понедељак, 10.12.2018. ✝ Верски календар € Курсна листа
Последња измена 20:21

Возачи ће пратити очитавање карата у превозу

Аутор: Дејан Алексићсубота, 01.12.2018. у 13:42
(Фото Д. Јевремовић)

После јучерашње седнице Београђани би ускоро требало да рачунају на квалитетнији јавни превоз у коме ће се поштовати ред вожње, у ком ће сви возачи морати да носе униформе, да возила буду чиста и са добром „вај-фај” интернет везом. У возилима, где за то постоји могућност, улазиће се на прва врата, а возачи ће морати да прате да ли сви путници валидирају карте. Јер ако то не буду радили следе велике новчане казне. Ове новине требало би да заживе после усвајања три одлуке о анексима уговора са приватницима у јавном превозу. Већина је усвајање одлука видела као завођење реда у градском превозу. За опозицију је то, због појединих ставки у анексима попут усклађивања цена два пута годишње, превелико попуштање приватницима.

Некадашњи градоначелник Ђилас оценио је да је, осим анекса, и сам уговор града са приватним превозницима штетан јер, како је рекао, из године у годину престоница за њих издваја све више, а за ГСП мање.

Атмосфера у здању на Тргу Николе Пашића се накратко поново распламсала јер је убрзо реаговао Весић истакавши да се у време Ђиласа хронично дуговало превозницима, а данас град обавезе исплаћује у дан.

Заменик градоначелника најавио је и да ће до краја године исти уговор, као што је и са приватницима, бити потписан и са ГСП-ом.

– И они ће морати да поштују ред вожње, да имају уредне возаче и путнике са валидним картама. Иначе, следе казне – нагласио је Весић.


Коментари30
44b54
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

Ljiljana K.
Danas u 16 i 15 h stigla na Zeleni Venac i duže od pola sata čekam autobus za Zemun Polje. Velika gužva na Zelenom Vencu na svim stajalištima, a tek poneki autobus pristigne. Nema vozila u oba pravca. Dvojica putnika razgovaraju i kažu da u prethodni autobus nije bilo moguće ući, a sada čekaju sledeći duže od pola sata. Kada se autobus konačno pojavio, nastao je stampedo. Putnici su tako potrčali, da je autobus stao na sredini ulice. Da je vozač otvorio samo prednja vrata, bilo bi i teže povredjenih. Kući sam stigla oko 18 h!!! Toliko o kontroli karata od strane vozača u nenormalnim uslovima.
Mira
Kada bi u autobus ulazili samo putnici sa kartom ne bi bile tolike guzve zato
BUS PLUS
Возачи ће да контролишу карте, а бус плус ће да наплаћује провизију.
Dragana Savic
Odustace od toga za kratko vreme jer je ionako nenormalna guzva u autobusima-samo sto ne pakuju ljude na krov kao u azijskim vozovima !!!Od septembra ne moze da se udje u 43 u bilo koje doba dana-mnogo bolje smo se vozili u toku letnjeg reda voznje...I sta sad nije u redu-nema vozaca,autobusa...zasto je tako cesto zakrcenje na Pancevackom mostu !!!
Ceda
Pa ja kad pritisnem dugme na radiju da vidim koliko je sati cesto vidim da bolje da to nisam radio. Cim skrenem pogled sa sofersajbne nesto se desi, neko na kratko izadje na ulicu jer nemoze trotoarom, bakica sa unucem odjednom izmedju automobila iz istih razloga, zatrzi se studentkinja za autobusom iz vedra neba, pobegne ljubimac sa povezom pa vlasnik za njim a kanap par metara, pa mora da se "saceeeeka". Kako ce neko ko jos treba da otvara vrata i zatvara , tek kad se svi naguraju, i to iz nekoliko pokusaja, da pregleda okolinu , da migavce i obrati paznju na sve gore navedeno jos i da kontrolise putnike. I sta ako se desi neki/neka koja nece da plati i onda sta: svi da stoje ???? Dobro im niste natovarili jos nesto da rade u pauzi kada treba da obilaze rupe na kolovozu ? A toliko nezaposlenih, pa ukljucite ljude sa biroa u konduktere, po 2 u vozilo pa ce red da bude. Malo i da posavetuju neke sto kljucaju u pvc plocice sa slusalicama da se pomere i da svima bude lakse. Ovako, 3u1 ?

ПРИКАЖИ ЈОШ

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Почетна /

Архива Импресум О нама Контакт Претплата Оглашавање Правила коришћења Бизнис Клуб Правила о приватности

Developed by: NewTec Solutions & TNation

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља