недеља, 17.11.2019. ✝ Верски календар € Курсна листа
Последња измена 14:02

На месту ИМТ-а стамбено-пословни објекти

четвртак, 10.01.2019. у 15:45
(Фото Лука Вулетић)

У Урбанистичком заводу Београда у току је израда плана детаљне регулације (ПДР) подручја између Јурија Гагарина и Земунске улице на чијој се адреси налазе хале бивше фабрике ИМТ, а та локација предвиђена је за изградњу пословних и стамбених објеката, потврђено је Танјугу у Заводу.

План би требало да буде завршен до краја године, а на локацији бивше фабрике ИМТ планирају се комерцијални и стамбени садржаји са пратећом социјалном инфраструктуром и зеленим површинама.

Једна од највећих парцела на локацији је управо она на којој су били објекти ИМТ-а, а простире се на 74 хектара (41 хектар фабрике и 33 хектара између производних погона и „Ерпорт ситија"), а на којој би могли да се сместе комерцијални садржаји и станови.


Коментари9
08db4
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

Milorad
oni koji nisu stvarali sposobni su samo da žive od onoga što dobiju od uništavanja onoga što su drugi stvorili. Kvalitet traktora IMR-a mogu kritikovati samo oni koji nikada nisu obrađivali zemlju, kao i tehnologiju kojom se je u IMT-u proizvodilo.Indijska fabrika TEFFE koja je za bedan novčani iznos dobila tehničku dokumentaciju IMT-a, divila se tehnološkim postupcima IMT-a i uvezla 48.ooo sklopova transsija ud IMT, čiju izradu do danas nije osvojila.Tehnički diletant i nepismenjakovići dozvoljavaju sebi da kritikiju inžinjere IMT-a kojima su se divili proizvođači najsavremenijih mašina iz Zapadne Evrope. Traktori koje je proizveo IMT su ,ama svi, čak i oni starosti preko 40 godina, koriste se i danas, nema ni jednog na otpadu.To nije slučaj sa našminkanim traktorima razvijenog Zapada , za čiju se opravku daju ogromne pare, a koje laici i nesposobnjakovići reklamiraju, samo što ie to moderno, što bi oni rekli "IN". Načisto propadosmo!!!
milan
Ne treba zaboraviti da je Srbija izvozila traktore. Licno sam bio prisutan kad je iz hala na Novom Beogradu izasao neverovatan petstohiljaditi traktor. Rusiti fabricke hale i umesto njih graditi stanove ne donosi znacajan boljitak. Da bi ljudi mogli da zive moraju i da rade ako nemaju posao od cega ce da placaju infostan ,struju i druge troskove. Po meni bolje bi bilo raspisati međunarodni konkurs da investitori besplatno dobiju hale , budu oslobođeni svih poreza i otpocnu proizvodnju koja bi omogucila ljudima da tu rade i od svog rada zive.
Драган
ИМТ је уништен пре 30+ година. Запослени који су после 12:00 бежали са посла да одраде пољопривредне радове, менаџмент без икаквих идеја у погледу осавремењивања производног програма увођења нових технологија и освајања нових профитабилних тржишта (ЕУ, САД, ...), итд. Све што је зарађено ишло је у потрошњу а када је требало набавити нову опрему и изаћи са нечим новим на тржиште ништа није урађено. За то време стране компаније су домаћински пословале и преузеле тржиште. Сељак одавно није онакав какав је био у приповеткама Милована Глишића. То је господин који веће паре даје за трактор него за аутомобил јер од трактоrа живи а аутомобил му углавном служи за забаву. Дакле, хоће трактор са позданим мотором, електроником, удобним седиштем, максималном звучном изолацијом кабине, клима уређајем, аудио уређајем да би имао максималан учинак односно принос а да би му истовремено рад био задовољство. ИМТ и ИМР нису могли то да понуде купцима. Имам рођаке на селу и ово је њихово објашњење.
Драган
@Jojo, 120-170 ha, зависно од породице. Није сва земља њихова. Део узимају под закуп али годинама користе сваку прилику да купе више земље. Имају довољно механизације да нуде и пружају услуге орања али то им је секундарни извор прихода. За онога ко је вредан и хоће да ради, увек ће бити посла. Ономе ко ради у продавници или фабрици а обрађује 2-3 ha земље не треба ни домаћи ни страни трактор.
Препоручујем 3
jojo
Dragane,mislim da ste ispustili da vaši rođaci na selu žele i džakuzi u kabini traktora.Pa kolike to površine oni obrađuju kada traže toliki komfor od jednog traktora.IMT 539,542,560 i IMR65 bi i danas imali ne malo zržište da zamene izraubovane traktore.Pozdravite rođake.
Препоручујем 6
nikola
nikada se vise nece proizvoditi u srbiji. uvoz, servisi i zaposleni po stranim firmama
Motač kablova
Ako izuzmemo EPS i još nekoliko javnih preduzeća cela Srbija je dovedena u najamni položaj kao najniže kaste u Indiji. Ništa više Srbija nema kao zaista svoje od industrije. Sve je strano vlasništvo kao i rukovodeća ekipa u njihovim firmama, a "šrafciger raja" su naši ljudi. Te firme će biti u Srbiji sve dok im država daje visoke subvencije, oslobađa od mnogih dažbina i jeftinu radnu snagu. Čim se to promeni oni sele svoje firme u novu koloniju. Da bi ih zadržala Srbija će morati stalno da održava ovaj kolonijalni status radnika a i države.
Препоручујем 38
Realista
Zbog tog je i uništen IMT, zbog zemljišta i lokacije. Jedan Indijski "TAFE" proizvodi traktore koje je proizvodio IMT ali daleko lošijeg kvaliteta a još rade za Massey Ferguson, zašto nije IMT to mogao? Zato što nije smeo.

ПРИКАЖИ ЈОШ

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Почетна /

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља