понедељак, 10.12.2018. ✝ Верски календар € Курсна листа
Последња измена 18:55

Креативни дух града у „Дизајн маркету”

Аутор: М. Ћурчићсубота, 01.12.2018. у 09:45
Рукотворине младих уметника (Фотографије И. Милутиновић)

Уз музику, пиво и топле напитке гости изложбе  „Дизајн маркет” разгледали су шарена и необична звонца за бицикле, велике и шарене саксије, занимљиве и оригиналне комаде гардеробе, брошеве са ликом Че Геваре и Мерилин Монро, наруквице, огледалца, шоље, а поред једног штанда застала је група студената који су бирали подсетнике и свеске какви се ретко могу наћи у књижарама. Све те лепе и уникатне ствари својеручно су направили млади и креативни људи. „Београдски маркет” у Улици Жоржа Клемансоа отворио је врата свима који желе да представе своје радове. Иако је овај ушушкан и помало сакривен кутак града познат по кулинарским специјалитетима, па се овде могу пробати пица, национална и органска јела, овог пута главну реч нису водили кувари, него уметници.

– Да нисмо дошле овде, не бисмо виделе ову изложбу. Стално се питамо колико има талентованих и креативних људи који сваког дана нешто праве, а немају где то да изложе. Купиле смо наруквице. Не ради се толико о продаји, јер су цене симболичне, нити  колико ће они да зараде, већ да треба људима пружити шансу да покажу свој рад – казале су две студенткиње Технолошко-металуршког факултета.

Да је уметницима ово јединствена прилика да заузму своје место под сунцем сматра и програмер Иван Станковић.

– Није тако лако направити изложбу у Београду, нарочито ако си неафирмисан уметник. Погледајте само како су се потрудили да скрену пажњу на себе и направе што занимљивије и оригиналније визиткарте. Познајем пуно људи који се баве неком врстом ручног рада. Њима је место овде, а не иза неке уличне тезге поред које нико неће застати – објаснио је овај млади стручњак, док је у рукама држао три визиткарте: једну на којој је прикачено огледалце, другу кроз коју је провучена сатенска машна, трећу која личи на отворену књигу.

У пријатном и модерном амбијенту, посетиоци су могли да осете креативни дух града, али и да купе нешто што ће им сигурно затребати, а што нико други нема.


Коментари0
d9f49
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Почетна /

Архива Импресум О нама Контакт Претплата Оглашавање Правила коришћења Бизнис Клуб Правила о приватности

Developed by: NewTec Solutions & TNation

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља