понедељак, 19.11.2018. ✝ Верски календар € Курсна листа
Последња измена 20:55

Следеће године трамвајем преко Моста на Ади

четвртак, 08.11.2018. у 14:26
(Фото Беоинфо)

Постављење трамвајске пруге преко Моста на Ади требало би да буде завршено до 4. јуна следеће године, изјавио је данас заменик градоначелника Београда Горан Весић и појаснио да ће на тај начин трамвајским саобраћајем бити повезани Баново брдо, односно Чукарица и Раковица са Новим Београдом.

Вредност радова је скоро две милијарде динара, а финансира их Дирекција за грађевинско земљиште и изградњу града Београда, рекао је Весић новинарима након обиласка радова.

Навео је да је веома важно да се овај посао заврши у року, јер од њега зависи и реализација других планираних пројеката, пренео је Танјуг.

Завршетком радова на постављању трамвајске пруге преко Моста на Ади створиће се услови да од јуна следеће године почну радови на измештању Старог савског моста и изградњи новог и мост на Ади ће бити скоро потпуно у функцији, рекао је Весић.

Да би био потпуно у функцији неопходно је да се, између осталог, заврше и приступне саобраћајнице из Булевара Патријарха Павла, рекао је Весић и подсетио да се тренутно изводе радови на измештању корита Топчидерске реке што је неопходно како би Булевар Патријарха Павла био проширен.

„Од следеће године ћемо радити и саме приступне саобраћајнице из Булевара Патријарха Павла тако да они који силазе са Моста на Ади и иду према Раковици више неће имати овај привремени силазак већ ће користити прави силазак који ће омогућити да се Раковица, а касније и Видиковац, споје са Мостом на Ади, односно са Новим Београдом”, рекао је Весић.


Коментари11
c211f
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

Ivan Tomic
Postojalo je bolje resenje za most preko Save, umesto onolikog cuda kod hipodroma i sajma koje je skupo, predimenzionisano, tesko za gradnju i cija je upotrebna vrednost pod velikim znakom pitanja. Trebalo je napraviti pravi "Most preko Ade" koji bi spojio Dr. Ivana Ribara i petlju na obrenovackom drumu, a sa sremske strane bi isao iza bezanijskog groblja i izbijao na autoput kod kvantasa. Sve bulevari, sve siroko i sve manje-vise spremno i davno isplanirano. To bi bio pravi polu-prsten, jer bi se izbegao tranzit kroz Novi Beograd i na sajmu i topcideru stvarao haos kao sada. Doduse, to ne bi resilo problem Banovog Brda, ali moglo se smisliti neko mnogo jednostavnije i povoljnije resenje i za taj deo grada umesto onolike grdosije. Secam se da je bio veliki pritisak javnosti u to doba da se ne dozvoli gradnja mosta preko savskog ostrva i Ade Ciganlije kao bisera grada ali sa svim trenutnim uradjenim i planiranim nisam siguran da se postiglo bilo sta.
Petar
Da li je realno da umesto obećanog metroa prave tramvajske sine?
Milan Matić
Od tramvajskih šina kod hipodroma do uspona na most na Adi ima samo oko stotinak metara. Za izgradnju tog dela pruge verovatno nije potrebno više od mesec dana, što je moglo da se uradi tek na kraju posla. Potpuno je bilo nepotrebno da se ukida tramvajski saobraćaj sa Banovim brdom na preko godinu dana dok se ne postave šine na mostu. Osim toga, na mostu vrlo često nema ni jednog radnika. Kako je pisalo, stari most će se postaviti za pešake između Novog Beograda i Ade. Onoliki most samo za pešake? Zar nebi bilo dovoljno da se postavi mnogo jeftiniji viseći most? Da li sam samo ja nesposoban da shvatim ovako genijalne projekte?
И ови ће да праве метро
који иде од никуд до ничег!! И да униште водо - захват. За постављање шина за готов мост - година и по?? Видели смо како је грађена и изграђена Славија - јад и беда у организацији. А и у квалитету радова! Али, ако још стотину пута ово понове - можда се шине и саме поставе??
Srbin Srbinovic
Most je od pocetka veliki promasaj koji je Borisu Tadicu " maminom psihologu" i njegovim demoNkratama sluzio za pljacku Srbije. Evo vec danas se vidi da je most ne funkvionalan i da ima samo jedan nivo. Mostovi se grade za buducnist a ne za danas i po brzini gradnje u Srbiji cim se zavrsi je jucerasnji. Most jos uvek nije povezan sa putevima kojim je trebao da bude i vec se pokazao kao zastareli i ne funkcionalan most. Sada jos kada se unisti i stari most preko Save unistice se svi izgradjeni mostovi u Beogradu.

ПРИКАЖИ ЈОШ

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Почетна /

Архива Импресум О нама Контакт Претплата Оглашавање Правила коришћења Бизнис Клуб Правила о приватности

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља