уторак, 20.11.2018. ✝ Верски календар € Курсна листа
Последња измена 23:47

План ЕПС-а је пословање „без папира”

Електропривреда Србије планира да у наредном периоду омогући грађанима да, уколико то они буду желели, рачуне за струју добијају на мејл адресу као и да омогући грађанима да преко телефона провере висину свог рачуна и да га исто тако плате
среда, 07.11.2018. у 12:19
(Фото Танјуг)

Директор Сектора за информационо-комуникационе технологије ЕПС-а Миодраг Булатовић каже да је то само део процеса дигитализације који у овом државном предузећу годинама уназад траје, те да је план ЕПС-а и да у потпуности пређе на пословање „без папира”.

Булатовић за Танјуг каже да када је реч о слању рачуна на мејл корисника, ЕПС то се већ чини, али објашњава да је реч о привредним субјектима.

Каже да ово предузеће сваког месеца испоручи више хиљада рачуна путем мејла предузећима како би измирили своје обавезе, а на питање да ли и грађани могу да очекују ову услугу, Булатовић одговара потврдно.

„Да. План је електронско плаћање рачуна. Увид у рачун, да сваки грађанин може са свог мобилног уређаја да приступи и види свој рачун и да изврши електронски плаћање рачуна”, каже Булатовић.

Објашњава да када је реч о услузи намењеној грађанима, да ће морати да се спроведу одређене процедуре како би та услуга заживела, односно да корисници дају сагласност да им се рачун испоручи путем мејла.

Опција о којој се такође размишља је и да сваки грађанин понаособ може да сам приступу порталу ЕПС-а, види стање свог рачуна и изврши електронско плаћање.

„ЕПС је већ одавно ушао у процес дигитализације свих пословних процеса, од класичних пословних процеса као што су финансије, људски ресурси, преко управљања техничким системима”, додаје Булатовић.

На пољу дигитализације и праћења трендова 4.0 револуције, у ЕПС-у је, оцењује, до сада урађено много.

„Ускоро ћемо прећи на беспапирно пословање, потпуно ћемо дигитализовати систем управљања пословном документацијом у свим пословним функцијама. Више неће постојати папир. То исто радимо у техничким, пословно информационим системима. Затим у аутоматизацији пословних процеса у производњи електричне енергије, у преносу електричне енергије, контроли испоруке, контроли губитака...”, наводи Булатовић.


Коментари7
5aa85
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

Бане
ЕПЦГ већ неколико година шаље клијентима Е-рачуне
DP nije tačno
Mora da se ode na noge u EPS, pa da udele neku šifru, pa tek onda može da se udje u elektronski saldo. Ne pričaj ono što nije tačno.
Sova
Bojim se da niste u pravu. Ne znam za druge, ali ja sam prosto otisla na sajt moje elektrodistribucije, dovoljan je ED broj i vec sam juce videla moj kompletan racun, koji ce na moju adresu stici mozda do 25. u mesecu. Tu se nalaze i racuni za poslednju godinu i podaci o saldu po racunima. Nisam morala ici u EPS. Sto se tice slanja racuna na telefon, za to se, verovatno, trazi saglasnost korisnika. Moram priznati da sam bila prijatno iznenadjena kada sam otkrila ovu mogucnost.
Препоручујем 3
ha ha ha
Direktor IT sektora ima 100 godina, o čemu mi pričamo?
Sova
Kakve to ima veze sa godinama? Ako ima adekvatno obrazovanje i iskustvo u tim poslovima, zasto ne bi mogao biti direktor IT sektora? Zar je tako tesko prihvatati i primenjivati nove tehnologije? Moras za to imati manje od 30 godina? Naviknite se na sede glave na poslu, radni vek se produzava...
Препоручујем 3
Драгомир
Пре скоро 5 година(28.11.2013.год.) сам отворио кориснички налог код "Електросрбије"-Краљево, најпре за стан а касније је придружено и бројило у породичној кући. Добијам рачуне у папирној форми али и на и-мејл адресу; значи, могло би и без слања папирног рачуна. Рачуне плаћам електронски. На корисничком налогу проверим да ли су уплате прокњижене. Пријаву стања за бројило у породичној кући (налази се унутра) вршим сваког првог у месецу такође преко корисничког налога. Све функционише.
DP
Svaki korisnik EPS-a i sada može elektonskim putem da ima uvid u svoj kompletan račun, ako se prijavi za tu uslugu, i to bez odlaska u EPS i bez ikakvih procedura. Na osnovu tog računa, koji je identičan onome koji dobija u štampanom obliku, može izvršiti plaćanje elektonskim putem, ako kod svoje banke ima web-banku. Ja tako činim odavno. Samo treba malo ubrzati očitavanje brojila.tab Inače, na portalu EPS-a postoji i kalkulator potrošnje, putem koga možete dosta precizno unapred, na osnovu svog očitavanja, dobiti iznos računa.

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Почетна /

Архива Импресум О нама Контакт Претплата Оглашавање Правила коришћења Бизнис Клуб Правила о приватности

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља