понедељак, 22.10.2018. ✝ Верски календар € Курсна листа
Последња измена 13:42

Бићемо спремни да почнемо градњу метроа 2020. године

четвртак, 11.10.2018. у 17:44
Горан Весић (Фото Танјуг)

Бићемо спремни да почнемо изградњу метроа у Београду 2020. године, изјавио је данас заменик градоначелника Горан Весић на седници Скупштине Београда.

Он је то рекао образлажући решење којим се даје сагласност на Статут недавно основаног предузећа „Београдски метро и воз”, које су данас усвојили одборници градског парламента.

Весић је рекао да је у току израда студије коју ради француска компанија „Ежис” а која би требало да буде завршена до 10. фебруара и којом ће бити дефинисане трасе метроа.

„Када то будемо завршили, почећемо да радимо физибилити студију, а затим и главни пројекат и пројекат за извођење”, рекао је Весић.

Како је додао, Београд никада није био ближи изградњи метроа, а прва фаза прве трасе почеће да се гради 2020. године. Београд, подвукао је, не може да сачека 2027. годину, а да нема метро, преноси Танјуг.

Давањем сагласности на Статут предузећа које је основано одлуком са прошле седнице градског парламента, стварају се услови да се оно регистује у АПР-у и почне да ради од 1. јануара 2019. године.

Поједине примедбе да се први пут формира предузеће пре него што је метро изграђен Весић је одбацио као бесмислене и додао да је постојало предузеће за метро 1970-их година, када је Београд био близу почетка изградње метроа.

Данас су усвојене и измене одлуке о комуналном реду ради лакшег гоњења оних који крше комунални ред.

Истовремено, амандманом на ту одлуку стичу се услови за расписивање тендера за јавно-приватно партнерство за постављање станица јавних бицикала у граду.

Весић је рекао да ће до краја године бити расписан конкрус за постављање станица јавних бицикала, којих ће укупно бити 150. Подсетио је да је планирано да у наредне четири године буде изграђено 120 километара бициклистичких стаза у граду и додао да ће, због конфигурације терена, бити уведени и електрични бицикли.

Такође, усвојен је и предлог концесионог акта за поверавање обављања јавног превоза путника на минибус експрес линијама на територији Београд и дата сагласност на ребалансе пословања градских предузећа.


Коментари9
3b345
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

MOST spašava centar
Prvo izgraditi MOST na Ušću sa po dve trake plus za tramvaje, koji bi išao do Centra Ušće, Opštine N.Bgd, Stari Merkatot, Zemun. Tako bi se izbegle stalne gužve na Brankovom mostu i Gazeli, a tramvajem išlo od Zemuna do Dorćola i Zvezdare.
Градислав Потенкимовић
Београд крајем седамдесетих година прошлог века имао је веће шансе да почне да гради и да изгради метро, него што то има данас. Могуће је да ће пред крај четворогодишњег мандата садашње градске владе нешто почети да се гради што би се могло, условно, назвати почетком изградње прве линије метроа, али с обзиром да је већ сасвим очигледно с ким имамо посла, бојим се да у њихова обећања неће поверовати ни чланови њихове најуже породице.
Mile
Vaznije sada od toga je kada cete samnjiti cene centralnog grejanja (u Beogradu )gde namecete uslugu i cenu ?To je aparthejd ? Omogucite korisnicima da otkazu ovu uslugu , pa nakon toga divlajte sa cenama usluge ?Ovo je takca /tema koja okuplja ljude na bunt protiv tiranije ?! Samo napred , jer su ovo kljucne teme , a ne predstava oko Lidla , gde s e ismeva narod i Srbi ?!Standard u Srbiji je dovoljno dugo los da odmah zahteva PROMENE , ali ne sa bivsima nego sa sposobnijima ?
Irena
Pa Vesićevi ljudi nisu sposobni da srede ni onaj plato na Slaviji, koji je sigurno daleko jednostavniji projekat od metroa!
Branislav A. Boskovic, dipl. inz. elektrotehnike
Како каже народна изрека: не липши маго до зелене траве. Бојим се да ће Савом и Дунавом протећи још много воде, а ми ће мо се и даље паковати као сардине у линијама ГСП.

ПРИКАЖИ ЈОШ

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Почетна /

Архива Импресум О нама Контакт Претплата Оглашавање Правила коришћења Бизнис Клуб Правила о приватности

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља