понедељак, 18.02.2019. ✝ Верски календар € Курсна листа
Последња измена 10:45

Даноноћни радови кроз Грделичку клисуру да би ауто-пут био завршен у року

уторак, 27.11.2018. у 09:28
(Фото Д. Јевремовић)

Министарка грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре Србије, Зорана Михајловић, разговарала је јуче с директором „Коридора Србије”, Зораном Дробњаком, и с представницима компанија „Азви”, „Интеграл”, „ Еуро алијанс” и „Трејс”, који граде „Коридор 10” на деоници кроз Грделичку клисуру.

Михајловићева је истакла да је Министарство ту да пружи сву неопходну подршку и помоћ, како би ауто-пут кроз Грделичку клисуру био сигуран и безбедан, а радови завршени у договореном року, саопштило је Министарство. „Говоримо о најтежој деоници на 'Коридору 10', свесни смо тешких услова и огромних напора који радиници улажу како бисмо саобраћај на овом ауто-путу пустили до краја године и молим да све планове и договоре испоштујете. Новца има, нема дуговања и кашњења у плаћању, и очекујем да све буде готово у року”, поручила је Михајловићева.

Директор „Коридора Србије”, Зоран Бабић, рекао је да су сви извођачи „веома проактивни” и да раде даноноћно како би све било завршено у року.

Представници извођача радова истакли су да се радови спроводе 24 сата и да ће учинити све, упркос зимским условима, да ауто-пут буде пуштен у саобраћај до краја године.

Укупна уговорена вредност радова на 26,3 километра пута кроз Грделичку клисуру износи 234 милиона евра. Радови се изводе на деоницама од Грделице до тунела „Предејане”, од тунела „Предејане” до Царичине долине и на тунелу „Манајле”.


Коментари9
3323f
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

jeremija
@Зоран Бабић, рекао је да су сви извођачи „веома проактивни” ------------ E, pa sad, gdje je to čuo, i šta mu ovo "proaktivan" znači, nek sam đavo zna.
Danijela
Nasa ministarkaa nass ponoss...nase sve...sve pohvale za znanje i rad...
Nikola
Као што је министарка неправедно оптужила и унапред осудила 19 најбољих инжењера у држави, тако ће и њој једног дана бити суђено за све што је она урадила док је била на челу министарства. Доћи ће и тај дан...
Препоручујем 23
Aleksandar
Šta lupetaš...
Препоручујем 18
fjodor
Zorana i Nela su jedine svetle tačke u srbijnaskoj vladi. Dok je njih, nema zime za Srbiju.
Пантелија
@ Fjodore слатко сте ме насмејали и због тога сам Вашем коментару дао препоруку :)
Препоручујем 26
Maximus Optimus
Javnost mora da zna, da je za većinu problema koji su nastali u Grdeličkoj klisuri, najviše krivo resorno ministarstvo usled postavljanja nerealnih rokova za istraživanje terena i izvođenje građevinakih radova. Pomolimo se Bogu, da ako ona natera navedene kompanije da nekim čudom završe deonicu do kraja godine - da će sve biti bezbedno. Ukoliko se ponovo nešto desi, svi moraju znati da sva odgovornost ide na ministarstvo a ne na inženjere koji tvrde da autoput ne može biti bezbedno završen najmanje još godinu i po dana.
Зоран Чачак (пишимо ћирилицом)
Нема нереалних рокова када је струка у питању (наравно, ако је неко на основу стручности постављен на то место, а не по партијској линији). "Или ће нешто да се уради ТАД и ОВАКО или нека ти ради неко други, извини што смо се упознали! "
Препоручујем 10
Maximus Optimus
Javnost mora da zna, da je za većinu problema koji su nastali u Grdeličkoj klisuri, najviše krivo resorno ministarstvo usled postavljanja nerealnih rokova za istraživanje terena i izvođenje građevinakih radova. Pomolimo se Bogu, da ako ona natera navedene kompanije da nekim čudom završe deonicu do kraja godine - da će sve biti bezbedno. Ukoliko se ponovo nešto desi, svi moraju znati da sva odgovornost ide na ministarstvo a ne na inženjere koji tvrde da autoput ne može biti bezbedno završen najmanje još godinu i po dana.

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Почетна /

Архива Импресум О нама Контакт Претплата Оглашавање Правила коришћења Бизнис Клуб Правила о приватности

Developed by: NewTec Solutions & TNation

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља