среда, 12.12.2018. ✝ Верски календар € Курсна листа
Последња измена 23:34

Михајловић: Две критичне тачке на градилишту у Грделичкој клисури

Министарка је описала и радни дан на терену и рекла да су сви представници министарства одсели у мотелу Предејане, а да састанке обављају у кампу Коридора Србије
уторак, 04.12.2018. у 10:25
Министарка обилази радове у Грделичкој клисури (Фото Бета/Кабинет потпредседнице Владе Србије)

Министарка грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре Србије Зорана Михајловић, која тренутно борави у Грделичкој клисури где надгледа радове на Коридору 10, изјавила је данас да постоје две критичне тачке на којима се ради у Грделици, али да је све остало већ „направљено, изграђено и асфалтирано”.

Михајловићева се у програм ТВ Прва укључила са моста Џемин До, који се налази на висини од 62 метара и највиши је изграђен мост поред моста Врла, и истакла да је градилиште на коме се налази најтеже у Европи, те да од 27 километара пута, само нешто мање од километара није асфалтирано, преноси Танјуг.

Упитана за начин на који ће бити решена проблематична деоница Коридора у којој је дошло до обрушавања брда и потпорних зидова, министарка каже да верује онима који су најстручнији, инжењерима, инвеститорима, надзорним органима и извођачима.

„Оно што су они предложили као пројектно решење, тако се и ради. За грађане је важно да се на те две критичне тачке ради убрзано, на тој једној се ради 24 сата, и то заиста импресивно изгледа”, навела је министарка и додала да је све оно што је видела док борави у Грделици „заиста величанствено”.

„Величанствено је све што је урађено. Овде 2014. године није био ни један једини метар изграђеног пута, тада ништа од овога није било, 27 километара није постојало. На крају 2018. године на најтежем градилишту у Европи имамо 26,5 километара потпуно асфалтирана, имамо мостова 6,7 километара, два тунела од којих је један од њих најдужи у Србији”, истакла је Михајловићева и подвукла да се сви боре да радови буду завршени што пре.

Она је рекла да се све за шта постоји сумња да није урађено на прави начин решава, те да се радови настављају по пројектима који су усвојени, а односе се на санирање и извођење радова.

„Суштина је да се Косина два превазилази. Јуче смо обилазили тамо, није више питање да се она не решава или да стоји, већ се она сређује и биће верујемо у наредних двадесетак дана решена. Ради се на опремању тунела тренутно, све друго је већ направљено, изграђено и асфалтирано”, рекла је Зорана Михајловић.

На питање зашто је свој кабинет преселила на терен и да ли ће то допринети напретку радова, каже да је дошла због две-три тачке које су критичне, као и да би видела како теку радови у које се улаже велики новац.

„Мислим да је то рационалније и ефикасније него да стално летим до Грделице из Београда. Овде се доносе одређене одлуке о темпу Косине два, опремање тунела. То ми је скроз природно, јер ја нисам министар који шест месеци није изашао из кабинета, ја сам на терену три-четири пута недељно и ово ми је као и сваки други терен”, подвукла је министарка.

Додаје да је важно да сви радови буду урађени квалитетно и безбедно, те да док инвеститор „Коридори Србије” не кажу да је безбедно и како треба, „неће бити пуштен ниједан метар пута”.

„Суштински је 27 километара завршено и имамо још две тачке на којима се ради, бићемо овде још неколико дана”, рекла је Михајловићева.

Она је описала и радни дан на терену и рекла да су сви представници министарства одсели у мотелу Предејане, да састанке обављају у кампу Коридора Србије, обилазе терен...

„Што радимо у Београду, радимо и овде. То је нормално и није спектакуларно, али је важно да смо овде. Врло је важно да будете на лицу места када се раде овако важни пројекти. Ово је пројекат од националног значаја, када се бавите послом којим се ја бавим, морате да испрљате своје ципеле да бисте били с људима, да бисте видели да ли је оно што се види у папирима и обећањима, да ли је тако и у животу”, навела је Зорана Михајловић.


Коментари9
cb454
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

Savan
@Preda,a radi čega i zbog čega bi trebao netko nekoga prevariti .Oslobodimo se tog mentaliteta.Ako je netko preuzeo posao i zato ima reference onda mora odgovorno da ga i obavlja i za obavljeno uz plaćeno i odgovara .Osobna i stručna odgovornost iznad svega ,tako se može napred,a ne muljaža.
Preda
@savan. Odluka Ministarke da licno prisustvuje / 24-7/ zavrsetku radova strogo vavodi na zakljucak da nema potpuno poverenje u graditelje a njena sumnja opet, pravda se ranijim iskustvom.Stim u vezi mislim da je normalno iznositi sopstvene zakljucke, bez da budes okaraktrrisan kao zlobnik.
Препоручујем 3
Preda
Ministarku gradjevinari mogu da "prevedu zednu preko vode" ako to zele, jer joj izgradna puteva nije struka. Ako su gradjevinari neposteni, koristice njeno prisustvo kao odbranu u smislu: bila si tu, videla si da smo sve uradili kako treba te nemoj sad nas da krivis.
Maximus Optimus
Одлично! То значи да Министарство преузима сву одговорност за последице које ће уследити због форсирања нереалних рокова! Дакле, нема више сваљивања кривице на инжењере док директор зида зграду од 30.000.000 евра на Врачару! Подршка свим инжењерима на Грделици, само они знају кроз какав пакао пролазе док им министранти дишу за вратом!
Ненад Рајковић
Министранти! Браво, царе!
Препоручујем 10
Nesa
Tako je Zorana. Tvoji prethodnici Velja i Mrka su bili kafanski inzenjeri-sedeli su u Dzepu i dok se svi ne napiju toliko da moraju da ih nose do kola nisu mogli da izadju iz kafane....mada su oni dobri ljudi, ali zato nisu nikakvi strucnjaci sto se vidi iz rezultata.
Zoran Popovic
Ako je prisutan i vazduplohov radovi ce sigurno biti zavrseni u roku.

ПРИКАЖИ ЈОШ

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Почетна /

Архива Импресум О нама Контакт Претплата Оглашавање Правила коришћења Бизнис Клуб Правила о приватности

Developed by: NewTec Solutions & TNation

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља