недеља, 22.09.2019. ✝ Верски календар € Курсна листа
Последња измена 22:20

Нови железнички ред вожње

Брзина возова повећана на 220 километара српских пруга
Аутор: Г.В.среда, 28.11.2018. у 18:48
(Фото А. Васиљевић)

Скупштина „Инфраструктуре железнице Србије” донела је нови железнички ред вожње, који ће почети да важи 9. децембра 2018. године и трајати до 14. децембра 2019. године. У нови ред вожње, у односу на досадашњи, улази се с повећаним брзинама на 220 километарa српских пруга.

Брже кретање возова је резултат инвестиција које је Влада Републике Србије покренула на српским железницама, као и обнове регионалних пруга у Србији.

Пуштене су у рад пруге Шабац–Лозница–Брасина, Нови Сад – Орловат – Зрењанин и Пожаревац–Мајданпек, а у завршној фази је реконструкција пруга Панчево–Орловат, Мала Крсна – Пожаревац и Предејане–Џеп, изјавио је генерални директор „Инфраструктуре железнице Србије” Мирољуб Јевтић.

Током наредне године предстоје радови на изградњи пруге за велике брзине између Београда и Новог Сада. Поред тога, предстоји и почетак радова на реконструкцији пруга Ниш–Димитовград из кредита Европске инвестиционе банке, Ниш–Брестовац из ИПА фондова и Јајинци – Мала Крсна из кредита Европске банке за обнову и развој.

У 2019. години требало би да буде завршена обнова још око 320 километара регионалних пруга у Србији, и то: Ниш–Зајечар, Лапово–Краљево, Суботица–Сента, Марковац–Ресавица, Кумане – Банатско Милошево  и Кикинда – МСК Кикинда.

Од 9. децембра свакодневно ће на српским пругама саобраћати 400 путничких возова, два више него до сада.  Од тог броја, биће 24 међународна и погранична воза, 239 даљинских и локалних у унутрашњем саобраћају, 134 БГ воза и три агенцијска воза. Једини оператер у путничком саобраћају је железничка компанија „Србија воз”.

У теретном саобраћају на српским пругама наредне године биће укупно пет превозника, за два више него прошле године, и то: „Србија карго”, „Комбиновани превоз”, „Деспотија”, „Eurorail Logistics” и „NCL Neo Cargo Logistic”. 

 

 

 

 


Коментари4
0517f
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

Jakob
napravite zgradu na stanici Novi Beograd. Ono je gore nego u Indiji. Čekaju ljudi voz pod vedrim nebom, do nje dolaze po mračnim stepenicama. Tamo nema reda vožnje, sao se kratko najavi preko razglasa koji voz dolazi u tom trenutku.
Мики
Велики проблем за запослене у Србија карго. Један човек са лаптопом све завршава код приватника. Пописије воз, ради пробу кочница, кача воз и пријављује робу царини. Велики део посла узимају.
Jana Andrić
Lele, lele, putujem svakodnevno, vozovi kasne, kondukteri neljubazni (većina) i dalje važi "tarifa" u "džep" tako da smo mi daleko od bilo kakvog napretka na srpskim prugama...
Petar Amer
Ma da su samo pruge, tako SVE u ovoj zemlji funkcionise. Nagradno pitanje: koliko puta cemo tamo nekima, njihovim podizvodjacima, i njihovim nadizvodjacima da platimo "nacionalni stadion." A zgrada zeleznicke stanice ce da saceka, izgleda nije prioritet.
Препоручујем 5

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Почетна /

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља