четвртак, 13.12.2018. ✝ Верски календар € Курсна листа
Последња измена 23:34

Трамвајима није место у центру града

субота, 01.12.2018. у 11:20
(Фото Р. Крстинић)

За сваки скупи инвестициони подухват градске власти би морале да питају грађане за мишљење, предлоге и коначно пристанак. Да нам не захваљују на подршци за градњу објеката за које нас нису ни питали.

Градњу прескупе фонтане на Славији предложио је својевремено тадашњи градоначелник Ђилас. Та идеја није реализована због скупоће. Нове градске власти су, не питајући никога, направиле фонтану, па и гледалиште са кога би се фонтана посматрала. Нажалост, на њему нема ниједног гледаоца, чак ни пролазника, што је јасан одговор колико је Београђанима и туристима занимљив овај објекат за који је утрошено два милиона евра.

Шта је донела реконструкција Славије. Само су измештени пешачки прелази мало даље од трга и ништа више. До реконструкције је на Славији била гужва, а сада, свакодневно од 15.30 до 17 сати све буквално стоји, не помера се саобраћај. Возачи силом прилика слушају музику из фонтане. Та иста, једнолична музика смета станарима хотела и запосленима у околини.

Нека градске оце неко пошаље у град Менхен Гладбах, да виде пешачку зону са бешумним електричним аутобусима, без шина, без додатних бандера, трафо-станица и жица за троле, које сада у Београду не дозвољавају да се виде осветљене фасаде од Славије до Калемегдана. И све то без накнадног прескупог улагања у инфраструктуру, прекопавање улица, уградње шина да би се увео трамвај у Улицу краља Милана. Поготово што том улицом не би могли да саобраћају „шпанци”, уколико се не би изградила окретница код Калемегдана, што колико ми је познато није у плану.

То значи да бисмо морали да купујемо нове трамваје за центар Београда, и то у време када у свету избацују ово саобраћајно средство из центра града, и замењују их обичним електричним аутобусима.
Дејан Лопичић,
Београд


Коментари23
1ba2c
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

Мома
"Трамвајима није место у центру.." Грешите. Трамвајима и електричним аутоусима јесте место у центру града. У центру града није месте приватним аутомобилима. Тако стоје ствари према ономе што сам путујући светом видео.
Ne treba nam i taj tramvaj do Slavije
Potpuno je nejasno zašto bi Beograd morao da liči na Zagreb , Sarajevo ili na sebe samog iz vremena pre drugog svetskog rata.? Zašto onda da se ne vrati i fontana kod hotela "Moskva ?,To sa tramvajima, će stvoriti usporenje tog iole " protočnog " i vizuelno nepretrpanog pravca od Terazija ka ništa manje, od pre izgradnje dobrodošle fontane usporenoj "Slaviji" . Bolje bi bilo videti šta sa zgradama u glavnoj ulici pre " Slavije " ili na njoj (ali to sigurno daleko više košta pa se zato odlaže rešavanje suštinskog problema tih zgrada starog daleko više od pola veka ) Ovaj "retro" izgled sa tramvajima do "Slavije" znači korak nazad uz gubitak širine jedne od retkih centralnih ulica koja se dalje značajno sužava i " ugurava " u nove žice dok postoji problem niza viška i visokih proređenih neuklopljivih zgrada još od bombardovanja 1941.-45.god.
Milos Pavlovic
Za Slaviju sam i ja svedok da je saobraćajno u gorem stanju nego pre "rekonstrukcije" odnosno unazađivanja. Pre je bila gužva a sada je sumanuto teško uopšte ući u kružni tok jer da biste ušli morate da ispunite brojne uslove - ne sme da bude pešaka na pešačkom ( na najprometnijom raskrsnici u gradu!), ne sme da bude šinskih vozila u kružnom toku , ne sme biti nijedan taksi ili GSP-ov bus u žutoj traci ( koju sečete da biste ušli u kružni tok) i naravno mora biti slobodna spoljna traka kružnog toka. Ponavljam - svi ti uslovi na najopterećenijoj raskrsnici! Zato i jeste teže i gore nego ikad pre. Bukvalno bolje da nisu dirali i trošili pare
Zoran
Pitao sam taksistu kako jee sad kod Slavije, kaze gore. Sto? Pa uze linije, vise kola. Fontani APSOLUTNO niej mesto na slaviji. Fonatana jhe da joj covek pridje, sedne pored, proseta oko nje. Nisam ni za musliku, ali ajde.... to je najmanjei problem. Ko je lud d astane i gled afontanu kad koal drze, a mora i njih d agleda malo, smog... Sto se tice toga da zice za tramvaje smetaju, mislim d anem asta dni d ase vidi od posebno i kad bi ih sklonili. Medjuti, baciti zice, a uubaciti bateriej u austoibuse je teska besmislica. Neko samo da uzme pare.
Стефан Петковић
Наша манија величине - "ако нисам као Шваба ја сам најгори".

ПРИКАЖИ ЈОШ

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Почетна /

Архива Импресум О нама Контакт Претплата Оглашавање Правила коришћења Бизнис Клуб Правила о приватности

Developed by: NewTec Solutions & TNation

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља