понедељак, 10.12.2018. ✝ Верски календар € Курсна листа
Последња измена 21:26

Прва телевизија,О2 ТВ и сајт Б92 продати за 180 милиона евра

уторак, 04.12.2018. у 22:51

Компанија Антена група, водећа медијска корпорација у југоисточној Европи у чијем власништву се налазе Прва телевизија, О2 ТВ, Прва ТВ Црна Гора, Плеј Радио, шест кабловских канала и три портала prva.rs, o2tv.rs и b92.net, постигла је данас договор са предузетником Срђаном Миловановићем о преузимању 100 процената оснивачких права Антена групе у Србији и Црној Гори, преноси Танјуг.

Вредност аквизиције износи 180 милиона евра, саопштила је Антена група.

Поступак издавања дозволе од стране регулаторних тела је у току, истиче се у саопштењу.


Коментари9
b8a13
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

Paor
I to sve sa tvojim, mojim i parama ostalih građana ove republike.
snezana
Sta se ovo desava??? Ode Kesic i Ivanovic.
Milorad
medijski mrak ...
Томица Пантинац
Збогом Кесићу и твојих 24 Минута који су развесељавали нацију!
Широке масе
Држава Србија наређује Телекому да купи по цени вишој од тржишне Коперникус кабловског оператера и ислаћује га у рекордно кратком року. Након тога, сада већ бивши власник Коперникуса, са парама у банци и СНС чланском картом у џепу одлази код Грка и од њега откупљује две телевизије са националном фреквенцијом...А све како би могло да се настави са манипулацијом јавног мњења, с обзиром да су ове две телевизије имале и програм који је кроз смех и шалу задиркивао узвишеног Председника... И сада ће на ове две телевизије почети емитовање ријалитија и осталих небулозних програма, попут оних на Пинку и Хепију.

ПРИКАЖИ ЈОШ

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Почетна /

Архива Импресум О нама Контакт Претплата Оглашавање Правила коришћења Бизнис Клуб Правила о приватности

Developed by: NewTec Solutions & TNation

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља