понедељак, 14.10.2019. ✝ Верски календар € Курсна листа
Последња измена 21:57

Радари на местима где се дешавају саобраћајне несреће

Од следеће године саобраћајна полиција неће мерити брзину на било којој деоници, већ само на оним деоницама и у оном временском периоду када су се дешавале саобраћајне незгодне где је прекорачење брзине било узрок
четвртак, 25.10.2018. у 09:48
Убудуће распоред радара на путевима уз помоћ апликације (Фото З.А)

На путевима у Србији има довољно полицајаца, али контрола треба да буде боље организована и томе ће допринети нова апликација за усмеравање рада, изјавио је данас начелник Саобраћајне полиције Небојша Арсов.

Арсов је, гостујући у Дневнику РТС-а, рекао да су полицајци на путевима и дању и ноћу, али да је неопходно да контрола буде боље организована.

„Због тога смо у сарадњи са Агенцијом за безбедност саобраћаја израдили апликацију која ће служити за временско и просторно усмеравање рада полиције”, рекао је Арсов.

Он је објаснио да то значи да од следеће године саобраћајна полиција неће мерити брзину на било којој деоници, већ само на оним деоницама и у оном временском периоду када су се дешавале саобраћајне незгодне где је прекорачење брзине било узрок.

Слично ће важити и за контролу непрописног претицања.

Арсов напомиње да се несреће не могу спречити само репересивним мерама. Казне за вожњу у алкохолисањом стању су веома високе, али и поред тога сваког месеца се догоди 180 несрећа у којима су учествовали возачи са више од 1,2 промила алкохола у крви.

„Више 60 несрећа месечно изазову возачи са преко два промила алкохола у крви”, упозорава Арсов.

Контрола вожње у алкохолисаном стању и везивања појасева неће бити просторно ни временски ограничена.

Велики проблем и даље представља и то што возачи разговарају мобилним телефонима у току вожњи - током првих девет месеци ове године регистровано је чак 36.000 прекршаја. Број је порастао у односу на 2017. годину иако су новачна казне повећане.

Статистика показује да се појасеви више користе, али Арсов напомиње да се и даље дешавају несреће у којима су возачи страдали зато што нису били везани.

Поред тога, полиција инсистира да се појасеви везују и на задњем седишту.

Када је реч о изменама правила у вези са ауто-школама, Арсов истиче да кандидати неће осетити никакве последице. Уколико школа у коју су уписани буде затворена, моћи ће без проблема да наставе обуку у некој другој школи, преноси Танјуг.


Коментари9
981cd
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

Dejan Savin
Stranci su to resili obelezavanjem brzine, ( pesackog pr it'd) obavezno i radar. Postave elektronskog fiksnog. I blica 24/7/365.Dobijes sliku I uplatnicu, pa se naucis pameti. Tu vise ljudi ne stradaju..
Djordje
Nekako imam utisak da se mesta za radare nece promeniti to jest da ce ta mesta ipak biti tamo gde se uglavnom nalaze kafane gde saobracajci rucaju o trosku vozaca.
Miladin
Треба казне да буду још веће, а за више узастопно поновљених прекршаја треба одузимати дозволу на дужи временски период. Три пута ухваћен под дејством алкохола одузамати дозволу на 2 године.
Aлександар
Мери се брзина и кажњава за прекорачење од 1 км на час, али на местима где може лако да се наплати и да је заклоњено ос сведока. Искусно се узимају паре. Безбедност је небитна.
Dule Astro
Upravo je lokacija sa slike (Bulevar Milutina Milankovića) primer mesta gde nema nezgoda, a gde se zbog dugačkog pravca i 3 široke trake malo prekorači brzina bez ikakvih posledica. Bolje bi bilo da policija malo više gleda propuštanje pešaka i korišćenje mobilnog.

ПРИКАЖИ ЈОШ

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Почетна /

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља