уторак, 20.08.2019. ✝ Верски календар € Курсна листа
Последња измена 22:55

На шта се грађани највише жале омбудсману

петак, 07.12.2018. у 16:03
Зоран Пашалић (Фото А. Васиљевић)

Заштитник грађана Зоран Пашалић рекао је данас да се грађани у Србији најчешће обраћају институцији омбудсмана због проблема у правосуђу, који се односе на неизвршење судских радњи, дужину трајања поступака и злоупотребу процедура. Он је у разговору са грађанима Параћина рекао да неки од тих проблема не спадају у надлежност заштитника грађана, али да ће „људима бити пружена усмена правна помоћ”.

„У претходних десет година имали смо мали број притужби и зато смо се одлучили да посећујемо градове у Србији и директно причамо са људима о питањима која их муче”, рекао је Пашалић.

По његовим речима, у Параћину је за десет година било 190 притужби грађана, а у Лозници 390.

„Лозница је први град који смо посетили да саслушамо грађане. Оно што смо приметили је да су грађани Лознице изнели исте проблеме као и они у Параћину”, казао је он, пренос Бета.

Додао је да се често дешава да људи не добијају одговоре надлежних институција што „спада у домен лоше управе”.

Заменик председника Општине Параћин Томислав Шалетић рекао је „да је поносан што је пројектом приближавања институције омбудсмана људима у унутрашњости Србије, који финансира Влада Бугарске, омогућено да се лично сретну са заштитником грађана”.

Параћинац Миодраг Милетић казао је новинарима да је пре четири године добио правоснажно решење о оставинској расправи на које није могао да поднесе жалбу и да се зато сада обраћа омбудсману.

„Отишао сам код судије и речено ми је да сам се одрекао права на жалбу, а ја то нисам урадио. На тај начин мени је угрожено основно људско право”, оценио је Милетић.

Заштитник грађана Зоран Пашалић разговарао је и с представницима власти, установа, предузећа и организација цивилног друштва у Параћину.


Коментари5
67675
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

Iz Britanije
Nije tačno, ovde u Britaniji u dva odvojena slučaja sam se žalio finansijskom ombudsmanu. Jednom protiv osiguravajućeg društva za kola, drugi put protiv druge najveće banke i u oba slučaja dobio, uskraćene usluge i novac koji su dugovali. Obe ustanove su podvile repove i bez pogovora poštovale odluke ombudsmana.
marko
Па жале се што немају омбусдмана, тј онога коме могу да се жале.
Radoslav Jovanovic
Jos jedna podvala zapada?Kakvo ime takva i organizacija. Gde je praviosudni sistem, gde je zakon?
Desko
Slika govori sto puta više od reči!
laža i paralaža
Neko zaista ide da traži pomoć od njega? Pa pomaže li što?

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Почетна /

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља