понедељак, 17.12.2018. ✝ Верски календар € Курсна листа
Последња измена 19:35

Трећи сусрет представника Владе Србије са наставницима-саветницима

понедељак, 29.10.2018. у 20:36
(Фото Бета)

Председница Владе Србије Ана Брнабић и министар просвете, науке и технолошког развоја Младен Шарчевић оценили су данас да је унапређивање квалитета рада на свим нивоима система образовања неопходан у циљу прилагоди захтевима четврте индустријске револуције.

У саопштењу после састанка са наставницима основних и средњих школа из Србије који као саветници помажу колегама да примене нова решења у образовању, наведено је да су чланови владе данас трећи пут са њима разговарали о наставку реформе образовања и унапређењу рада установа, преноси Бета.

Брнабић је оценила да је улагање у образовање и подршка наставном кадру од великог значаја за развој Србије, а Шарчевић да је подизање нивоа одговорности свих актера у образовању и стварање услова за већу ефикасност у њиховом раду „кључни захтеви које је донео нови системски закон из 2017. године”.

На састанку је разговарано о реформи наставних планова која је покренута ове школске године, о искуствима у коришћењу еДневника, и о искуствима у дуалном образовању.

Премијерку Брнабић и министра Шарчевића наставници из Сомбора и Владичиног Хана информисали су о позитивним искуствима које њихове школе имају у раду са децом мигрантима, а на састанку је договорено да Техничка школа у Кули добије подршку за успостављање Центра за енергетску ефикасност и одрживи развој.

Такође је саопштено да је у току израда акционог плана за системско унапређење образовања деце са посебним потребама, који би требало да буде завршен до краја године.

Брнабић је рекла да очекује да Србија ускоро постане пуноправна чланица Европске организације за нуклеарна истраживања - ЦЕРН, у којој се за наставнике физике организују додатне обуке.


Коментари2
22404
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

анђелка
Због тога што нема компјутера у свакој учионици,у е дневнике евиденција се не води на часу.Родитељи немају шифре,приступе дневнику.За уписивање оцене за сваког ученика треба да се кликне бар 4 пута и то одузима доста времена (ако се ради на часу много се одузима од наставе).Ако ученик није био ту када су враћене ,на пример контролне вежбе,оцену читам из своје писане евиденције.Прилично непрактично.
Milutin
A ko su nastavnici-savetnici? Poznato je da prosvetni inspektori uglavnom nikada nisu radili u skoli. Oni se time i hvale kada dolaze u kontrolu. Nekada je bilo potrebno najmanje 10 godina rada u nastavi, pa polaganje ispita, kako bi se steklo zvanje savetnika ili inspektora. Sada diplomirani filolog dolazi na cas matematike ili hemije. Informatiku izbegavaju, jer ne razumeju pojmove, pa ne mogu da postave pitanje.

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Почетна /

Архива Импресум О нама Контакт Претплата Оглашавање Правила коришћења Бизнис Клуб Правила о приватности

Developed by: NewTec Solutions & TNation

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља