уторак, 22.01.2019. ✝ Верски календар € Курсна листа
Последња измена 08:30

План ЕПС-а је пословање „без папира”

Електропривреда Србије планира да у наредном периоду омогући грађанима да, уколико то они буду желели, рачуне за струју добијају на мејл адресу као и да омогући грађанима да преко телефона провере висину свог рачуна и да га исто тако плате
среда, 07.11.2018. у 12:19
(Фото Танјуг)

Директор Сектора за информационо-комуникационе технологије ЕПС-а Миодраг Булатовић каже да је то само део процеса дигитализације који у овом државном предузећу годинама уназад траје, те да је план ЕПС-а и да у потпуности пређе на пословање „без папира”.

Булатовић за Танјуг каже да када је реч о слању рачуна на мејл корисника, ЕПС то се већ чини, али објашњава да је реч о привредним субјектима.

Каже да ово предузеће сваког месеца испоручи више хиљада рачуна путем мејла предузећима како би измирили своје обавезе, а на питање да ли и грађани могу да очекују ову услугу, Булатовић одговара потврдно.

„Да. План је електронско плаћање рачуна. Увид у рачун, да сваки грађанин може са свог мобилног уређаја да приступи и види свој рачун и да изврши електронски плаћање рачуна”, каже Булатовић.

Објашњава да када је реч о услузи намењеној грађанима, да ће морати да се спроведу одређене процедуре како би та услуга заживела, односно да корисници дају сагласност да им се рачун испоручи путем мејла.

Опција о којој се такође размишља је и да сваки грађанин понаособ може да сам приступу порталу ЕПС-а, види стање свог рачуна и изврши електронско плаћање.

„ЕПС је већ одавно ушао у процес дигитализације свих пословних процеса, од класичних пословних процеса као што су финансије, људски ресурси, преко управљања техничким системима”, додаје Булатовић.

На пољу дигитализације и праћења трендова 4.0 револуције, у ЕПС-у је, оцењује, до сада урађено много.

„Ускоро ћемо прећи на беспапирно пословање, потпуно ћемо дигитализовати систем управљања пословном документацијом у свим пословним функцијама. Више неће постојати папир. То исто радимо у техничким, пословно информационим системима. Затим у аутоматизацији пословних процеса у производњи електричне енергије, у преносу електричне енергије, контроли испоруке, контроли губитака...”, наводи Булатовић.


Коментари9
95358
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

Bocko
...i još nešto. EPS vrlo lako može "naterati" potrošače da pređu na E račune. Potrebno je samo da kaže, da ukoliko pređete na e-račune, i ne šaljemo Vam poštom, dobijate popust u ovom ili čak sledeća tri meseca 20%. Garantujem da bi vrlo brzo 90% naroda prešlo na e-mail račune!
Bocko
Slažem se sa komentatorima koji koriste portale EDB-a, tj EPS-a Uvidu u račun...i ja isto to radim. Ali ima jedna važna novina, sada EPS kada očitava potrošnju EE, čitač fotografiše brojilo i odmah šalje u bazu, koja odmah prepoznaje potrošnju po tarifama. E sada, moje pitanje je, zašto EPS ne omogući odmah da ta informacija kako stigne u bazu EPS-a, odmah stigne i nama na e-mail, a kasnije i ceo račun. To je važno jer korisnik zna "stanje preseka" - kada je izvršeno očitavanje i može da planira kako da se ponašam odmah u danima koji predstoje. Jer ako mu je cilj da potroši 350kw/h, a prvog u mesecu sam očita da je na 339kw/h, neće ulkjučivati veće potrošače jer ne zna kada će da se očita brojilo, prvog ili čak petog!? To je vrlo važno, jer ako zna momenat očitavanja, na primer 348kw/h, to primi k znanju u trenutku očitavanja, i onda slobodno odmah može uključiti veće potrošače jer kreće od nule, nema bojazni da pređe u skuplju tarifu, već kreće sa potrošnjom za novi mesec!
Бане
ЕПЦГ већ неколико година шаље клијентима Е-рачуне
DP nije tačno
Mora da se ode na noge u EPS, pa da udele neku šifru, pa tek onda može da se udje u elektronski saldo. Ne pričaj ono što nije tačno.
Sova
Bojim se da niste u pravu. Ne znam za druge, ali ja sam prosto otisla na sajt moje elektrodistribucije, dovoljan je ED broj i vec sam juce videla moj kompletan racun, koji ce na moju adresu stici mozda do 25. u mesecu. Tu se nalaze i racuni za poslednju godinu i podaci o saldu po racunima. Nisam morala ici u EPS. Sto se tice slanja racuna na telefon, za to se, verovatno, trazi saglasnost korisnika. Moram priznati da sam bila prijatno iznenadjena kada sam otkrila ovu mogucnost.
Препоручујем 4
ha ha ha
Direktor IT sektora ima 100 godina, o čemu mi pričamo?
Sova
Kakve to ima veze sa godinama? Ako ima adekvatno obrazovanje i iskustvo u tim poslovima, zasto ne bi mogao biti direktor IT sektora? Zar je tako tesko prihvatati i primenjivati nove tehnologije? Moras za to imati manje od 30 godina? Naviknite se na sede glave na poslu, radni vek se produzava...
Препоручујем 3

ПРИКАЖИ ЈОШ

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Почетна /

Архива Импресум О нама Контакт Претплата Оглашавање Правила коришћења Бизнис Клуб Правила о приватности

Developed by: NewTec Solutions & TNation

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља