недеља, 18.11.2018. ✝ Верски календар € Курсна листа
Последња измена 19:52
АУТО-ПУТ ОД СУРЧИНА ДО ОБРЕНОВЦА

Преко Саве и Колубаре пешице на пролеће

На саобраћајници преко двеју река завршено око 70 одсто радова, а сав посао на будућем ауто-путу требало би да буде окончан до јануара 2020.
Аутор: Дејан Алексићчетвртак, 18.10.2018. у 13:44
Градилиште будућег моста (Фото Министарство саобраћаја)

Мост преко Саве и ушћа Колубаре, који је један од важнијих објеката будућег ауто-пута од Сурчина до Обреновца, пешице ће моћи да се пређе у априлу или мају наредне године. На овој саобраћајници преко реке чија ће дужина бити 1.581 метар тренутно је завршено 72 одсто радова, указао је јуче Имре Керн, државни секретар у Министарству грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре.

– Овде долазим често и видим напредак. У овом тренутку на градилишту, на целокупном пројекту, више од 60 одсто уговорених радова је завршено. За сада нема разлога да се говори о продужењу рока, а он је 5. јануар 2020. године – истакао је Керн који је са учесницима Самита министара транспорта Кине и 16 земаља централне и источне Европе обишао градилиште моста преко Саве и Колубаре.

Како је навео, са кинеским министром за транспорт Лијем Сјаопенгом детаљно је разговарао о евентуалним проблемима који могу да настану на овом градилишту.

– Договорили смо се да ћемо координирати и отклањати евентуалне проблеме. Министар Ли је рекао извођачима да обрате пажњу на захтеве и да их испоштују, а скренуо је и пажњу да сви радови морају да буду завршени у одређено време и да буду одређеног квалитета. Исто тако, свима је указао да воде рачуна о заштити животне средине јер тај пројекат иде преко једне од најлепших река у Србији, али да брину и о безбедности радника који раде под тешким условима на великим висинама – додао је Керн.

Градња ауто-пута Сурчин – Обреновац дугог 17,6 километара, који ће бити део Коридора 11, започета је у марту прошле године. Када ова важна саобраћајница буде готова, њу би требало да, осим моста, чине четири возне и две зауставне траке укупне ширине од 29 метара, надвожњак преко железничке пруге Остружница – Батајница и две петље.

Вредност пројекта је око 210 милиона евра и финансира се из кредита кинеске Ексим банке, а инвеститор су „Путеви Србије”. Посао је уговорен са кинеском фирмом „Чајна комјуникејшнс констракшн компани”.

Завршетком овог дела ауто-пута биће спојени Коридор 11 и 10 преко обилазнице око Београда.


Коментари1
29068
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

Aranđel Mihajlović
Zašto ne počinje na vreme da se radi početni deo ,, Koridora 11 '' od Novog Beograda do petlje u Surčinu , odn. Jakovu , u dužini od svega 8 km kroz livadu . Desetine hiljada vozila će morati da ide zaobilazno do petlje u Dobanovcima , pa da se vraća do petlje u Jakovu . Da bi mogli tu da se uključe u ,, Koridore 10 i 11 '' , kao i Ibarsku magistralu .

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Почетна /

Архива Импресум О нама Контакт Претплата Оглашавање Правила коришћења Бизнис Клуб Правила о приватности

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља