уторак, 11.12.2018. ✝ Верски календар € Курсна листа
Последња измена 23:32

Трамвај излетео из шина, страдао пешак

понедељак, 12.11.2018. у 08:55
(Фото Д. Јевремовић)

У саобраћајној несрећи на углу Ресавске и Крунске улице у Београду трамвај је јутрос излетео из шина и ударио пешака, јавља Прва, преноси Танјуг.

Према незваничним информацијама пешак је настрадао, а више особа је повређено у трамвају.

Трамвај је нешто после осам сати ударио у аутомобил, излетео из шина и ударио у пешака и дрво.

На лицу места су ватрогасци, саобраћајна полиција и екипе Хитне помоћи које указују помоћ повређеним у трамвају.


Коментари16
9ca69
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

Lidija
Kakva je guzva kod nas , neznam cega vise da se plasim, limenka, besnih novih vozaca ili dresina koje imaju vidne rdjave limove. U Nemackoj sam videla schwebebahn ( visece tramvaje ). I ima dosta pasarela jer ima toliko automobila da je nemoguce resiti saobracaj drugacije. Kada bi se to napravilo kod nas ( ako drzava dobije na lutriji ) onda bi svima svanulo. Nebi morali da se odvaljuju bubrezi lezecim policajcima, bilo bi manje zastajkivanja i mnogo bi lepse bilo svima. Pesaci nebi disali izduvne gasove i stajali u prvim borbenim redovima na raskrsnicama a stos da se krene na zeleno pa se cekaju pesaci da prodju , pa dok svi odu, odgegaju se sa slusalicama, kucajuci poruke ili ko zna sta rade dok gledaju u pvc plocice ispred sebe umesto da malo i potrce preko prelaza, ode vreme. U opstoj borbi za prolazak na raskrsnicama kod nas se u stvari malo ljudi sudaraju. Na zalost ima i zrtava u tim ratovima za prolaz .
Саша Микић
И у тим земљама где је саобраћај ''уређенији'' него код нас дешавају се НЕСРЕЋЕ из овог или оног разлога. Зато их и у свим језицима зову несреће, незгоде и сл. Погледајте мало по интернету и видећете гомиле о гомиле снимака таквих несрећа широм света. Према томе нисмо ми једина земља која даје данак све бржем и бржем темпу живота и све бржим и већим машинама које су део тог и таквог живота.
Препоручујем 4
Орах
То је нешто што нећете још дуго генерација моћи да схватите - шта је круна, нормална држава, грађанство, ред, наслеђе. Ресава је нешто још апстрактније, биће потребан цео миленијум за "кужење". Будите упорни, исплатиће се, макар вашим потомцима. Поздрав.
Саша Микић
Круна је и у Саудијској Арабији. Круна је и у неким азијским земљама, круна је била и Француској, па им не пада на памет да је више уводе. Круне су се и САД давно ратосиљале. Хоћете да наставим даље или ћете сами погледати? Ресава није ништа апстрактно. Ресава је река у Србији поред које је и истоимени манастир веома значајан за српску писменост. Ресава је и област око те реке. И на крају постоји и село Ресава у Македонији, па сад ви бирајте по коме је улица добила име.
Препоручујем 4
артиљерац
@ Vidoje Markovic Крунска се звала Пролетерских бригада,целом својом дужином.Од Пионирског парка до Каленићеве пијаце.Јевремова,тачније Господар Јевремова,по брату Кнеза Милоша Обреновића је на Дорћолу.Од Француске до Калемегдана.
Саша Микић
Улица се од почетка звала Крунска, али као и данас и некад су се мењали називи улица по тренутним политичким потребама. Тако су се поједини делови или цела улица звала: Господар Јевремова, Краљице, Драге, Кнегиње Персиде, Московска.
Препоручујем 2
primedba
Ovi tramvaji Španci nisu za naše šine, izgleda da za taj gabarit treba nešto dublje ili nešto drugačije šine. Kako je moguće da auto, bilo kako brzo da je išao, izbaci grdosiju iz šina? Auto nije kamion ni tenk. Razmislite, ima li problema sa novim tramvajima?
Beogradjanin Schwabenländle
То није могуће јер све трамвајске шине подлежу стандарду који влада у целој Европи, то важи исто тако и за жирину колосека. За ширину постоје два стандарда, обична, нормална трамвајска ширина, као што је до сада била, и нешто већа ширина за такозване градске и приградске возове који имају ширину нормалног железничког вагона. За ширину подземне железнице не знам, јер ту има неколико врсти, у немачкој имају ширину железнице, али на неким одсецима и стару трамвајску, опет код Француза има подземних возова који не иду на шинама него на дебелим бетонским плочама јер иду на дебелим великим гумама, као аутобуси, потпуно нечујни.
Препоручујем 3
Саша Микић
Господине или госпођо ''primedba''. Приликом кретања возила и нарочито приликом саобраћајних несрећа делују закони физике који су некад непојмљиви за обичног посматрача. Тако се дешава да приликом судара лакшег са тежим возилом долази до већег оштећења на тежем возилу него на лакшем, а све зависи од угла и јачине удара. Својим очима сам својевремено видео када су се сударили ''фића'' и ''москвич'' и да је ''фићи'' само улубљено крило док је ''москвич'' био ''растурен''.
Препоручујем 7
pitanje
Koje su to ulice? Mislim, u doba normalne zemlje, kako su se zvale? Nešto sa proleterima i oslobodiocima Beograda, ako me sećanje ne vara? Šta je to Resava i Kruna?
Vidoje Markovic
Krunska se u doba komunizma zvala, u svom jednom delu, Ulica Proleterskih Brigada. U drugom se zvala Jevremova. Naravno, roditelji su mi pricali da se izmedju dva rata zvala Krunska sve do negde 1946., te joj je krajem 1990. to ime vraceno. Pozdrav!
Препоручујем 15

ПРИКАЖИ ЈОШ

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Почетна /

Архива Импресум О нама Контакт Претплата Оглашавање Правила коришћења Бизнис Клуб Правила о приватности

Developed by: NewTec Solutions & TNation

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља