субота, 19.09.2020. ✝ Верски календар € Курсна листа
среда, 28.11.2018. у 18:48 Г.В.

Нови железнички ред вожње

Брзина возова повећана на 220 километара српских пруга
(Фото А. Васиљевић)

Скупштина „Инфраструктуре железнице Србије” донела је нови железнички ред вожње, који ће почети да важи 9. децембра 2018. године и трајати до 14. децембра 2019. године. У нови ред вожње, у односу на досадашњи, улази се с повећаним брзинама на 220 километарa српских пруга.

Брже кретање возова је резултат инвестиција које је Влада Републике Србије покренула на српским железницама, као и обнове регионалних пруга у Србији.

Пуштене су у рад пруге Шабац–Лозница–Брасина, Нови Сад – Орловат – Зрењанин и Пожаревац–Мајданпек, а у завршној фази је реконструкција пруга Панчево–Орловат, Мала Крсна – Пожаревац и Предејане–Џеп, изјавио је генерални директор „Инфраструктуре железнице Србије” Мирољуб Јевтић.

Током наредне године предстоје радови на изградњи пруге за велике брзине између Београда и Новог Сада. Поред тога, предстоји и почетак радова на реконструкцији пруга Ниш–Димитовград из кредита Европске инвестиционе банке, Ниш–Брестовац из ИПА фондова и Јајинци – Мала Крсна из кредита Европске банке за обнову и развој.

У 2019. години требало би да буде завршена обнова још око 320 километара регионалних пруга у Србији, и то: Ниш–Зајечар, Лапово–Краљево, Суботица–Сента, Марковац–Ресавица, Кумане – Банатско Милошево  и Кикинда – МСК Кикинда.

Од 9. децембра свакодневно ће на српским пругама саобраћати 400 путничких возова, два више него до сада.  Од тог броја, биће 24 међународна и погранична воза, 239 даљинских и локалних у унутрашњем саобраћају, 134 БГ воза и три агенцијска воза. Једини оператер у путничком саобраћају је железничка компанија „Србија воз”.

У теретном саобраћају на српским пругама наредне године биће укупно пет превозника, за два више него прошле године, и то: „Србија карго”, „Комбиновани превоз”, „Деспотија”, „Eurorail Logistics” и „NCL Neo Cargo Logistic”. 

 

 

 

 

Коментари4
75df9
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

Jakob
napravite zgradu na stanici Novi Beograd. Ono je gore nego u Indiji. Čekaju ljudi voz pod vedrim nebom, do nje dolaze po mračnim stepenicama. Tamo nema reda vožnje, sao se kratko najavi preko razglasa koji voz dolazi u tom trenutku.
Мики
Велики проблем за запослене у Србија карго. Један човек са лаптопом све завршава код приватника. Пописије воз, ради пробу кочница, кача воз и пријављује робу царини. Велики део посла узимају.
Jana Andrić
Lele, lele, putujem svakodnevno, vozovi kasne, kondukteri neljubazni (većina) i dalje važi "tarifa" u "džep" tako da smo mi daleko od bilo kakvog napretka na srpskim prugama...
Petar Amer
Ma da su samo pruge, tako SVE u ovoj zemlji funkcionise. Nagradno pitanje: koliko puta cemo tamo nekima, njihovim podizvodjacima, i njihovim nadizvodjacima da platimo "nacionalni stadion." A zgrada zeleznicke stanice ce da saceka, izgleda nije prioritet.

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља