петак, 16.11.2018. ✝ Верски календар € Курсна листа
Последња измена 22:43

Михајловић наредила путарима: Изградња Уб-Лајковац 24 сата дневно

уторак, 23.10.2018. у 16:43
(Фото А. Васиљевић)

Министарка грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре Зорана Михајловић наложила је свим ангажованим компанијама на санацији деонице ауто-пута од Уба до Лајковца да од данас морају да раде 24 сата дневно, како би та деоница била завршена до краја године, а комплетан аутопут од Обреновца до Чачка био пуштен у саобраћај.

На састанку у Влади Србије, коме су присуствовали кинески амбасадор Ли Манчанг, представници извођача кинеске компаније „Шангдонг”, азербејџанске компаније „Азвирт”, „Енергопројекта”, „Коридора Србије”, „Путева Србије” и Саобраћајног института ЦИП, разговарано је о томе како убрзати радове да би они били завршени у року.

Реч је о делу ауто-пута који су изградиле компаније „Планум” и „Путеви Ужице” у време бившег министра Милутина Мркоњића, али који се распао пре него што је пуштен у саобраћај због коришћења неадекватних материјала, наводи се у саопштењу тог министарства.

Тренутно се санира критичан део у дужини од 2,5 километара, за шта је до сада издвојено 9,5 милиона долара.

Због лоше изведених радова Министарство је поднело и кривичне пријаве против свих одговорних, преноси Танјуг.

Потпредседница Михајловић позвала је све учеснике на овом послу да ангажују додатне раднике и механизацију, као и да користе најквалитетније грађевинске материјале јер је на терену утврђено да је стање коловоза на овој деоници много лошије него што је показало истраживање које је спровео ЦИП.

Она је најавила и много интензивнију контролу радова од стране Министарства.

„Коридор 11 је од изузетне важности за Владу Србије и све наше грађане, јер повезује градове централне Србије. Било је проблема у прошлости и оно што су други уништили ми сада поправљамо”, рекла је Михајловић.

Циљ је, како је навео, да до краја године буде пуштена у саобраћај читава деоницу аутопута од Обреновца до Прељине односно Чачка, како би кренула даља градња коридора ка Пожеги.


Коментари14
5b90a
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

Danilo
Novi auto put na vovom auto putu??? Ministar Zorana Mihajlovic, veli.."svi krivci bice kaznjeni..". U 21. Veku, narocito kada troskove? snoosi Srbija, kad je il' bi trebalo biti sve "transparentno", (jer najlakse je reci, najteze delati) dajte imena krivih, to bi bilo posteno, nije vise doba Komunizma..kolektivne odgovornosti, neceemo lincovati, samo da ne bude po provereno staroj "tresla se gora...il' i vuk sit..". Videdmo do sada "sudske presude".
Marko
Ne možeš dati pare kao za fiću, a očekivati da voziš mercedes. Hrvati su za tri godine izgradili 380 km autoputa Zagreb - Split ("26 mostova, 50 vijadukta, 91 nadvožnjak, 78 podvožnjaka, 25 prolaza, 14 tunela i pet prijelaza za životinje"). Gradio je američki "Bechtel". Koštalo je, ali kogod je tamo prošao može da vidi da je vredelo svaki dinar. A ovo da ministarka 'naređuje' privatnim firmama da 'rade 24 sata' je više nego smešno. Valjda postoji neki ugovor o roku izgradnje i penali ako se probiju rokovi.
Marko
@dzordz - ovde je reč o kvaliteti i brzini gradnje. A naravno da sve to košta. Ako nam je preskupo - onda nećemo imati autoput. Ili ćemo "graditi" ovako kao do sada - drži vodu dok majstori ne odu. Što na kraju opet ispadne skuplje.
Препоручујем 4
dzordz
nije bas tako jednostavno. hrvatska vlada je pre par godina zelela da sve!? izgradjene autoputeve da u koncesiju, radi pokrivanja dugova u budzetu i vracanja kredita, izmedju ostalog i za gradnju tih istih autoputeva, ali dobijala je daleko manje milijardi dolara za autoputeve, nego sto je sama platila izgradnju tih istih autoputeva. plus sto su im putevi ka moru prazni izvan letnje sezone. zvrje sa nedovoljno saobracaja da bi sami sebe odrzavali. nije to laka prica. dobit od autoputeva je skoro nevidljiva a trosak je ogroman. taj trosak lokalni/srpski kapitalisti ne zele da ni da cuju.
Препоручујем 2
dzordz
kad placas parama mozes da naredis i da zahtevas. kada ne placas i ne narucujes na vreme mozes da glumatas. postoji samo jedan nacin da se gradi ispravno i na vreme, kao nekada. drzava naruci projekte, uzme kredit i gradi. sve ostalo je luk i voda. azerbejdzanci, spanci, grci, austrijanci, grci!? sutra ce da nam grade makedonci i slovenci. samo da nisu srbi. q q le le.
Milos Petrovic
Tako je naredila i da zid u Grdelici ne sme pasti...
Laufer
- Ppdneta prijava, i zavšiće se tako što će zastariti slučaj....a pare i odgovornost po onicaju: Pojo vuk magarca...

ПРИКАЖИ ЈОШ

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Почетна /

Архива Импресум О нама Контакт Претплата Оглашавање Правила коришћења Бизнис Клуб Правила о приватности

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља