четвртак, 13.12.2018. ✝ Верски календар € Курсна листа
Последња измена 23:34

Нови немачко-кинески електрични аутомобили

среда, 05.12.2018. у 10:48
Принтскрин Јутјуб

ГУАНГЏОУ  - Три прототипа електричних аутомобила за мобилност у будућности, који су развили немачки БАСФ и Центар за истраживање и развој кинеског ГАЦ-а, премијерно су представљена на Међународној изложби аутомобила у кинеском граду Гуангџоу.

Реч је о моделима футуристичког дизајна са два седишта под називом 2УС, 2У и 2АЛЛ, који, како је саопштено из две компаније, испуњавању потребе различитих возача, било да се ради о старијим грађанима, женама возачима или почетницима.

Модел 2УС, између осталог, нуди седишта која се ротирају и до 90 степени, прототип 2У специфичан је због седишта са прозирним деловима, а модел 2АЛЛ лак је за управљање и јефтин за одржавање.

Возачи ће, како је саопштено, имати прилику да уживају у иновативним решењима за пречишћавање ваздуха, најмодернијим материјалима за седишта, квалитетним шасијама и најсавременијим паковањима батерија за електрична возила, а сваки од аутомобила одговара и систему дељења аутомобила тзв. кар шарингу.

„Дељење аутомобила и електрификација су изузетно важни за највеће аутомобилско тржиште на свету. Осим тога, потребе и индивидуалне стилске преференције кинеских возача постале су разнолике због све већег броја женских возача и возача позног доба”, изјавио је Џанг Фан, потпредседник ГАЦ центра за истраживање и развој.

Саопштено је и да је ово први пут да БАСФ сарађује са кинеским произвођачем аутомобилских делова на развоју прототипа аутомобила, преноси Танјуг.

 


Коментари5
73f39
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

Zoran
Elektricni automobili ce biti dobvri samo za grad, ako i za to budu. A za grad je najbolji gradski prevoz ito peko zica(trole). Sve ostalo zamajavanje naroda i uzimanje im para. Kad bi s euvek radilo i pravilo sto je prakticno i dobro, niko nikad nista ne bi zaradio. Najvece pare se u sustinu uzimaju na najvecim glupostima.
Боба
Да за градове је најбољи ослонац на градски превоз и проширење пешачких зона па и бициклистичких стаза али то не може да покрије све потребе транспорта. Преспавали сте међутим напредак технологије, данашњи електрични аутомобили прелазе са једним пуњењем и више стотона километара што је преко 90% употребе. У нашим приликама и растојањима далеко мањим од оних у неким другим земљама као Америка и Кина сасвим довољно.
Препоручујем 1
Боба
Да је било памети уместо што је Застава поклоњена Италијанима развили би производњу електричних аутомобила са Кином. Овако имамо само производњу застареле технологије за мале плате пар хиљада запослених док профит иде у Италију.
Боба
За оне који нису још схватили суштину - Технологија која загађује околину а измишљена је, без обзира на модификације у Фијатовим бензинским и моторима других произвођача, на крају 18-ог века тешко се може крстити као "савремена". Данас постоји технологија хибридних мотора и мотора на електрични погон па и на водоник али се због интереса међународног капитала нафтног картела и даље не примењује масовније мада су направљени и праве се огромни технолошки па и маркетиншки кораци. Ко данас ухвати прикључак имаће будућност у противном затвараће фабрике као Џнерал моторс по Америци. То нажалост чека и Фијатов погон у Крагујевцу јер нема далековидости већ само трке за краткорочни профит и то не наш.
Препоручујем 3
Старо куче
У Застави се производе савремени аутомобили. Јесте да смо могли да добијемо много повољнији уговор са неким, али то није разлог за измишљање и давање нетачних информација. Поздрав
Препоручујем 0

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Почетна /

Архива Импресум О нама Контакт Претплата Оглашавање Правила коришћења Бизнис Клуб Правила о приватности

Developed by: NewTec Solutions & TNation

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља