субота, 16.02.2019. ✝ Верски календар € Курсна листа
Последња измена 22:39
НА МОСТУ НА АДИ

Заварено око 1.300 метара колосека

Аутор: Д. А.четвртак, 17.01.2019. у 23:30
Велики и захтевни грађевински радови (Фото: Дирекција за грађевинско земљиште)

На будућој трамвајској прузи преко Моста на Ади и северних и јужних петљи, која ће бити укупно дуга 2.700 метара, до сада је заварено око 1.300 метара колосека. Како указују у Дирекцији за грађевинско земљиште, полагање и заваривање шина, уз испитивање варова и постављање пропратних елемената горњег строја, почело је после израде бетонске подлоге.

– Стубови контактне мреже и вод за контактно појачање постављени су на целој траси. Тренутно се постављају контактни проводници и уређаји за аутоматско затезање на стубовима контактне мреже. Велики и захтевни грађевински радови, који морају да претходе полагању шина, одвијају се на мосту преко Топчидерске реке и надвожњаку изнад железничке пруге и Булевара војводе Мишића. После уклањања главне конструкције моста преко Топчидерске реке и уклањања делова обалних стубова, крила и парапета, започела је израда нове мостовске конструкције. Монтирани су и главни челични носачи – наводе у Дирекцији.

Избетониран је и надвожњак изнад Булевара војводе Мишића, којим ће се остварити веза према Раковици.

– Завршена је и изградња два кључна потпорна зида код Хиподрома. На исправљачкој станици на новобеоградској страни изводе се завршни грађевински радови, а на исправљачкој станици на чукаричкој страни ускоро почиње демонтажа старе опреме и припрема за уградњу нове – додају у Дирекцији.

Полагање трамвајске пруге преко Моста на Ади за које је задужен конзорцијум предвођен „Енергопројектом” јесте посао вредан 1,98 милијарди динара бруто и радови треба да буду завршени у јуну. Град је обезбедио средства, а инвестицију спроводи Дирекција за грађевинско земљиште.

Сређује се и новобеоградска исправљачка станица

Откако су радови почели пре нешто мање од годину дана уклоњен је ранији застор од туцаника који је замењен новим.

Уграђени су и анкери за армиранобетонске везе између бетонских и челичних делова конструкције на прилазима мосту. Радило се на темељима стубова контактне, али и на потпорним зидовима на топчидерској страни. Паралелно су извођени, а и даље се изводе, радови на изградњи нове исправљачке станице Нови Београд 4.


Коментари1
847a1
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

ZORAN STOJKOVIC
Bilo je krajnje vreme da se zapocnu i ti radovi kako bi most bio u 100% funkciji. Valjda ce doci na red i uredjenje ulaska u Beograd, sa vise traka i bezbednijim saobracajem. Takodje se nadam da ce Direkcija za gradjevinsko zemljiste/ grad Beograd "pronaci" sredstva koja su jos pre pocetka gradnje mosta rezervisana za gradjane cije su parcele eksproprisane-otete na teritoriji ostine Novi Beograd. Hteo sam reci, za sve se nadju sredstva ali za naknadu zemljista nikako. Predmeti se povlace po sudovima a sudovi i sudije na svoj nacin prave opstrukciju, tako da se to sve oteglo u nedogled. Tako imamo jako puno starih- novih predmeta. Ali i osteceni gradjani imaju zivaca pa ce na kraju neko i poprilicne kamate morati da isplati po pitanju ne resene ekspropriacije, odnosno otimacine. Napred u kvalitetniji i bezbedniji saobracaj u nasem gradu.

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Почетна /

Архива Импресум О нама Контакт Претплата Оглашавање Правила коришћења Бизнис Клуб Правила о приватности

Developed by: NewTec Solutions & TNation

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља