четвртак, 13.12.2018. ✝ Верски календар € Курсна листа
Последња измена 23:34

Пропао покушај продаје Луке Нови Сад

уторак, 27.11.2018. у 17:33

Министарство привреде саопштило је да је пропао покушај продаје Луке Нови Сад, јер се нико није јавио на позив за куповину 99,37 одсто укупно регистрованог капитала тог акционарског друштва за претовар и складиштење.

Како се наводи на сајту Министарства привреде, на седници Комисије за спровођење поступка јавног прикупљања понуда са јавним надметањем ради продаје капитала Луке Нови Сад 23. новембра једногласно је констатовано да до истека прописаног рока није достављена ниједна пријава.

Почетна цена за Луку Нови Сад на јавном надметању била је 15,97 милиона евра, а рок за достављање понуда два пута је продужаван.

Позив за продају Луке Нови Сад, која је једина лука у Србији у већинском власништву државе, објављен је 7. септембра.


Коментари4
b70a3
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

Aleksandar
Mozda se se da padne na 1 Evro, pa će bata Kole, valjda, reagovati.
Bane
Dunav je najveca medjunarodna plovna reka u Evropi i problem je u tome sto bez dovoljne kolicine tereta koji cirkulise u u oba smera, nije moguce da luke posluje u punom obimu. Nedostatak roba koje su prioritetne za transport Dunavom je posledica ekonomske aktivnosti svih zemalja koje se nalaze na donjem i srednjem toku ove reke.Ista situacija je sa lukama u Bugarskoj, Rumuniji i Ukrajini, koje miku muce kako da obezbede dovoljnu kolicinu tereta. Nizak vodostaj Dunava koji godinama onemugucava transport ovom rekom u delu koji pripada Bugarskoj i Rumuniji samo dodatno otezava situaciju i poskupljuje trasport.Bez globalnog ekonomskog rasta celog regiona i regulisanja toka Dunava gde ce moci da se nesmetano vrsi transport cele godine a ne samo 7 do 8 meseci godisnje, nema resenje za vecinu luka na Dunavu. Da bi se to ostvarilo potrebne su decenije i stotine milijardi evra a te pare niko sada nece da ulozi u ovaj region. Surovo ali istinito.
Петар,Загреб.
Надопуна коментара.Шта је Словачка?Залегла на Дунав,а од Братиславе уз долину ријеке Хрон(?)иде сва цестовна и жељезничке инфраструктура као кроз ходник. Ходник повезује Централну и Западну Европу са Источном Европом,избија на Чоп,преко којег иде огромни проток роба за Украјину,РусијуКавказ,Казахстан..... Шта је Србија? Залегла на Дунав и сва роба иде Моравским правцем за Турску ,Блиски исток,Средњи исток...за Грчку и луке Солун и Пиреј. Па господо српски политичари ова инфраструктура коју градите мора бити ослоњена на шта? Па на Дунав и луке на Дунаву. Па зато луке морају бити у државном власништву уз могућа улагања стратешких партнера на међудржавном нивоу. Ту се ствара државна моћ. Па то је знао и Стефан Лазаревић када је воздигао Сербију прије суноврата у турско ропство. Срби угледајте се на Стефана Лазаревића.
Петар,Загреб.
Видим нелогичност која не даје оптимизам у економски развој Србије. Повезујем.Држава даје потицаје страним инвеститорима,градови граде хале као у Смедереву страним профитним компанијама,а стратешке објекте као што су луке држава продаје. Да ли Србија има Стратегију привредног развоја у којем би увезане луке Нови Сад,Београд,Панчево,Смедерево.... биле темељ једине могуће оријентације привредног развоја ,а то је ослонац на Дунав као будуће осовине Европе(Балтик, Берлин,па уз Дунав,Беч,Братислава,Будимпешта,Београд,Букурешт,Браила....све у знаку слова Б)? Нема.Шта је са локалним нивоима власти и тко њих шта пита? Зар српска државна политика није свијесна да је будућност Србије на Дунаву. Стратешким развојем на Дунаву Војводина и Шумадија повезују се у једну чврсту економску и политичку цјелини која би повукла читаву Србију у привредни развој. Био сам у луци Братислава.Развија се Словачка.Дотјерали БДП до140милијарди долори.Кинези,Јапанци.....сви улажу и граде......Распитајте се колико фабрика аутомобила имају Словаци? Дунав,Дунав,зар вам то мора писати Петар из Загреба?

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Почетна /

Архива Импресум О нама Контакт Претплата Оглашавање Правила коришћења Бизнис Клуб Правила о приватности

Developed by: NewTec Solutions & TNation

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља