најјефтинију потрошачку корпу у Србији, као и да ће њихови запослени бити плаћени „за сваки минут проведен на послу” у недељи која за њих траје пет радних дана.

– Доносимо искуство са више од 30 тржишта на којима послујемо и конкурентске радне услове. У Србији већ запошљавамо више од 1.500 људи на разним позицијама. Сваки сат рада у нашој компанији боље је плаћен од тржишног просека у овој индустрији– рекла је Милена Додиг, директорка сектора за људске ресурсе у „Лидлу”.

Представници медија су имали прилику да обиђу објекат у Улици Војислава Илића у Београду. Производи су већ изложени на полицама, а како смо могли да видимо већина њих је приватна робна марка овог немачког трговца. Од домаћих брендова присутни су углавном само највећи локални произвођачи и то са по неколико производа у робној групи.

Првих неколико дана од отварања, тачније до краја наредног викенда, потрошачи ће имати прилику да купују по 30 до 50 одсто нижим ценама. Тако ће килограм пилетине коштати 119,99 динара, банане 59,99 динара, док ће килограм „гауде” моћи да се купи за 500 динара. Килограм чајне биће 300 динара, литар млека 55, јогурт 60 динара.


Коментари28
97385
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

Goran Bg
Dokle ćemo da gledamo te "vesti# o Lidlu, lancu samoposluga za potrošače plitkih džepova? Da, u pravu ste, mogu i da preskočim tu "vest", ali slika ostaje u glavi, tužna slika naroda koji dreždi po redovima ne bi li se dokopao džabak piletine. Tuga, ukratko. Vreme, provedeno pred radnjom i na kasama, niko tu nije uračunao kao trošak.
Marko N.
...netko se možda čudi kad sam rekao da Danci kao bogat narod hrle u trgovine u određenim danima u mjesecu kad proizvodima istječe rok trajanja jer tada trgovine gotovo u bescijenje prodaju tu robu. Ne rade to Danci jer su siromašni. Rade to jer su naučeni od malih nogu štednji i racionalnom trošenju novca koji su BAZA blagostanja. Dakle, ti narodi su bogati upravo zato što umiju štedjeti i umiju raspolagati s novcem. A to s mojim Hrvatima nije slučaj. Iako i tu stvari idu malo pomalo naprijed. Jer znastveno je dokazano da mnogi prehrambeni proizvodi kojima istječe rok trajanja još mjesecima itekako valjaju.
Marko N.
Ja dajem iskustva iz Hrvatske u kojem je Lidl već 12-13 godina. Nemam lošu plaću za hrv. prilike, ali povremeno itekako otiđem u Lidl, jer imaju dobru robu i pristupačne cijene. Recimo, sirne namaze koji su tako dobri kao u Lidlu ne mogu pronaći nigdje u niti jednom drugom dućanu u HR. A cijena im je niža od 1,5 eura. Drago mi je da će Lidl u Srbiji voditi računa i o plaćama i pravima radnika, što nije u početku bio slučaj u Hrvatskoj pa se digla velika medijska prašina. Tako da se Hrvatska dobrim dijelom, naravno neizravno, izborila da se Lidl u drugim državama u susjedstvu kasnije ponaša puno korektnije prema radnicima. Svakako preporučujem Lidl, ali i preporučujem vam i medijski monitoring njegovog rada jer jedino ćete ga tako natjerati da radi najbolje kako može. Inače, i Europljani masovno kupuju u takvim trgovinama, i ne samo to: oni čekaju da roba dođe do datuma isteka valjanosti pa svi onda pohrle u te dućane kako bi kupili tu robu po znatno sniženim cijenama. Recimo, Danci
Marko N.
(2) Slavko; i u čemu sam odao priznanje Lidlu, a ne recimo Konzumu.. Jer su pošteni. U Konzumu na otocima kilogram voća ili povrća zna biti duplo skuplji nego na kontinentu ili obali, a u Lidlu su cijene u cijeloj Hrvatskoj pa i na otocima - iste! Eto, to se zove poštenje prema potrošačima.
Препоручујем 5
Marko N.
@Slavko; Lidl je procvao kao i svi drugi trgovački lanci - kad ih se "proučilo" ili po "usmenoj predaji". Lidl jest jeftin, i ima tu proizvoda koji nisu baš top kvalitete, ali ima i jako, jako puno proizvoda koji su vrlo solidni i povoljni po cijenama. I naravno da u njemu ima jako puno domaćih proizvoda. Isto tako, Lidl je na Jadranu tijekom sezone pun stranih turista što dosta govori. U čemu su SPAR ili Konzum bolji od Lidla? Oprostite, hrpa proizvoda u Konzumu je proizvedena u drugim zemljama, recimo Srbiji ili Makedoniji, ali se prodaju kao da su hrvatski proizvodi. To je čista prevara. Nemam ništa protiv tih proizvoda (neki od njih su sasvim solidni), ali imam protiv da se deklariraju kao "hrvatski". U Lidlu barem znate što je hrvatsko, a što strano. I na kraju, ja nisam sirotinja, imam plaću od 1500 eura neto mjesečno, ali odista povremeno odem u Lidl jer se tamo mogu pronaći interesantni i dobri proizvodi.
Препоручујем 4
Прикажи још одговора
Slavčez
Sumnjam da se Lidl odrekao svoje marže, pre će biti da je ucenio dobavljače po principu ili ćeš prvi kontigent dati besplatno ili ti nema pristupa našoj kući. Koliko je to "dobro" za naše proizvođače nije teško proceniti.
Ljiljana stajic
Kadaje ludl stigao u Uk bili su opremljeni za radnici klasu Ali od 2000godina Lidl se popravio. Voce, povrce je sveze I LOKALNO. Hleb, croissants kvalitet dobar. Ja preporucujem Lidl. Ali uvek je tu Maxi.
Marko N.
Ljiljana stajic; dvostruko ste u krivu. Prvo, ljudi moraju shvatiti da se tek uz puno, puno rada - može zaraditi. Ne može se raditi malo, a zaraditi puno. To moji Hrvati ne razumiju, a taj luksuz mogu si priuštiti jedino iznajmljivači apartmana na Jadranu tijekom sezone. Ostali ne. Pa neka prozvođači snize cijene, na duži rok će sigurno zaraditi. Drugo, Lidl ima niže cijene jer nema kalsičnih polica i klasičnog slaganja proizvoda, nego se vade iz tvorničkih kutija. Zato im je potrebno manje radne snage pa je trošak poslovanja - manji. I treće, oni dosta proizvoda naruče iz inozemstva koji su u pravilu jeftiniji. Pa ako neće srpski proizvođač plasirati proizvode, ima ih tko hoće.
Препоручујем 8

ПРИКАЖИ ЈОШ

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Почетна /

Архива Импресум О нама Контакт Претплата Оглашавање Правила коришћења Бизнис Клуб Правила о приватности

Developed by: NewTec Solutions & TNation

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља