Чак 35 одсто грађана Србије је променило мобилног оператера због ниже цене услуга. Од оних који су одлучили да промене оператера, 29 одсто испитаника је то урадило на препоруку познаника, а 12 одсто због промотивних цена услуга. Могућност задржавања броја телефона приликом мењања оператера искористило је 40 одсто испитаника, показало је истраживање које је урадила Регулаторна агенција за електронске комуникације и поштанске услуге (РАТЕЛ),
Како је саопштено, готово 15 одсто испитаних нису знали да могу да задрже број, а око 11 одсто се изјаснило да им је нови оператер рекао да не могу да задрже стари број. Више од трећине испитаних нема СИМ картицу, ни телефон који подржава 4Г мрежу, а две трећина испитаника користи до три гигабајта података месечно.
– Квалитет услуга преноса података који пружају сва три оператера у Србији је веома добар и на нивоу је мобилних мрежа у Европи. Међутим, једна трећина мобилних корисника нема или не користи интернет на мобилном телефону – навео је у саопштењу РАТЕЛ.
Према њиховим подацима, сва три оператера мобилних комуникационих мрежа у Србији имају задовољавајући квалитет услуга које пружају корисницима који, с друге стране, не употребљавају у расположивом капацитету услуге које су им омогућене.