недеља, 16.12.2018. ✝ Верски календар € Курсна листа
Последња измена 23:46

Мајстори напуштају Балканску 1. децембра

Аутор: Дејан Алексићсубота, 17.11.2018. у 17:48
Пробијање рока за месец и по дана због непредвиђених радова на дотрајалим инсталацијама које су замењене (Фото: Д. Жарковић)

У доњем делу Балканске Београђани и туристи, хтели-не хтели, од јула морају да се играју школица и да изводе слалом како би успешно прошли кроз њу. Крај тим „играријама” требало је да буде половина октобра, али још почетком прошлог месеца било је јасно да ће рок бити пробијен. Отада се свакодневно лицитира када ће мајстори градских предузећа, који обнављају Балканску, да је напусте. Тек јуче прецизнији је био заменик градоначелника Горан Весић који је најавио да ће радови у будућој улици старих заната бити окончани 1. децембра.

Он је указао да је до пробијања првобитног рока дошло „због непредвиђених радова на дотрајалим инсталацијама које су замењене”.

– Радови јесу каснили, али је било неопходно да се реконструкција Балканске уради темељно. Боље и да се касни, али да заменимо све што треба, него да копамо поново за две године – нагласио је Весић.

Да додатних пробијања рокова не би требало да буде, потврђује и тренутно стање на терену. Ко је јуче прошао Балканском могао је да осети мирис катрана који се сипа између коцки на саобраћајници и да види ужурбане раднике како их постављају и на тротоаре и на коловозу. И на пешачком делу и на коловозу, мајстори су са постављањем стигли до пола Балканске у делу који се реконструише – од Улице Гаврила Принципа до Краљице Наталије.

Крај обнове ове улице већ дуже ишчекују пешаци, возачи, који су без обзира на радове до пре неколико дана пролазили преко раскопаног коловоза, али пре свих власници локала у Балканској. Откако су радови почели они се жале на пад промета, па је јасно зашто сваки додатни дан пробијања рока њима изазива додатну нервозу.

Она би требало да из Балканске оде тек када ту улицу мајстори напусте почетком следећег месеца. А иза њих би требало да остане саобраћајница са замењеним инсталацијама, преуређен коловоз и поплочани тротоари на којима је камена подлога заменила пређашњи асфалт.

Ако не буде велике паузе, Балканску би убрзо требало да украсе и сређене фасаде и градски локали који ће бити преуређени у радне или продајне просторе старих заната…

Саобраћајна трака више у Булевару кнеза Александра

Сређивање Булевара кнеза Александра Карађорђевића које је почело крајем септембра коначно би требало да буде завршено 15. децембра. До тада ће, како је јуче у току обиласка ове саобраћајнице истакао Горан Весић, бити завршени радови на тротоару и бициклистичкој стази.

– Радови на коловозу већ су готови. Овај булевар је међу најпрометнијим, зато смо га и реконструисали. Сада имамо једну саобраћајну траку више јер смо бициклистичке стазе поставили ван коловоза. У овом булевару се сада саобраћа кроз две узбрдне и једну низбрдну траку, а тако ће и проток саобраћаја бити бржи – казао је Весић и додао да је решен и проблем заустављања тролејбуса јер сада сваки има своју нишу и неће ометати саобраћај.

У ове радове, у току којих су замењене и дотрајале водоводне цеви и расвета, град је уложио 140 милиона динара.

– Урађена је анализа за наредних 20 година, што значи да је асфалт прилагођен тим оптерећењима и неће сигурно бити потребно да се овде више интервенише – додао је Весић.


Коментари6
15a1c
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

опрстћуфхцчџш
Зашто сужавају улицу на само једну траку, када оних десетак места за паркирање не чини никакву нарочиту корист а узимају велику површину? Паркирање треба да је у јавним гаражама с више нивоа, а улице треба да су, уз широке тротоаре за пешаке, за што проточнији саобраћај. Овако, знајући наше навике, један ће да стане под жмигавцима, а иза ће бити колона ...
Milos
Odakle si ti bre? Balkanska je uvek imala samo jednu traku. Da ima dve, bila bi nesnosna buka za stanare jer saobracaj ide na gore.
Препоручујем 0
Jedna učiteljica
Kakve su to firme i majstori koji ne znaju da u slučajevima takve vrste rekonstrukcija uvek mora da bude nepredviđenih radova? Jesu li u ponudi napisali da će dodatne (nepresviđene) radove naknadno fakturirati? Ako jesu, zašto nisu ostavili i neko vreme sa ih dizički odrade?
srbad
Pa ovako: date najnizu ponudu na tenderu toliko da se ni vama ne ispalti i onda nadoknadjujete vanrednim radovima. Plus 10% onome ko ti namesti konkurs
Препоручујем 1
Kiza Mile
A druga polovina Balkanske? Mućak.
dipl. agronom
Normalno,drzi bure vodu,dok majstori odu...!! srpska urbana poslovica... Normalno,vratice se,vec u aprilu,da saniraju fuseraj..,?

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Почетна /

Архива Импресум О нама Контакт Претплата Оглашавање Правила коришћења Бизнис Клуб Правила о приватности

Developed by: NewTec Solutions & TNation

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља