недеља, 09.12.2018. ✝ Верски календар € Курсна листа
Последња измена 20:22

Ускоро нови Закон о обавезном осигурању у саобраћају

понедељак, 12.11.2018. у 15:46
(Фото Д. Јевремовић)

Министарство финансија и Народна банка Србије раде на изради новог Закона о обавезном осигурању у саобраћају, речено је данас Танјугу у НБС.

Медији преносе да су поједини технички прегледи најавили да ће поново подићи цену прегледа аутомобила приликом регустрације са садашњих 3.000 до 3.500 динара на 5.000 до 6.000 динара, као да је цена обавезног осигурања возила доста повећана претходних година.

Тај потез правдају тиме што су им осигуравајуће куће смањиле провизију на полисе осигурања возила, преноси Танјуг.

У НБС тим поводом кажу да су току активности на изради новог Закона о обавезном осигурању у саобраћају у оквиру радне групе у којој уцествују и друга надлежна министарства и институције и Удружење осигуравача Србије.

„Радна група разматра сва отворена питања у погледу примене појединих одредаба Закона о обавезном осигурању у саобраћају, након чега це бити утврђен коначан текст Нацрта закона о обавезном осигурању у саобраћају за јавну расправу”.

Такође, у НБС кажу да је тренутно у примени члан 45. Закона о обавезном осигурању у саобраћају из 2009. године, којим је утврђена највиша дозвољена провизија за продају полиса осигурања од аутоодговорности.

Централна банка додаје да надзор над радом техничких прегледа возила није у њеној надлежности и подсећа да је полису осигурања од аутоодговорности могуће купити директно од друштава за осигурање или од лица која обављају послове заступања у осигурању уколико та могућност не постоји код техницких прегледа.

Удружење потрошача Ефектива је објавило 10. новембра да је „НБС пре четири године повећала обавезно ауто осигурање за 45 одсто и да су један од разлога биле и високе провизије које осигуравајуће куће дају техничким прегледима, као и да је сад та провизија смањена на пет одсто”.

Ефектива пита - зашто сада не појефтини ауто осигурање.


Коментари9
eb02d
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

Ogorceni srba
Ma prepisite od Hrvata kao i prethodne mafijasko korupcione zakone o ovrhama notarima tj. biljeznicima i ljenom sudijama, dok narod cuti i trpi?
Nenad Ratic
Terace oni tako dok ljudi ne prestanu da registruju auta . Neki ce preci na javni prevoz , neki na bicikle a neki na pesacenje. Pa onda ce im ostati jedino da uvedu registracije za bicikle i osiguranja , a ako i tu omanu ostaje im da uvedu registracije za papuce i cipele .
Beogradjanin Schwabenländle
Одлична прича за немачког јавног тужиоца, сви би се нашли на суду и сви платили високе казне. Са државом нема спрдања, али и држава не сме да узме/прими ни евра некоке провизије за осигурање, не верујем да би министар привреде остао још који дан на послу. Али Србија, та пуста Србија, ту је све могуће.
Milovan
I treba da budu osigurane osobe koje voze automobil,a ne automobil. Pa na jedno osiguranje vozi tko god stigne. Ovako bi odredjeni auto mogao voziti samo onaj tko je upisan na osiguranju. I nebi svi sedali u tudja auta. Bila bi veca odgovornost.Plus da segleda historija svakog vozaca,koliko ima poena,godina,gde mu stoji automobil preko noci itd.
Beogradjanin Schwabenländle
Господине, то наравно постоји, осигурање возача и путника, или само возача, код нас и у осталим државама ЕУ, како је у Србији не знам. Постоје осигурања и за несреће проузроковане дивљим животињама на званичним путевима, постоје осигурања за стакла, за здравствене услуге у иностранство приликом путовања колима, осигурање за повратак слупаних кола у иностранству, возач или шлепер долази по кола возач и сапутници се враћају возом или авионом, осигурање против крађе. И то се постоји у неколико видова, 50 или 100% вредности. Има још много тога, увек је прво питање, шта ми треба, шта је најнужније и колико новаца кошта. А колико има поена то везе са осигурањем нема, нити сме да има, пада под рубрику пљачка.
Препоручујем 2
Zoran
Koliko je skupo tamo i zakonski komplikovano, sad sam se setio. Ja sam u Americi izgubio vozacku, a to je i licna karta u sustini. U isto vreme moj tast izgubio licnu kartu u Srbiji. On je morao da plati oko 10, 15 evra za novu, da oglasi da mu je nevazeca, da ceka red,... Ja sam otisao, poneo racn za struju(da vide adresu gde stanujem) i platio 5 dolara da mi stigne na kucnu adresu. I cim sam sam dobio novu, NARAVNO, nasao sam staru vozacku, bila u skeneru(nesto sam skenirao i zaboravio da izvadim), pa vozio bez nje 500km.:)

ПРИКАЖИ ЈОШ

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Почетна /

Архива Импресум О нама Контакт Претплата Оглашавање Правила коришћења Бизнис Клуб Правила о приватности

Developed by: NewTec Solutions & TNation

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља