петак, 18.10.2019. ✝ Верски календар € Курсна листа
Последња измена 12:34

Кинези заинтересовани за изградњу аутопута Београд - Зрењанин

уторак, 27.11.2018. у 14:56
(Фото Танјуг)

Министарка грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре Зорана Михајловић разговарала је данас са представницима кинеске компаније „Шандонг” о могућој сарадњи на новом пројекту изградње аутопута Београд-Зрењанин.

Михајловић је навела да је приоритет у овој фази реализације новог пројекта да се припреми комплетна пројектно-техничка документација, а да ће се у наредном периоду разговарати и о моделима финансирања.

На састанку, којем је присуствовао и амбасадор Кине у Србији Ли Манчанг, представници „Шандонга” истакли су да су спремни за интензивну сарадњу са владом у вези са могућом сарадњом на реализацији овог пројекта.

Пројекат изградње новог ауто-пута кроз Војводину, дужине око 66 километара, омогућиће спајање Београда, односно Борче и Зрењанина, и допринеће успешној реализацији започетих инвестиција и привлачењу нових у Зрењанину и Банату, наводи се у саопштењу министарства.

„Сарадња Србије и Кине у области инфраструктуре траје већ дуго, а сви пројекти које реализујемо са НР Кином раде се ефикасно и могу да буду пример многим другим улагачима у Србији”, рекла је Михајловићева, преноси Танјуг.

 


Коментари16
5decb
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

Sinisa Stojcic
A autoput Beograd - Kladovo preko Donjeg Milanovca?
Jovan
Da je neke srece da su oni gradili most na kraju Cukarickog rukavca gde bi nam sad bio kraj. Licio bi na onaj preko Dunava i nikome nista nebi falilo. A mnogo bi se manje zaduzili. Ali, moralo je to da se zatvori za prolaz ptica i da nikne tu najveci gromobran na teritoriji grada, pardon, skupljac gromova ( nisam neki strucnjak ali nisam ni glup da se neplasim groma kada je oblacno ). Koliko bi smo samo kilometara puta mogli da izgradimo da most nema toliko masinskih elemenata umesto gradjevinskih za tu razliku u ceni Kineski - Zuti most ? Pardon, crni most, posto nas je dugovima zavio u crno pa sad nema ni za lekove od bele kuge.
Nikola Nesic
Gradili bi mi kada bi imali para, ali ovako cemo uz credit dobiti i izvodjaca. Sami smo sebi vezali ruke. Onda se to sve servira kao da prijatelji iz Kine poklanjaju put, a mi onda sretni sto imamo da nas neko cuva dok pravimo gluposti u komsiluku.
Naći način za negrađenje nekih pravaca
Čemu toliki cinizam komentatora. Naravno da je dobro došao svaki autoput . Nejasno je zašto npr. odnose sa NR Kinom ne bi označili kao prijateljske.? To što NR Kina "osvaja svet " pa i u Evropi tamo gde se Evropi ne grade putevi i gde ona postavlja prepreke za priključivanje ( a gde smo to mi nego u Evropi ?) potpuno je druga stvar. Sa Kinom bar ne postoji veoma jasan osećaj da ste u po njihovom mišljenju u njihovoj koloniji kakav postoji sa mnogim "prijateljima i partnerima ". Ima puteva koje bi trebalo staviti na čekanje i graditi druge dok se za njih ne steknu iole i za Srbiju prihvatljivi politički uslovi ,. Put ka ovakvoj antisrpskoj Crnoj Gori gubi smisao posle Požege i treba ga staviti na čekanje na neodređeno vreme a slično je sa putem ka Prištini . Slobodno im je da putuju preko onih zemalja koje oni više poštuju Hrvatske , Albanije van Srbije .
Шта се то збило?
Срби су у доба комунизма градили путеве широм света, а данас ништа - путеве им гради комунистичка Кина.
dragan
Desilo se to da je komunistička partija Kine preuzela odgovornost (nije dopustila da razni "DO(s)K"-ovi preuzmu vlast) i da je Kina, za manje od 50 godina, postala najveća ekonomska sila sveta. Za razliku od nas koji smo prihvatili demokratiju (zapadnu) i upropastili ne samo građevinsku industriju nego kompletnu privredu. "Izuzetno sposobni" preduzetnici su dokazali da su sposobni samo za pljačku sopstvene države, da ne spominjem političare.
Препоручујем 10

ПРИКАЖИ ЈОШ

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Почетна /

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља