четвртак, 17.10.2019. ✝ Верски календар € Курсна листа
Последња измена 13:20

„Ер Србија” уводи девет нових летова

У овој компанији кажу да ширење међународне мреже дестинација представља логичан корак напред у складу са плановима
Аутор: Маријана Авакумовићчетвртак, 24.01.2019. у 21:30
(Фото Д. Јевремовић)

„Ер Србија” ће од јуна летети ка Кијеву, Мадриду, Барселони, Ријеци, Краснодару, Хелсинкију и Каиру. Осим ових седам редовних директних летова национални авио-превозник најављује и две сезонске линије, за Ницу и Задар, такође од јуна. Повратне карте коштаће од 99 евра.

Планирано је и повећање и броја летова на најфреквентнијим постојећим линијама укључујући Цирих, Париз и Дубровник.

После дужег времена, ово је први пут да „Ер Србија” истовремено уведе девет нових линија. Прошле године нису имали ниједну, претходне је уведен само лет за Венецију, а 2016. понуду су проширили за пет нових дестинација.

Ово је план пословања за ову годину, а у „Ер Србији” кажу да ширење међународне мреже дестинација представља логичан корак напред у складу са плановима експанзије српске националне авио-компаније.

Њихови планови подударају се са најавом француског „Вансија”, који однедавно управља Аеродромом „Никола Тесла”. Николас Нотбар, председник „Ванси ерпортса”, рекао је у марту прошле године, при потписивању концесионог уговора, да им је жеља да београдски аеродром постане чвориште и центар у региону југоисточне Европе. Том приликом је нагласио да им је циљ и да „Ер Србија” уведе додатне линије, као и да ће радити на успостављању нових веза између Београда и других дестинација. Најавио је чак и увођење линија за Лисабон и Чиле. Јер, као што је више пута поновљено, њихова намера је да повећају број путника са 5,2 милиона годишње на око 15 милиона.

Доласком „Вансија” београдски аеродром постао је део мреже међународних аеродрома. Какви су планови новог руководства, када је реч о националном авио-превознику, ширењу мреже авио-линија и евентуалном довођењу нових превозника, јавност није имала прилику да чује. Французи су аеродром преузели крајем децембра прошле године.

Једино што смо пре неколико дана сазнали је да у наредном периоду планирају обнову аеродрома, изградњу нове писте, обнову терминала и доградњу нових, проширење паркинга....

Грчка грађевинска фирма „Терна СА” потписала је уговор са компанијом „Ванси ерпортс” о доградњи и реконструкцији Аеродрома „Никола Тесла”. Вредност предвиђених радове износи 262 милиона евра.

Флота на чекању

„Етихад”, који је сувласник „Ер Србије”, недавно је отказао наруџбину одређеног броја авиона „ербас А320 нео”. Део је био намењен за српску флоту, а у „Ер Србији” кажу да им је враћен депозит који је некадашњи „Јат ервејз” 1998. уплатио компанији „Ербас”. То је урађено само захваљујући стратешком партнерству са „Етихад ервејзом”, наглашавају у „Ер Србији” и наводе и да дугорочни развој флоте остаје део стратешких разговора два партнера.

– Са променама у потражњи, агресивном конкуренцијом и несигурном ценом горива, као највећег фиксног трошка авио-компанија, све озбиљне авио-компаније пажљиво планирају дугорочни развој своје флоте. То су главни разлози због којих се „Етихад ервејз” одлучио да откаже набавку поменутих 10 авиона – саопштила је недавно „Ер Србија”.

Медији су раније објавили да „Етихад” и „Ер Србија” имају у набавци 10 нових авиона „А320 нео”. Она је везана за аванс од 23,5 милиона долара које је „Јат” уплатио „Ербасу” 1998, када је потписан уговор између тадашњег „Јата” и „Ербаса”. Наручено је осам нових авиона, који због санкција и НАТО бомбардовања никада нису купљени, па је овај новац више од 15 година стајао на рачунима „Ербаса”.


Коментари3
8e92e
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

Ivan Grozni
Напокон Ер Србија иде путем којим је једино и могла да иде - лоу кост летови ка пожељним туристичким и евентуелно гастарбајтерским дестинацијама. Ове глупости које су до сада радили, форсирајући тобожњи квалитет и комфор за бизнис летове ка Паризу, Лондону, САД итд. итд. су реликт прошлости. Неко их био убедио да ће Београд постати регионални центар за интерконтиненталне летове. Само ми није јасно како су Ванси убедили у исто!?! Довољно је само то што постоји пасошка и царинска контрола (нема шенгена) и што нико жив из региона не може нормално као господин човек да дође аутом до БГ-а на аеродром (границе на којима се чека сатима, аутопутеви катастрофа и скупи, мурија која из заседа вреба ауте са страним таблицама....). Време бивше Југе је давно прошло, а наш народ нема пара нити капацитета да уздигне аеродром на неки висок ниво.
gari
Taman je toliko linija ugašeno na Niškom aerodromu !! Svaka čast državi na "domaćinskom" poslovanju !!!! Vidim i Priština je uvela nekoliko novih letova, a možda je to samo slučajnost, jer je i tamo Vansi vlasnik aerodroma...
Београђанин
Аман шта причаш човече? Којих девет линија угашено у Нишу?! Укинути су Малме и Ајндховен као и Веце. Дакле то су три линије. Нишки аеродром је завршио 2018. годину са растом броја путника од 6%. Ванси није власник приштинског аеродрома, нити је власник београдског. Они имају концесију у Београду док Турци управљају приштинским. Страшно какав бесмислени коментар.
Препоручујем 72

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Почетна /

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља