уторак, 26.05.2020. ✝ Верски календар € Курсна листа
Последња измена 23:23

Дробњак предлаже наплату путарине и на магистралним путевима

уторак, 29.01.2019. у 09:33
Зоран Дробњак (Фото Р. Крстинић)

Директор „Путева Србије” Зоран Дробњак изјавио је данас да ће предложити Влади Србије да се путарине за шлепере наплаћују и на магистралним путевима, по истој цени као и на аутопуту.

На тај начин би се обезбедио додатни приход за „Путеве Србије” од 70 до 80 милиона евра годишње, рекао је за ТВ Прва Дробњак и подсетио да је тренутни приход од путарина око 200 милиона евра годишње, преноси Танјуг.

„Онда ћу да поправим све путеве”, истакао је Дробњак.

Он је појаснио да камиони избегавају аутопутеве због наплате путарина и да иду магистралним путевима, а да је посебно оптерећена Ибарска магистрала.

„Урађен је аутопут од Љига до Прељине, али шлепери не иду аутопутем већ магистралним путем. То је дозвољено, јер је конструкција те магистрале таква да може да издржи тешке камионе”, појаснио је Дробњак.

Како је рекао, његов предлог је да се на таквим магистралним путевима наплаћује путарина, да се наплаћује само шлеперима и да буде иста као на аутопуту.

Истиче да је то због безбедности саобраћаја, јер није исто када шлепер путује магистралним путем или аутопутем.

Подсетио је да обилазницом код Чачка прође дневно 15.000 возила, у делу код Ћелија на Ибарској прође 17.000 возила, а кроз Липовачку шуму 25.000-26.000 возила.


Коментари29
7d3dc
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

mr
И седи тако Дробњак и размишља о будућој стратегији путне мреже, и седи тако и данима и данима и још и продискутује са стручњацима, и онда закључи да нема друге до да предложи и да мора да се усвоји на његову иницијативу као моћне и мудре личности. Хахахаха, па ко бре реалан и са мало памети може да пргута причу да Дробњак преко медија предлаже нешто. Треба лепо написати Дробњаку речено да предложи, а онда ће то лепо гласачка машина на звонце да одреагује.
električar
Najvažnije je da uzmemo što više kredita koje će kasnije "neko" da otplaćuje i da tim parama gradimo nove i nove kilometre preskupih autoputeva ... Provizije su tu velike i ne treba ih ispustiti. A ko, odakle i kojim parama će da održava te kilometre ? Pa, evo, to ćemo da rešimo naknadnim "idejama" nabedjenih stručnjaka koji sateraše ovaj narod u mišju rupu !!!
Божидар
Па, дахије су се вратиле!
Данило
Прво Србију прогласити еколошком државом, кад може Куста да наплаћује друмарину кроз Мокру Гору што не може Дробњак?
Ivan Ivanovic
Poredite babe i zabe. Kusturica novcem od takse ulepsava i cuva mokru goru(placa i rendzere) a drobnjak bi da otme jos novca od ljudi koji svakodnevno koriste taj putni pravac. U mokru goru ne morate ici, a ljudi koji rade i putuju moraju koristiti put. Na stranu sto bi vlast iskoristila dodatno naplacene putarine da plati partijske poslusnike i botove.
Препоручујем 9
Dusan
Onda cu da pokradem sve za puteve....

ПРИКАЖИ ЈОШ

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Почетна /

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља