четвртак, 13.12.2018. ✝ Верски календар € Курсна листа
Последња измена 08:26

Више милијарди евра улагања немачког „бе-ем-веа” у Кини

четвртак, 11.10.2018. у 12:02
(Фото Пиксабеј)

ЛОНДОН - Немачки аутомобилски гигант „бе-ем-ве” жели да преузме контролу над својим мешовитим предузећем у Кини и да „упумпа” више милијарди у производне капацитете у тој земљи.

Немачка компанија ће потрошити 3,6 милијарди евра како би повећала свој удео у компанији „Брилијанс Отомотив” са 50 одсто на 75 процената, извештава британски јавни сервис Би-Би-Си.

Произвођач „минија” такође ће инвестирати више од 3,0 милијарде евра у проширење постојећих производних капацитета у Кини.

Одлука долази у тренутку када Кина планира да ублажи прописе за стране аутомобилске компаније које послују на огромном кинеском тржишту.

Тренутно, стране фирме које желе да производе аутомобиле у Кини морају да оснују мешовито предузеће с неким кинеским партнером, али им није дозвољено да у заједничкој фирми поседују власнички удео већи од 50 одсто.

Овај пропис који је на снази од 1994. година нашао се на удару снажних критика страних инвеститора. Њиме се такође ограничава пун приступ великим глобалним брендовима највећем светском тржишту аутомобила, наводи Би-Би-Си.

Званичници из „бе-ем-веа” кажу да споразум са компанијом „Брилијанс Отомотив”, који треба да добије одобрење надлежних регулаторних власти и акционара, неће бити завршен до 2022. године. То је уједно и година када престаје да важи пропис којим се захтева оснивање мешовитог предузећа за производњу аутомобила са „фифти-фифти” власничким уделима.

„Укупни годишњи капацитети за производњу аутомобила у фабрикама „бе-ем-ве” Брилијанс Отомотив (ББА) у Кини биће постепено повећавани на бише од 650.000 јединица почетком 2020-их”, изјавио је председник Управног одбора „бе-ем-веа” Хералд Кригер.

Додаје да је компанија ББА камен темељац „бе-ем-веовог” актуелног успеха у Кини и да ће с новим улагањима немачка компанија моћи да повећа производњу електричних аутомобила за 100 одсто.

Кинеска влада је саопштила да жели да до 2025. године 20 процената продатих возила чине аутомобили на електрични или хибридни погон.

Из „бе-ем-ве” су у фебруару најавили да ће у Кини производити „мини” на електрични погон у сарадњи са кинеском компанијом „Грејт Вол Мотро”, и да ће та возила бити намењена кинеском тржишту.


Коментари2
367a3
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

ProPolitikin Hrvat
Nisu pitali Trampa za misljene? To izgleda jos samo na Balkanu pitaju USA ambasadore i politicare za misljenje?
Mrle
Samo vi selite fabrike po Aziji, pa kad vam se pale kola zbog loše plastike na instalaciji i ne rade termostati videćemo koliki su troškovi prepravke. Ni Nemci više nisu Nemci.

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Почетна /

Архива Импресум О нама Контакт Претплата Оглашавање Правила коришћења Бизнис Клуб Правила о приватности

Developed by: NewTec Solutions & TNation

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља