субота, 23.02.2019. ✝ Верски календар € Курсна листа
Последња измена 23:34

Путеви Србије: 1.800 путара на терену

четвртак, 10.01.2019. у 21:37
(Фото А. Васиљевић)

ЈП „Путеви Србије” саопштило је да се саобраћај на државним путевима у земљи одвија отежано због лоших временских услова и нових снежних падавина, појаве местимичне поледице и магле.

Како се наводи у саопштењу, 1.800 путара са свим расположивим машинама и камионима за посипање и чишћење снега је на терену 24 часа, чинећи све да се саобраћај неометано одвија.

Посебна пажња при организацији зимског одржавања државних путева И и ИИ реда поклања се мосту „Газела”, превоју Бубањ поток, Бегаљичком брду, превоју „Мечка”, Честобродици, Златибору, Попадији, Тресибаби, Светињи, успону Рушањ и Рудник на Ибарском путу, превојима на Фрушкој Гори (Иришки Венац и Банстол), мосту Бешка, превоју Јарам на путу Брзеће - Копаоник и другим, саопштено је из ЈП „Путеви Србије”, преноси Танјуг.

Државни путеви трећег приоритета, односно Ц категорије одржавања (локални и сеоски путеви), чисте се тек пошто се у потпуности очисте државни путеви првог и другог приоритета односно А и Б категорије одржавања.

ЈП „Путеви Србије” апелује на све учеснике у саобраћају да без преке потребе не крећу на пут, а ако крену, да обавезно имају зимску опрему и ланце у брдовитим и планинским теренима, као и да поштују ограничења брзине и исту прилагоде условима на путу.

Опрез у вожњи, на путевима има снега до пет центиметара

На главним путним правцима у Србији има снега висине до пет центиметара и коловоз је влажан, саопштило је јавно предузеће „Путеви Србије” и апеловало на возаче да буду опрезни у вожњи.

Непроходна је деоница у околини Новог Пазара, од Ражгагиња до Ракочких бунара, дуга десет километара.

Формирање леда и поледице могуће је на путевима у главном граду, као и на Ибарској магистрали, док је магле има на подручју Суботице.

Из Путева Србије саветују возаче да опрезно возе ка Ваљеву и Зајечару због могућих одрона, преноси Бета.

Прилази туристичким планинским центрима су проходни.

На наплатним центрима нема дужих задржавања, док се на граничним прелазима за теретна возила вишесатна.

На граничном прелазу Келебија камиони чекају око три сата, на Хоргошу 90 минута, а на Батровцима сат времена.


Коментари3
171e9
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

Bob
U Svajcarskoj mnogi putevi zatvoreni za saobracaj, a nije bolja situacija ni u drugim dijelovima Evrope. Klizista i saobracajne nesrece na sve strane.
putevi ogledalo države
katastrofa,kamioni putari defiluju putevima u neviđenom broju,efekat je nula ,istina spuste raonike ,so da li posišpaju bog sveti zna,nadzora nigde.Međutim efekat nikakav,vozim juče iza kamiona i nanakovog efekta ,prolaze putem tek onako da se provozaju ,naparave moto stae koje revnosno naplaćaju ,a efekat nikakav.Treba se zapitati da li se so upošte bilo kakavog kvaliteta i da li se samo u nabvci zove so ,a ovi kad je bace i da li je bace efekat nikakav.Drugo kolotrazi su toliki i neravnine na putevima da nož raonika nema efekta.Koncept ovakvaog održavanja puteva je neodrživ.So se nabalja bez ikakve kontrole,rad putara nadzori kontrolišu iz toplih kancelarija,putari da rdae rade ali efekta nema.
Zoran
Jeste putara mozda puno ali orzavanje puteva nula, nikad gore. Ja govorim o Krusevcu i okolini gde stvarno sneg pada vise od 30 sati ali uptreba mehanizacije beda ziva a o soli ni traga. Pa nije cudo i danasnja saobracajna nesreca sa kobnim ishodom sto se desila kad soli i rizle nema ni na kriticnim tackama, ponavljam opet nikad gore odrzavanje puteva u ovom kraju. Pitam se dali neko snosi odgovornost za ovakvo stanje. Nije dovoljno gledati dnevnik i imati utisak kao da smo u Svajcarskoj treba imati realnu sliku a to je katastrofa, beda ziva nikad gore zimsko odrzavanje puteva u Krusevackom kraju.

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Почетна /

Архива Импресум О нама Контакт Претплата Оглашавање Правила коришћења Бизнис Клуб Правила о приватности

Developed by: NewTec Solutions & TNation

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља